Romy's

Skriv litt om deg selv, hva du gjør, hobbyer osv.
Bimma
Posts: 918
Joined: 12 Nov 2007 21:28
MC: 2008 BMW F800ST
Location: Drammen

Re: Romy's

Post by Bimma »

Hei :)
Hyggelig å se at enda en fornuftig ungdom har funnet veien til idrettslinja på St.Hallvard VGS. =D>
En hyggelig skole med mange gode minner fra min egen ungdomstid. (den gangen dette var Stoppen ungdomsskole...)
Sønnen min gkk ut av 3.klasse på idrettslinja der i fjor, regner med du vet hvem han er. Han var elevrådsleder fram til jul i fjor (jula-06).
BLOGGEN MIN ligger her: http://blogg.mc-tourer.com/#home

Kjørt 2008: 24.539 km
Kjørt 2009: 17.300 km
Kjørt 2010: 17.889 km

Livet består av øyeblikk - nyt dem !
User avatar
Romy
Posts: 256
Joined: 31 Oct 2006 20:46
MC: Suzuki SV650s 1999. Rød som bare det!
Location: Drammen

Re: Romy's

Post by Romy »

Heihei.. Godt å høre at det er noen som har hatt fine år i området :p

Ja, husker godt hvem sønnen din da må være, hadde jeg bare husket navnet hans.. Høy mørk fyr :P
hva var det nå igjen? ja du husker det kansje du? :P

Henrik var det vel kansje? Horn eller Hornbøl?

Om jeg ikke husker helt feil så gikk vel han også i klassen over meg på Eknes ungomsskole? Dere er kansje fra Krokstadelva traktene? ;)

Hyggelig med lokale folk her! :D
Min største synd hittil i livet var min Scooter som kom da jeg ble 16, en Peugot Vivacity, 05 modell! :(
Tilgi meg!
Bimma
Posts: 918
Joined: 12 Nov 2007 21:28
MC: 2008 BMW F800ST
Location: Drammen

Re: Romy's

Post by Bimma »

Hehe... Ikke verst hukommelse det. Du husker helt korrekt. =D> (bortsett fra at han har to l'er til slutt i etternavnet.. [-X )
Han gikk på Eknes i halvannet år, da bodde vi på Stenseth. men er ikke derfra opprinnelig. Eknes var jo en toppers skole da, med Amund i spissen. Helt utrolig at han husket navnene på alle elevene. Synd at han har gitt seg.

Har faktisk mange gode minner fra Stoppen ja, gode epler hadde de i eplehagen også...hmmmm [-X

Flott sykkel du har kjøpt deg. Henrik ville gjerne kjøpe den gamle Kawa'n min. men da sa ho mor NEI... [-( . Tror ikke han har tilgitt meg ennå.... :-k
BLOGGEN MIN ligger her: http://blogg.mc-tourer.com/#home

Kjørt 2008: 24.539 km
Kjørt 2009: 17.300 km
Kjørt 2010: 17.889 km

Livet består av øyeblikk - nyt dem !
User avatar
Romy
Posts: 256
Joined: 31 Oct 2006 20:46
MC: Suzuki SV650s 1999. Rød som bare det!
Location: Drammen

Re: Romy's

Post by Romy »

Hehe, ja ble nesten litt stolt av min egen hukommelse nå :P

Amund var en finfin fyr, bedre rektor skal man vel lete lenge etter tror jeg :)
Bor på Langløkka, regner med du vet hvor det er, så har hatt 3 herlige år på eknes, og 7 til på Krokstad :D

Beklager det med de to "ll" ene.. :( Angående epleslang så er vel det strengt forbudt? :? :o Men skal innrømme at de er gode, like gode nesten hver dag om sommeren :roll:

Var litt skuffende å høre at du sa nei til salg av ein slik ein når han spurte, det burde han absolutt fått lov til, stakkars, hadde tatt meg lang tid å tilgi noe slikt :-s [-(
Var det noe spesiell grunn til at han fikk Nei da? :)

Takk skal du ha ;)
Min største synd hittil i livet var min Scooter som kom da jeg ble 16, en Peugot Vivacity, 05 modell! :(
Tilgi meg!
Bimma
Posts: 918
Joined: 12 Nov 2007 21:28
MC: 2008 BMW F800ST
Location: Drammen

Re: Romy's

Post by Bimma »

Romy wrote:
Beklager det med de to "ll" ene.. :( Angående epleslang så er vel det strengt forbudt? :? :o Men skal innrømme at de er gode, like gode nesten hver dag om sommeren :roll:
Du er tilgitt. Ikke verst at du husket navnet i det hele tatt. Men han er ikke akkurat blant de mest stille og sjenerte heller da..hehe.
Så ikke noe gjerde rundt eplehagen, jeg.... :- Dessuten smaker epler best når de er 'til låns'...

Langløkka vet jeg godt hvor er ja. Da vi flyttet til Stenseth holdt jeg på å kjøpe hus i Smørbukken, så det var nære på at vi flyttet litt lenger opp i bakken. :)

Det at Henrik ikke fikk kjøpt Kawa'n, gikk mest på at jeg ønsket at han ble litt eldre før han begynte å kjøre sykkel. Han var flink til å kjøre, og forsiktig i trafikken. Men jeg ville gjerne at han skulle ha noen flere års erfaring i trafikken først. Mulig dette var helt feil tenkt, men, men. Nå er det for sent uansett. :?
BLOGGEN MIN ligger her: http://blogg.mc-tourer.com/#home

Kjørt 2008: 24.539 km
Kjørt 2009: 17.300 km
Kjørt 2010: 17.889 km

Livet består av øyeblikk - nyt dem !
User avatar
Romy
Posts: 256
Joined: 31 Oct 2006 20:46
MC: Suzuki SV650s 1999. Rød som bare det!
Location: Drammen

Re: Romy's

Post by Romy »

hehe, det kan jo for såvidt være lurt, men engang må man begynne med sykkelen allikevel, forhåpentligvis :) ;)
Min største synd hittil i livet var min Scooter som kom da jeg ble 16, en Peugot Vivacity, 05 modell! :(
Tilgi meg!
User avatar
Romy
Posts: 256
Joined: 31 Oct 2006 20:46
MC: Suzuki SV650s 1999. Rød som bare det!
Location: Drammen

Re: Romy's

Post by Romy »

Ehm, jeg har veldig lyst på noen mindre blinklys bak på Sv'n min, gjerne med Carbon look.. Skulle også hatt et par nye blinkers foran, slike små fete som ligger nesten inni kåpa :D I tillegg skulle jeg kikket på undertray til den..

Noen som har noen gode steder, eventuelt konkrete forslag til hva jeg kan gå for her? Har lett en stund, men sliter litt med å finne frem :( :roll:

Takker for svar på forhånd :)
Min største synd hittil i livet var min Scooter som kom da jeg ble 16, en Peugot Vivacity, 05 modell! :(
Tilgi meg!
User avatar
Romy
Posts: 256
Joined: 31 Oct 2006 20:46
MC: Suzuki SV650s 1999. Rød som bare det!
Location: Drammen

Re: Romy's

Post by Romy »

Image

Er det slik at et sett med disse blinkersene kan passe på alle sykler, til og med min sv?
Eller er det noe forskjell på lang og kort stamme i forhold til foran og bak osv?
:)
Min største synd hittil i livet var min Scooter som kom da jeg ble 16, en Peugot Vivacity, 05 modell! :(
Tilgi meg!
User avatar
mekkern
Posts: 5122
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: Romy's

Post by mekkern »

skulle tro det..... før var det en viss minimumsbredde mellom blinkers- men nå vet jeg ikke,for nå har de jo blinkers i lykta også... :-k
User avatar
Romy
Posts: 256
Joined: 31 Oct 2006 20:46
MC: Suzuki SV650s 1999. Rød som bare det!
Location: Drammen

Re: Romy's

Post by Romy »

Okei, takk skal du ha, da tror jeg jeg bestiller et par sånne :):)
Min største synd hittil i livet var min Scooter som kom da jeg ble 16, en Peugot Vivacity, 05 modell! :(
Tilgi meg!
User avatar
Alas
Posts: 1713
Joined: 22 Sep 2006 15:47
MC: 08 Suzuki DR-Z 400 SM, Yoshi fullanlegg, KN filter og oppdyset.
Location: Bergen

Re: Romy's

Post by Alas »

De blinkersene skal nok passe din SV ja, jeg har slike, eller lignende.....

Image

Image

Lange foran og korte bak...... Korte foran tror jeg ikke kommer utenfor kåpen, men jeg har ikke sjekket 100%

Ser bedre ut enn matboksene som er der orginalt. Ikke er det vanskelig heller....

Mvh
User avatar
Romy
Posts: 256
Joined: 31 Oct 2006 20:46
MC: Suzuki SV650s 1999. Rød som bare det!
Location: Drammen

Re: Romy's

Post by Romy »

Takk Alas!! Der ser jeg at det passer :):)

Gleder meg til å se hvordan det blir :)
Min største synd hittil i livet var min Scooter som kom da jeg ble 16, en Peugot Vivacity, 05 modell! :(
Tilgi meg!
User avatar
Romy
Posts: 256
Joined: 31 Oct 2006 20:46
MC: Suzuki SV650s 1999. Rød som bare det!
Location: Drammen

Re: Romy's

Post by Romy »

Har allerede bestilt to par korte, så jeg håper de passer, hvis ikke får jeg bare bestille et par lange ekstra :D
Min største synd hittil i livet var min Scooter som kom da jeg ble 16, en Peugot Vivacity, 05 modell! :(
Tilgi meg!
Post Reply