Kjøpt meg sykkel! :)
Kjøpt meg sykkel! :)
Jess, da har jeg kjøpt meg sykkel folkens
Vet denne tråden er ubrukelig uten bilder, men må bare fortelle litt uansett!
Det er en KTM EGS ("EXC") 200, 2001 modell. Har bare gått 2000 km, ser splitter ny ut, og jeg er veldig stolt
Har ikke fått kjørt den mye, men det jeg prøvde så gikk den rett på hjulet i første, andre og tredje gir =D (da med cross dreving).
Sykkelen står med knastedekker, men skal bygges om til Supermotard (YAY!) med drev og felger m/ 320 bremseskive foran.
JA! Det ER totakt... haha! Herlig... bare 100 kg!
Bilder!:
Var forresten å kjøpte kjøreutstyr på Hof-MC i dag og. Bare å anbefale. Fikk veldig god pris på vantett Scott jakke og bukse og Talon støvler (3500,- for alt). God service.
Nytt!
Har kjøpt SM felger, behr, som har stått på en LC4 2002. Prøvde å sette de på i dag, men de passet desverre ikke rett på! Trenger spacere og ny adapter til bremseskive, og "adapter?" til drev bak. Ble veldig skuffa, men humøret er oppe igjen etter jeg starta sykkelen og rusa litt..
Vet denne tråden er ubrukelig uten bilder, men må bare fortelle litt uansett!
Det er en KTM EGS ("EXC") 200, 2001 modell. Har bare gått 2000 km, ser splitter ny ut, og jeg er veldig stolt
Har ikke fått kjørt den mye, men det jeg prøvde så gikk den rett på hjulet i første, andre og tredje gir =D (da med cross dreving).
Sykkelen står med knastedekker, men skal bygges om til Supermotard (YAY!) med drev og felger m/ 320 bremseskive foran.
JA! Det ER totakt... haha! Herlig... bare 100 kg!
Bilder!:
Var forresten å kjøpte kjøreutstyr på Hof-MC i dag og. Bare å anbefale. Fikk veldig god pris på vantett Scott jakke og bukse og Talon støvler (3500,- for alt). God service.
Nytt!
Har kjøpt SM felger, behr, som har stått på en LC4 2002. Prøvde å sette de på i dag, men de passet desverre ikke rett på! Trenger spacere og ny adapter til bremseskive, og "adapter?" til drev bak. Ble veldig skuffa, men humøret er oppe igjen etter jeg starta sykkelen og rusa litt..
Last edited by Leazand on 15 Mar 2008 19:22, edited 1 time in total.
Re: Kjøpt meg sykkel! :)
Fus for gratulasjoner!
Gratulerer! Vet hvordan følelsen er! Kjøpt sykkel av forhandler eller privat ?
Gratulerer! Vet hvordan følelsen er! Kjøpt sykkel av forhandler eller privat ?
x - '99 Aprilia RSV Mille
X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
X - '07 Aprilia SXV 550
X - '07 Kawasaki Z750
gratulere med tøff sykkel:) kompis av meg har maken,går godt!
Takker! Skal som sagt få opp bilder. Sykkelen ble kjøpt privat. Fikk en veldig god pris i forhold til hvor langt den har gått.
Bilder kommer i helga! Skal få min fotografsyster til å ta et par bilder. Får håpe på påskesol!
Og GOD PÅSKE til alle, når den kommer.... !!
Og GOD PÅSKE til alle, når den kommer.... !!
Veldig fin sykkel du har fått deg Grattis.. :smt023 Du kommer til å få mange fine stunder med den og noen ikke så fine stunder i garasjen får å skru mest sansynlig
Husqvarna wr 250 med Pro circut!
Yamaha Virago 125..
X: Blod trimma furia sm
Yamaha Virago 125..
X: Blod trimma furia sm
Heheh ;D Blir noen oljeskift og stempelbytter ja.. men det er en del av gamet!
Sandefjord ser jeg? Putrer WR'en din rundt der og eller?
Da ses vi kanskje i sommer? ;D
Sandefjord ser jeg? Putrer WR'en din rundt der og eller?
Da ses vi kanskje i sommer? ;D