"SKRU IT" -Tyggis og binders. Mekkis Garage.

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
Post Reply
User avatar
mekkern
Posts: 5110
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: mekkomatic bloggomatic.

Post by mekkern »

jess...da er gamle dassen klar igjen :lol:

350kr for simringer og støvhetter,på motorport. :) ..230 kr for en liter med 10w gaffelolje.. :shock:

da får vi se om været er nogelunde på torsdag.. :?
User avatar
Lølle
Posts: 2964
Joined: 29 Apr 2007 23:37
MC: 2007 Honda XL 1000 VA Varadero

Re: mekkomatic bloggomatic.

Post by Lølle »

Som om jeg hadde gjort det selv... :?
Image
Image
User avatar
mekkern
Posts: 5110
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: mekkomatic bloggomatic.

Post by mekkern »

Jaja....har ikke vært mest med kjøring hitill... men litt har det jo blitt, inklusive tur til sverige m camping for meg og guttungen..

ei uke nå så blir det tur til london m unga... men først får vi grille litt på fredag...

Har 20 liter med tennveske(bensin/diesel)etter Esso`n på kongsberg gav meg diesel/bensin blanding på 95 slangen(feilleveranse med tankbilen) så vi skal få fyr selv m regn... :lol:

PS. honda er ikke glad i diesel....fikk 100 skarptrommer i motorn.. 8)
User avatar
mekkern
Posts: 5110
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: mekkomatic bloggomatic.

Post by mekkern »

jaja... får vel skrive litt her også... ikke bare rote rundt i andres blogger. :lol:

da er ferien VELDIG godt i gang....vært tur i england med ungene...der må de kjøre rundt med en L foran og bak på syklene den første tiden etter de har fått lappen.. :lol:
sikkert fint men så litt snålt ut da..greide å glemme fotomulighetene i bilen på Gardermoen :evil:
kjørt en masse GO-kart i Hønefoss..390ccm karter går brukbart til å være leiekart..
ute med båten og rasert propell også 8)
nå skal ungene til mor og far skal kjøre sykkel...pakke minitelt og sovepose..så får jeg se hvor jeg havner.. ;-)

fortsatt god sommer til alle.
Pollti

Re: mekkomatic bloggomatic.

Post by Pollti »

I dag gikk jeg på grunn jeg og. Merkelig hvor lite som skal, det høres jo ut som hele skutebunn blir trøkt inn. Gikk ikke fortere enn 1,7 knop så skaden er begrenset til riper under vannlinja på bb side tror jeg. Porprellen og roret var ikke nedi og det er jo billigst.
Jalmar
Posts: 7988
Joined: 26 Apr 2005 07:53

Re: mekkomatic bloggomatic.

Post by Jalmar »

Man bør ha en god grunn når man skal holde på slik. :roll:
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
Pollti

Re: mekkomatic bloggomatic.

Post by Pollti »

Det har jeg jo også. Begynner bunnstoff fjerninga litt tidlig bare for å spare tid til vinteren.
Jalmar
Posts: 7988
Joined: 26 Apr 2005 07:53

Re: mekkomatic bloggomatic.

Post by Jalmar »

Har i grunnen aldri skjønt vitsen med å fjerne bunnstoff bare for å smøre på nytt. Kunne ikke det gamle bunnstoffet holdt litt lenger da? :-k
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
Pollti

Re: mekkomatic bloggomatic.

Post by Pollti »

Det blir så ru ser du. Har du trebåt gjør ikke det noe for den er jo bygd av rubord.
Jalmar
Posts: 7988
Joined: 26 Apr 2005 07:53

Re: mekkomatic bloggomatic.

Post by Jalmar »

Den blir vel ikke ru når du spretter fra svaberg til svaberg med propellen i friluft??? :shock:
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
User avatar
mekkern
Posts: 5110
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: mekkomatic bloggomatic.

Post by mekkern »

litt greiere med balja mi-tar en dusj med bodyshydd...bare for å holde den svart under etter litt steinracing...banka rett akslingen og sveiset propell i efta... :lol: +litt gravemaskindeler... mulig båttur til tjøme en dag også..har en infødt jeg må sjekke at holder koken..
Jalmar
Posts: 7988
Joined: 26 Apr 2005 07:53

Re: mekkomatic bloggomatic.

Post by Jalmar »

Ingenting er som en aksling man har banka sjæl. :D
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
Pollti

Re: mekkomatic bloggomatic.

Post by Pollti »

Trebåt kan en i værste bygges av europaller så det er ikke så nøye med de. Også kan en nate dekket med sement sier de.
Jalmar
Posts: 7988
Joined: 26 Apr 2005 07:53

Re: mekkomatic bloggomatic.

Post by Jalmar »

Kan man ikke bare nate som ingenting da? :-k
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
Pollti

Re: mekkomatic bloggomatic.

Post by Pollti »

Jo. Men en kan ikke ha lettsindig omgang med feks rødsprit og fyrstikker.
Post Reply