Mopedlappen.. mulig?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Post Reply
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Mopedlappen.. mulig?

Post by Kriz »

Jeg driver å tar lett motorsykkel lappen, men har fått kjøretime om ganske lenge og får ikke lappen før i slutten av året, men jeg har en moped som jeg har lyst til å kjøre lovlig så jeg lurte på om jeg kunne ta oppkjøring på moped å få lappen sånn ganske fort da, har tatt lett mc teori og har hat 4 kjøretimer allereder, så kan jeg ikke da bare ta oppkjøringa for moped også få moped lappen?
User avatar
ChristR
Posts: 1381
Joined: 26 Apr 2005 20:41
Location: Fredrikstad
Contact:

Post by ChristR »

Spørr kjørerlæreren din. Jeg fikk mopedlappen av han, siden jeg hadde oppkjøring så sent.
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

ChristR wrote:Spørr kjørerlæreren din. Jeg fikk mopedlappen av han, siden jeg hadde oppkjøring så sent.
fikk du bare eller måtte du gjennom noe lang oppkjøring og utsendelse av lappen osv ?
User avatar
ChristR
Posts: 1381
Joined: 26 Apr 2005 20:41
Location: Fredrikstad
Contact:

Post by ChristR »

Kriz wrote:
ChristR wrote:Spørr kjørerlæreren din. Jeg fikk mopedlappen av han, siden jeg hadde oppkjøring så sent.
fikk du bare eller måtte du gjennom noe lang oppkjøring og utsendelse av lappen osv ?
Nei, jeg gikk bare å henta den på biltilsynet. Hadde bare bestått teoriprøva på lett mc.
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

det var vel med det gamle systemet, nå er det 2005 systemet... får vel håpe på det beste å ringe i morra :p
R
Posts: 418
Joined: 23 Apr 2005 19:02

Post by R »

Fikk du den???
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

næh... de sa det var det gamle systemet :( men driter jeg nå i, solgte den i går uanset :P
Post Reply