MC i UK

Diskutèr kjøreruter og veivalg i norge og utlandet.
Post Reply
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

MC i UK

Post by RH racing »

lurer på å ta sykklene over til den andre siden av den elva som renner forbi bergen... altså båten over til new castle og kjøre sykkel mot skottland.. men hvordan er det å kjøre sykkel på di traktene? med tanke på bensin etc.. noen med erfaring.. ps: båten koster kun 1600,- for sykkel 2300,- tur/retur
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
hsimpson
Posts: 661
Joined: 27 Jan 2007 17:58
MC: YZF R6 Blå/hvit
Location: Oslo

Re: MC i UK

Post by hsimpson »

Kjør på riktig side av veien....(eller, hvordan er det nå der?)
Yamaha R6 Blå/hvit
Fiesta ST150 Performance-blue
-71 1302
User avatar
boxer wolf
Posts: 1686
Joined: 22 Jun 2007 22:36
Location: Akershus

Re: MC i UK

Post by boxer wolf »

Ulvinnen og jeg var på MC-tur i Skottland i 2001. Vi tok ferge til Newcastle fra Kristiansand.

Mange fine spennende veier, steder og brennerier.

Vi hadde ingen problemer når det gjaldt bensin. God dekning av bensinstasjoner, og samme kvalitetene som ellers i Europa.

Vi baserte oss på Bed & Breakfast når det gjaldt overnatting. Det gikk helt uproblematisk. Kjørte til vi var kommet dit vi skulle, eller mørket senkte seg. Deretter sjekke inn på først B&B med ledig plass.

Husk bare på at det er venstre kjøring. Du vil merke i første rundkjøring at hele kroppen protesterer når du skal svinge til venstre inn i rundkjøringene. :?

Kjempetur, anbefales på det varmeste. \:D/
Image
Si det du mener, og men det du sier.
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: MC i UK

Post by RH racing »

skjekket priser nå...ser ut som man kan få det ned i litt over 1000spenn tur retur.. men da en sykkel og en person på lugar.. blir sikkert stuet sammens med flere da.. men noen som vil være med?
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
Småkjeltringen
Posts: 916
Joined: 26 Jul 2007 09:24
MC: Zuzuki Bandit 600...

Drømmen er en R1 eller Fireblade....
Location: Skedsmokorset...

Re: MC i UK

Post by SmÃ¥kjeltringen »

Jeg og Lølle var over i fjor sommer og vil veldig gjerne tilbake!!
Irland er ett must med veldig hyggelige mennesker. Noe dårlige småveier, men mye bra også!!

Ingen problemer med bensin, samme ellers som Boxer nevnte. B&B er en veldig grei løsning, ihvertfall hvis det er mye vått :-)

Tror Lølle har lagt inn ett referat i bloggen sin fra UK turen.... Skal se om jeg finner den ;-)

Der tok jeg feil.... Det har ikke blitt tid til å legge inn noe fra den turen.... Men en flott tur var det ihvertfall!!
Snille jenter får det de ønsker seg til bursdagen sin......

Slemme jenter får det hele tiden..
Post Reply