LMF Racing sin blogg;)

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
User avatar
Baron von Waffel
Posts: 3477
Joined: 15 Feb 2007 19:21
MC: Veslederoen -Honda Varadero 125, Paragrafen - §uzuki DL 1000 V-strom
Location: Oslo, Dal

Re: LMF Racing sin blogg;)

Post by Baron von Waffel »

Ville tro at luftige svev etc ikke er bra for en rygg som kan gi deg overraskelser. Hva med å finne en annen fartsfylt hobby, f.eks turkjøring på 2 hjul?
På hjul med
Min stolte Gnager: Suzuki DL 1000 V-strom
Smågnageren: Honda XL125 Varadero
Honda FR-V
Merida Twentynine
Merida Miami m/piggdekk
Ungdomssynder: Suzuki AC 50, Suzuki A100, Honda Camino
User avatar
Linda#1
Posts: 12
Joined: 18 Feb 2008 13:47
MC: Honda Trx450er 2007 mod
Modifisert med Elka dempere
Elka styredemper og Houser armer
Location: Lier
Contact:

Re: LMF Racing sin blogg;)

Post by Linda#1 »

blir nok motorsykkel kjøring etterhvert ja, men må først få sett om jeg får kjørt noe mer atv.... tenkte på det i helgen, hvordan livet blir uten trening og kjøring hver dag.... jævlig kjipt antageligvis... Men da blir det vel kanskje mc lappen og en R sykkel :roll:

Lmf
User avatar
Linda#1
Posts: 12
Joined: 18 Feb 2008 13:47
MC: Honda Trx450er 2007 mod
Modifisert med Elka dempere
Elka styredemper og Houser armer
Location: Lier
Contact:

Re: LMF Racing sin blogg;)

Post by Linda#1 »

Hei og hopp!!:) Long time no see... Har ikke vært her inne på en stund pga mangel på internett hjemme:(

Status pr i dag: Ryggen har blitt bedre, men fortsatt ikke helt hundre :( Har prøvd forskjellige kiropraktorer og naprapater, men ikke blitt helt bra ennå... Skal til NIMI på Ekeberg i morgen, så blir spennende å se da..

Ellers så skjer det masse på Motorport:) Vi skal på Drammens Bibliotek Onsdag 9 april med nye modeller, klær og utstyr og ha "foredrag" om vårklargjøring av MC:) Kommer folk fra Kellox oxo. Håper det blir en bra kveld!

Skal bli flinkere til å skrive her inne....I promise! ;-)

Hoi!
User avatar
Petterjacobsen
Posts: 939
Joined: 01 May 2007 09:09
MC: 2003 GSXR 750 med div mods.
Location: Gullskogen Vest, Drammen

Re: LMF Racing sin blogg;)

Post by Petterjacobsen »

Bare et lite tips, mulig det bare er tull, men det får du avgjøre ;)

Har selv hatt vondt i ryggen i mange år etter mange tunge løft i en tidligere jobb. Har gått til kiropraktor og trent, men smertene forsvinner ikke. Var for noen uker tilbake syk og fikk da antibiotika. Viste seg at jeg var allergisk mot den typen antibiotika så jeg fikk en annen type + betennelsesdempende medisin.

Saken er hverfall at ryggen har ikke vært så bra på mange år! Tenker da at medisinen jeg fikk for betennelsen tydeligvis gjorde noe med muskulaturen som var vond. Verdt et forsøk kanskje?
Jeg har brukt mye penger på piker, vin og sang. Resten har jeg sløst bort...
Post Reply