Selebukse i Skinn

Diskutèr kjøreutstyr her. F.eks: Hjelmer, støvler, dresser, hansker m.m.
Post Reply
User avatar
276ccm
Posts: 89
Joined: 21 Aug 2007 23:34
MC: skal bygges en dag
Location: Oslo
Contact:

Selebukse i Skinn

Post by 276ccm »

Er på jakt etter en selebikse i sort skinn, gjerne litt slitt av utseende, men det blir den uansett etter hvert, så.. jeg vil også det skal være typen som er såpass lang at den ikke slutter midt på leggen som msnge gjør så jeg kan ha buksa utenpå støvlene.. jeg er slank og 198 høy, så jeg har hørt at det jeg er på jakt etter ikke er så lett å finne, da det blir sagt at så lange bukser også blir utrolig vide i livet.. og det vil jeg jo ikke ha.. så etter alle forfengelighetens kunster har jeg en type jeg ønsker meg.. noen som kan tipse om steder/merker som selger slikt? :-) og helst til lovlige priser :-)

Helst i Oslo området.. var innom den som ligger i uelandsgate rett før valdemars krysset i dag og det hadde noen utrolig finen noen, også på tilbud, men selvsagt for små..

Tips og tricks tas veldig gjerne i mot :-)
Gammelgutt
Posts: 152
Joined: 24 May 2009 20:29

Re: Selebukse i Skinn

Post by Gammelgutt »

Har du forsøkt Hansons skinn på Nordby (ved Svinesund), det er vel også i Osloområdet nå i MCsesongen?.
RockeRolf
Posts: 611
Joined: 02 Jan 2008 20:32

Re: Selebukse i Skinn

Post by RockeRolf »

Godt tips. Halvarsson leverer skinnbuksene sine i rålengder.
Dvs. at du selv tilpasser beinlengden.

Merket selges av svært mange mc-forhandlere. Stikk f.eks. innom nærmeste HD-forhandler. Prisene er stort sett som de presenteres i onlinekatalogen til Halvarssons/Jofama/Lindstrands.
Post Reply