Iphone?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Asker_Alex
Posts: 326
Joined: 02 May 2007 21:54
Location: Asker

Re: Iphone?

Post by Asker_Alex »

Du for gjort like mye på en 1.1.2 modell som en 1.1.1 modell, så norsk språk osv kan man få på en 1.1.2 ;-)
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Re: Iphone?

Post by Shortybebeh »

Jeg fikk min i dag!

Knallbra!

Jeg elsker den allerede..!
I morgen skal jeg få hjelp til å få lagt inn norsk språk på den. Savner æ, ø og å når jeg skriver meldinger!

Og så må jeg få NES til å fungere! \:D/
Death Is The Road To Awe.
Asker_Alex
Posts: 326
Joined: 02 May 2007 21:54
Location: Asker

Re: Iphone?

Post by Asker_Alex »

Hehe, bra ;-)

Syns egentlig ikke at NES var noe spess, blir liksom litt feil når du skal trykke på en touch screen, blir liksom ikke den samme følelsen ;-)
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Re: Iphone?

Post by Shortybebeh »

shhh da. klager vel ikke, gjør vi vel!?


Hvordan får jeg over bilder jeg har på PC`en til iPhonen, når jeg ikke får dratt bilder rett over i mappa, og bluetooth ikke fungerer?
Må jeg bruke iTunes?

Noen som vil forklare? :)
Death Is The Road To Awe.
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Re: Iphone?

Post by Shortybebeh »

Ok, noen som vil forklare meg hvordan jeg kobler iPhonen til ftp`en min, slik at jeg får installert ROMs? :shock:
Death Is The Road To Awe.
User avatar
Lølle
Posts: 2964
Joined: 29 Apr 2007 23:37
MC: 2007 Honda XL 1000 VA Varadero

Re: Iphone?

Post by Lølle »

Prøv å søke på mac1.no, kanskje?
Fikk forresten faks i dag, men ikke sikkert ting er i boks før neste mnd. :roll:
Image
Image
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Re: Iphone?

Post by Shortybebeh »

Jeg fikk det til helt alene, på egenhånd! *stolt*

Nå har jeg plutselig 18 spill på telefonen! \:D/

Nå må jeg bare finne ut hvordan jeg installerer norsk språkpakke!
LItt lei av å ikke kunne skrive æ ø og å...

(og det går helt greit Lølle!)

EDIT:

hihi.. jeg bare tulla jeg! Jeg har jo æ, ø og å, jo!
De hadde bare gjemt seg litt! :lol:

Diggbart!

Har fått satt på screenprotector også nå. Det ble veldig bra faktisk..! Ser den ikke, og merker ikke at den er på med tanke på følsomheten på TS`en.
Liker tanken på at jeg beskytter skjermen nå, utan at det synes engang! :D Riper er ikke kult..
Har en ekstra til salgs, hvis noen er interessert! Helt blank folie dette altså, til både foran og bak i samme pakke.
$25 betalte jeg. 150 inkludert porto hvis noen vil ha.

Nå skal jeg hoppe i loppekassa!
Death Is The Road To Awe.
Sindruzz
Posts: 31
Joined: 06 Jun 2007 18:44
MC: Suzuki GSX 600F
X:Suzuki LS 650 Savage
Location: Sarpsborg

Re: Iphone?

Post by Sindruzz »

I dag har jeg fått brev fra Posten om at min pakke ble åpnet ( selvom den var merket som Gave og 30$ ) så nå må jeg betale moms.. Dette er dyr moro gitt :-s Men blir vel bra etter jeg har betalt de 750 kronene i moms.. :-k
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Re: Iphone?

Post by Shortybebeh »

Sindruzz wrote:I dag har jeg fått brev fra Posten om at min pakke ble åpnet ( selvom den var merket som Gave og 30$ ) så nå må jeg betale moms.. Dette er dyr moro gitt :-s Men blir vel bra etter jeg har betalt de 750 kronene i moms.. :-k
Jeg slapp unna moms gitt!

Men jeg ba dama skrive riktig pris på lappen pga forsikring, men så skrev hun likevel $65! Gærne dame!
Jeg ville gjerne være forsikret for $750 som jeg betalte, jeg.. men så lenge jeg hadde flaks så er det greit.. Ingen skader, ikke noe borte og ikke noe moms!
Deilig!

Men du slapp nok billig unna i forhold til meg, på tross av momsen!? :lol:
Death Is The Road To Awe.
Sindruzz
Posts: 31
Joined: 06 Jun 2007 18:44
MC: Suzuki GSX 600F
X:Suzuki LS 650 Savage
Location: Sarpsborg

Re: Iphone?

Post by Sindruzz »

Så sant så sant, shortybebeh. Måtte betale 590 $ inkludert frakt.. Men syntes likevel det er sure penger å gi staten. Nå er det jo snart jul i tillegg, så i år blir det nok noen som får litt færre julegaver :lol: Men kan jo se det sånn, hvis jeg blir syk og trenger behandling så får jeg kanskje "Tilbake" moms-pengene i form av gratis behandling.. En sak har alltid to sider :-k
User avatar
Mantis
Posts: 4226
Joined: 30 Jul 2006 02:16
MC: Aprilia RS250 (I wish!)
Location: Ã…lesund

Re: Iphone?

Post by Mantis »

Å bestille fra andre siden av "dammen" er ikke noe problem, kommer som andre har nevnt her på rundt 1800-2000 om du bestiller den fra http://www.apple.com Det er da med bamsemums til staten etc. Så må du unlocke den, det var rimlig lett på 1.1.1 versjonen av softwaren. Men nå som 1.1.2 er installert blir det straks litt værre. Er ikke umulig, langt der i fra. Men det krever bittelitt innsikt i data og tålmodighet. En i klassen min unlocket 1.1.2 versjonen av software, og den funker utmerket.

Fancy telefon da. Men har ikke orket å bestillt meg enda, er ikke sånn så må ha det mest fancye av ting osv, spesielt ikke mobiltelefoner.
Veldig kult med den "vende" funksjonen den har. Nå de snur på mobilen snur også skjermbilde seg. Rask responstid også, som alle apple produkter her. Ikke går det å stripe den opp heller ( KILDE )
Microsoft må nok se seg slått enda en gang, selv om det har vært tynt med mobiler fra Bill og Co.

Tar tid å vende seg til touch knappene, men man kommert fort inni det som alt annet så. Har selv prøvd den en god del, og det er noe jeg vil annbefale. Men ikke pokker om jeg kjøper den i Norge om tjue år (ja kald en spade for en spade her nåda) og betaler mange høvdinger over fortjeneste kun fordi dette er Norge. Skal jeg ha meg en, ja så blir det fra andre siden av "dammen" :)
Image
- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Re: Iphone?

Post by Shortybebeh »

Mantis wrote:Å bestille fra andre siden av "dammen" er ikke noe problem, kommer som andre har nevnt her på rundt 1800-2000 om du bestiller den fra http://www.apple.com Det er da med bamsemums til staten etc. Så må du unlocke den, det var rimlig lett på 1.1.1 versjonen av softwaren. Men nå som 1.1.2 er installert blir det straks litt værre. Er ikke umulig, langt der i fra. Men det krever bittelitt innsikt i data og tålmodighet. En i klassen min unlocket 1.1.2 versjonen av software, og den funker utmerket.

Fancy telefon da. Men har ikke orket å bestillt meg enda, er ikke sånn så må ha det mest fancye av ting osv, spesielt ikke mobiltelefoner.
Veldig kult med den "vende" funksjonen den har. Nå de snur på mobilen snur også skjermbilde seg. Rask responstid også, som alle apple produkter her. Ikke går det å stripe den opp heller ( KILDE )
Microsoft må nok se seg slått enda en gang, selv om det har vært tynt med mobiler fra Bill og Co.

Tar tid å vende seg til touch knappene, men man kommert fort inni det som alt annet så. Har selv prøvd den en god del, og det er noe jeg vil annbefale. Men ikke pokker om jeg kjøper den i Norge om tjue år (ja kald en spade for en spade her nåda) og betaler mange høvdinger over fortjeneste kun fordi dette er Norge. Skal jeg ha meg en, ja så blir det fra andre siden av "dammen" :)

Vel, $399 er vel omtrent 2160 kroner.. Men de sender ikke til Norge dessverre.. Hvis ikke hadde jeg kjøpt der og spart noen 1000 lapper! :lol:

Hvor får man den til 1800 kroner!? Da kan man jo vurdere å ta den inn og selge den for 6000, som folk på finn.no gjør!

Idiotisk!
Death Is The Road To Awe.
Sindruzz
Posts: 31
Joined: 06 Jun 2007 18:44
MC: Suzuki GSX 600F
X:Suzuki LS 650 Savage
Location: Sarpsborg

Re: Iphone?

Post by Sindruzz »

Da ble det jul hos meg også.. Iphonen kom på døra i stad.. Utrolig artig sak, men noe som irriterer meg litt.. Går det virkelig ikke an å lage spillelister i Ipod-funksjonen til telefonen ? Bare for å ha nevnt det så skriver jeg dette på iPhonen nå \:D/
Asker_Alex
Posts: 326
Joined: 02 May 2007 21:54
Location: Asker

Re: Iphone?

Post by Asker_Alex »

Joda, det går ann. Men du må gjøre alt sammen igjennom Itunes ;-) Gratulerer :D
Post Reply