Planer for 2009?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Planer for 2009?

Post by RH racing »

legg inn deres inspirasjons planer for 2009 her...

her er noe hva vi har planlagt:

07.mars - Mc messa + gatebilmessa
Mai - være med Graarud mc på kundetur et eller annet sted
16.juni - banetur med Graarud mc (Rudskogen)
9 - 14 juli - Nurburgring + div (sykklene på henger ned til banen, og di som overlever banen blir en liten tur i tyskland)
31juli -2 August - Banekjøring (Våler)

Regner med jeg skal ha ferie i august.. så blir en vestlandstur da ...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
xadox
Posts: 764
Joined: 02 May 2007 11:36
MC: 2007 Yamaha R6 (sort/sølv)
Location: Drammen

Re: Planer for 2009?

Post by xadox »

Med en gang snøen har smeltet tar jeg ut sykkelen og kjører helt til det er for kaldt i høst :)

Mc-Messa først da ;)
1.3.1.2
User avatar
KiM
Posts: 1898
Joined: 02 Jul 2008 19:38
MC: Honda CBR 600F 99mod
Location: Bergen

Re: Planer for 2009?

Post by KiM »

kose meg, kose meg og ja...kose meg. Skal ta meg noen turer østover da jeg har litt familie i Sandefjord. Og så skal jeg på Haukeli og spist rømmegrøt og kjøttkaker på den kafeen der oppe :P Beskjedne, men gode nok mål/planer for 2009 :P
ingen KiM, ingen kos
User avatar
Super-blackbird
Posts: 127
Joined: 17 Jan 2009 11:47
MC: Yamaha R1
Contact:

Re: Planer for 2009?

Post by Super-blackbird »

skal bruke sykkelen mest mulig denne sesongen ja :)
tar meg en tur sydover sammen med en kompis også er det toppen treffet i skagen som står for tur :D

ellers skal jeg tvinge med meg kjerringa på noen mindre turer til hun blir vant med og sitte bakpå.
hun satt bakpå r6`en jeg hadde tidligere og siden den gang har hun mistet lysten, men nå prøver jeg med xx`en

Gleder meg....vrooom :twisted:
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Planer for 2009?

Post by tshansen »

Planer....ja hvem har ikke det ;-)

Selv pleier jeg å ta ting litt på sparket, men det hele begynner vel med MC-Messa på lillestrøm
Så blir det innflytting i hus og det som hører med til det.
Vi snakker diverse ting på sykkelen før den er klar for sesong.
Det blir tur over til Østlandet i sommer.
Kanskje tur til Nederland på MotoGP runden.
Vårsleppen i Stavanger.

Ellers så blir vel sykkelen benyttet spontant og fører meg dit veiene slutter eller når jeg blir lei ;-)
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Ulvinnen
Posts: 4874
Joined: 01 May 2007 21:16
MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell

2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km
Location: Akershus

Re: Planer for 2009?

Post by Ulvinnen »

Super-blackbird wrote:skal bruke sykkelen mest mulig denne sesongen ja :)
tar meg en tur sydover sammen med en kompis også er det toppen treffet i skagen som står for tur :D

ellers skal jeg tvinge med meg kjerringa på noen mindre turer til hun blir vant med og sitte bakpå.
hun satt bakpå r6`en jeg hadde tidligere og siden den gang har hun mistet lysten, men nå prøver jeg med xx`en

Gleder meg....vrooom :twisted:
Hvordan er passasjerkomforen på Blackbirden? Om det ikke er behagelig å sitte bakpå, så er det ikke noe rart om fruen ikke har lyst til å bli med. Jeg har vært passasjer på noen mc-er, og det er enorme forskjeller. Har mc-en din f.eks toppboks? Da føles det mye tryggere for den som sitter bakpå, og hun kan bruke toppboksen som ryggstøtte.

Jeg syns ikke Honda 1100 Super-Blackbird xx ser god ut å sitte på, men jeg har bare vurdert den på bilder, jeg har hverken sett den i RL eller prøvesittet.
User avatar
KiM
Posts: 1898
Joined: 02 Jul 2008 19:38
MC: Honda CBR 600F 99mod
Location: Bergen

Re: Planer for 2009?

Post by KiM »

LordShaft wrote:...eller når jeg blir lei ;-)
Det går ikke an \:D/
ingen KiM, ingen kos
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Planer for 2009?

Post by tshansen »

Nettopp;-) så det blir nok en del turer denne sesongen \:D/ Regner med du blir å finne en del på torget i sesongen! Da er det bare å slå av en prat! Biter ikke, ja ikke uten du ber om det selvfølgelig...på en fin måte :lol:
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
KiM
Posts: 1898
Joined: 02 Jul 2008 19:38
MC: Honda CBR 600F 99mod
Location: Bergen

Re: Planer for 2009?

Post by KiM »

Vel, vi kan jo ha en deal om at vi må bytte sykkel hvis du biter, så da tror jeg du vet hva du ikke bør gjøre ;-)
ingen KiM, ingen kos
User avatar
Super-blackbird
Posts: 127
Joined: 17 Jan 2009 11:47
MC: Yamaha R1
Contact:

Re: Planer for 2009?

Post by Super-blackbird »

Ulvinnen wrote:
Super-blackbird wrote:skal bruke sykkelen mest mulig denne sesongen ja :)
tar meg en tur sydover sammen med en kompis også er det toppen treffet i skagen som står for tur :D

ellers skal jeg tvinge med meg kjerringa på noen mindre turer til hun blir vant med og sitte bakpå.
hun satt bakpå r6`en jeg hadde tidligere og siden den gang har hun mistet lysten, men nå prøver jeg med xx`en

Gleder meg....vrooom :twisted:
Hvordan er passasjerkomforen på Blackbirden? Om det ikke er behagelig å sitte bakpå, så er det ikke noe rart om fruen ikke har lyst til å bli med. Jeg har vært passasjer på noen mc-er, og det er enorme forskjeller. Har mc-en din f.eks toppboks? Da føles det mye tryggere for den som sitter bakpå, og hun kan bruke toppboksen som ryggstøtte.

Jeg syns ikke Honda 1100 Super-Blackbird xx ser god ut å sitte på, men jeg har bare vurdert den på bilder, jeg har hverken sett den i RL eller prøvesittet.
vet ikke ennå hvordan den er og sitte bakpå, men tror den er bedre enn yamaha r6 som er en renspikket sportsykkel.
har ikke kofferter nei
User avatar
Ulvinnen
Posts: 4874
Joined: 01 May 2007 21:16
MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell

2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km
Location: Akershus

Re: Planer for 2009?

Post by Ulvinnen »

Super-blackbird wrote:
vet ikke ennå hvordan den er og sitte bakpå, men tror den er bedre enn yamaha r6 som er en renspikket sportsykkel.
har ikke kofferter nei
Har du kjøpt den alt? Hvis ikke vil jeg anbefale at du tar med dama (samboeren/kona/kjæresten) di så dere ser på den sammen.
Nå kjører jeg mc selv, men da mannen min kjøpte sin mc, var en av kriteriene at jeg skulle trives bakpå. Og det fungerte strålende. :)

Nå for tiden merker vi ulikheten på mc-ene våre på den måten at barna våre sloss om å slippe å sitte på med meg. Brevaen er "grei nok" for passajerer, men BMW-en er veldig mye bedre.
Jomar
Posts: 2
Joined: 14 Jul 2008 02:46
MC: BMW K1200 RS 97`
Location: Kyrksæterøra

Re: Planer for 2009?

Post by Jomar »

Siste uka i mai blir det å kjøre fra Tr.heim og ned til Chania. Leiligheta i gammlebyen blir utgangspunkt for div.turer i en 4 mnd. tid \:D/
Guinss
Posts: 163
Joined: 12 Dec 2008 23:34
MC: 2008 Kawasaki 250R - Sort

Re: Planer for 2009?

Post by Guinss »

mine planer for 2009 er:
Teste ut de nye kilometrene med 2-felt e18 ved larvik, den veien åpnes denne våren/tidlig sommer :D
Kjøre til gol. 25 mil hver vei sånn cirka, gleder meg
Kjøre til sverige en tur. Tenkte å kjøre gjennom drammens-tunnellen eller hva den kalles, er jo flotte veier over grensa der, gidder ikke ta noen ferje da nei.


skal ikke på mc-messa, fordi den er jo føre snøen er vekk. gidder ikke kjøre bil i mange timer, til en mc-messe. skjønner ikke poenget med å ha den i mars.
User avatar
KiM
Posts: 1898
Joined: 02 Jul 2008 19:38
MC: Honda CBR 600F 99mod
Location: Bergen

Re: Planer for 2009?

Post by KiM »

Guinss wrote:skjønner ikke poenget med å ha den i mars.
Jeg er helt enig, selv om det sikkert henger med at folk skal se de nye modellene for året og så kjøpe dem slik at den er klar til sesongen virkelig begynner.
ingen KiM, ingen kos
User avatar
knetrom
Posts: 1318
Joined: 20 Sep 2008 12:02
Location: Bergen

Re: Planer for 2009?

Post by knetrom »

Planer 09 :D Åpne for store endringer, men nr 1 og nr 3 skal utføres

1: Ta lappen
2: Skaffe sykkel
3: Kjøre alle kvalitetsrutene jeg har funnet i min tidligere karriere som lastebilsjåfør uten fast rute :D
4: Kjøre en tur til Østlandet på MC, har som oftest en til to med bil om sommeren
5: MC til Volvotreffet på Ål siden jeg ikke har Volvo lenger uansett!
Post Reply