Rollatorer - "Turreferatene er også i en egen tråd"

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
Josie
Posts: 85
Joined: 18 Oct 2008 10:35

Re: Rollatorer - "Turreferatene er også i en egen tråd"

Post by Josie »

Boxer Wolf
er ikke så vanskelig å bli intern her, så godt mottat som jeg er blitt ;) klart kan jeg være litt frisk i hva jeg sier, men hittil har jeg ikke fått non moderator etter meg. selv om den fingern leger opp her ikke var retta mot meg. syns jeg han Lordshaft kunne ha spart seg den fingern.

Juliet
Joa, jeg mener fortsatt at Ragnhild er ei oppegående dame, hun skriver godt og har også vist at hun står for det hun sier. iallfall er det det inntrykket jeg sitter igjen med etter å ha lest den Nye moderatorer tråden. men når hun nå begynner å sutre om at hun ikke får bli moderator, og det er derfor hun gir seg, da syns jeg at hun har gjør lurt i å gi seg.

på den andre siden syns jeg jo det er rart at et såpass stort forum har bare to moderatorer, og at det bare er han nye som vises. Og det er jo vanlig at man bruker godt kjente og rspekterte formmedlemmer som nye moderatorer, når gamle takker av. så jeg kan godt forstå at Ragnhild er skuffet,

jeg har begynt å lure på om det er andre som holder hjula i gang, ikke bare NN som admin og de to moderatorene? får det liksom ikke til å stemme, fra andre forum hører jeg at moderatorer og admin har nok med holde forumet oppe, og de er mye mindre enn dette, og de har mange flere som arbeider i kulissene, for å si det sånn.

forstår jo ut fra det jeg har lest i dag at Ragnhild har vært godt likt, og at det er flere som syns det er synd at hun gir seg. kanskje ikke så mange som har skrevet det, men såpass mange at jeg syns det ble vel mye fordi ei gir seg. er jo 3700, 3800 eller hva det nå var som er ergistrert på forumet. så ei fra eller til skulle da ikke gjøre så mye?
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Rollatorer - "Turreferatene er også i en egen tråd"

Post by tshansen »

Jeg har hatt min fartstid her inne på godt og vondt.

Jeg har flere ganger ergret meg grønn over enkelte forum medlemmer, men vi er alle ulike og vi trenger alle sammen. For når alt kommer til alt er vi alle viktige bidragsytere som holder nivået oppe på dette unike forumet.

At jeg har gitt ut noe finger lengre oppe i tråden er ikke myntet på noen andre enn Ragnhild selv. Jeg har med stor iver lest store deler av denne bloggen og liker godt hennes saklige og til tider usaklige innlegg. Ho sitter på haugevis med kunnskap og ser det trist om ho vil velge å forlate oss. Derfor en "finger" hvis det er denne du tenker på Josie

Jeg skal bite i meg en tidligere uttalelse, men etter å sett utviklingen siste tiden vil jeg heller at folk skal bli enn å be de forlate forumet. Er du helt uenig med noen er det bare å bite seg i tunge å tenke seg om to og kanskje tre ganger før du svarer eller ytrer din mening!

Jeg håper virkelig du velger å bli unge dame!
Mvh
-Shaft-
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Josie
Posts: 85
Joined: 18 Oct 2008 10:35

Re: Rollatorer - "Turreferatene er også i en egen tråd"

Post by Josie »

Lordshaft
Går ut fra at det er Ragnhild du kaller unge dame.
jeg er blitt så vant til at de sier Madame, eller Madame Josiè, at jeg må tenke meg om når noen sier noe annet

tror jeg at jeg har brukt mine to cents no, enten det nå er bilde av Abraham Lincoln eller et eikeløv på dem.
og detskal være sikkert at de to centa med eikeløv ikke er mye verd. de kunne like gjerne gjort som hjemme i Norge og fjerna den mynten.
Ragnhild
Posts: 5368
Joined: 01 May 2005 18:01
MC: BMW R1200GS Adventure
Location: Ikke kjør fortere enn skytsengelen din flyr

Re: Rollatorer - "Turreferatene er også i en egen tråd"

Post by Ragnhild »

Takk for hyggelige og gode ord, både her og på PM :)
Shaft, du er tilgitt, selv om jeg ikke likte å få en pekefinger av deg :smt058

Josie, ja jeg skjønner hva du mener med sutring og syting, og for ei som er ny på forumet ser det kanskje rart ut det jeg har gjort den siste uka, men jeg har gått lei, grundig lei av et MC-forum uten struktur og klare tanker for hva forumet skal være og hva det skal inneholde. Nå er jo forumet et kosemose-hyggelig at jeg traff deg på Grava i går-forum. Og at det er bikere som er her ser jo mer ut som en tilfeldighet.

Og Cheron, bare hyggelig om dere kommer innom, er ikke allverdens til vertinne men Egon i Prinsenkrysset har en aldeles fortreffelig Bananasplit i følge Jalmar :)

Kanskje treffes vi på veien? :D
Image
Image
Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
Locked