Grus på Østlandet

Diskutèr kjøreruter og veivalg i norge og utlandet.
Post Reply
User avatar
Ktm dude
Posts: 26
Joined: 13 May 2007 18:32
MC: Ktm exc 125 2007
Yamaha stunt sykel. 1992
Aprilia RS 125
Ktm Adventure 2008
Til salgs:
Bajaj scooter 2000kr
TZR deler, motor og hjul 5000kr
Løp og kjør hjem!!!
Location: Halden
Contact:

Grus på Østlandet

Post by Ktm dude »

Noen som har no kart eller no forslag til bra grusveier på Østlandet? Finnes det no linker til kart på grusveier eller no?
Bånn tælle!!!
User avatar
xadox
Posts: 764
Joined: 02 May 2007 11:36
MC: 2007 Yamaha R6 (sort/sølv)
Location: Drammen

Re: Grus på Østlandet

Post by xadox »

hehe og jeg som alltid unngår grusveier :)
1.3.1.2
Fidel
Posts: 415
Joined: 23 May 2005 22:56
MC: Moto Guzzi 1000 SP3, Moto Guzzi V65TT, Moto Guzzi EV1100 California (snart) m/sidevogn, Moto Guzzi 750 Breva, KTM 690 Enduro m/ rallykit,

Re: Grus på Østlandet

Post by Fidel »

Denne siden, Nasjonal Vegdatabank, viser deg hvilke veier og stier i Norge som har hvilket dekke (du må zoome ned til minst 1:100 000). Den er utmerket til å jakte grusstier og skogsbilveger med. Zoom inn på området du vil kjøre i, klikk på "vegdekke" og voila: Ting åpenbarer seg!
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: Grus på Østlandet

Post by RH racing »

kjør fra Missingmyra mot svinndal, så tar du av opp mot trøsken... aner ikke hvor langt det er. men virket som det tok meg evigheter da jeg kom der med cosworthen...

er snart slutt på gruss, trenger ikke snu... er snart slutt på gruss, trenger ikke snu... er snart slutt på gruss, trenger ikke snu... er snart slutt på gruss, trenger ikke snu... er snart slutt på gruss, trenger ikke snu... er snart slutt på gruss, trenger ikke snu... ....fy faan hvor lang den veien virket.. subbet støtfanger i minst en mil der....
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Post Reply