Jeg og NF på tur.

Diskutèr kjøreruter og veivalg i norge og utlandet.
Post Reply
User avatar
Mantis
Posts: 4226
Joined: 30 Jul 2006 02:16
MC: Aprilia RS250 (I wish!)
Location: Ã…lesund

Jeg og NF på tur.

Post by Mantis »

Tengte jeg kunne lage en tråd hvor jeg samlet alle turene til meg og NF gjennom sesongen jeg.

Den første ble i dag, en litt kortere tur :)

Langtur til "Stoppen" Fredag 4.mai.

Jeg og NF her inne bestemte oss for å ta oss en aldri så liten "langtur" inn til en stor shell select stasjon ca 70km fra Ålesund. Fin tur innover, tok en gammel vei fra Magerholm inn til en liten plass som heter Valle. Det er vel en av norges fineste veier å kjøre mc vil jeg nesten påstå. Mange fine svinger som smyger seg i landskapet, du har en stor fjord på høyre side og et bratt fjell på venstre.

Turen tar ikke mer en 30 - 45 min, men tør ikke mer med en 2-takter :lol:

Image
En liten pissepause på Valle.

Image

Vi står der en stund og funderer på om vi skal ta oss en tur inn til stoppen nå som vi allerede var så langt inne, bestemte oss for å ta oss en tur inn de siste 30km.

Image
Godt plantet på biken min, en kompis av oss som satt på med NF sto å diskuterte noe som vanlig.


Midt inne der fant kompisen vår ut at jeg hadde en liten bul på dekket, vet ikke hva det kan ha seg jeg. Så nå må jeg ut med nytt fordekk!
Tror det har raknet i sømmene eller noe, er jo tross alt rullet 8000km
uten å ha vært byttet :P

Image
Fin utsikt?

Image
Smil å vær glad for hver dag som går, for hvær dag som går. Så skal du se hvor mange venner du får! Var det ikke slik den gikk?
Jeg gliser som vanlig med kjæften full med skruf :lol:


Image
Godt plantet på benken :D
Image
- BMW E39 M-tech
- VW polo`97 1.6 [For kjedelig]
- Derbi GPR`05. Blodtrimma Jævel [Solgt]
- Pocketbike 80cc [Død]
Post Reply