Skal til Trondheim. Gudbrandsdalen eller Østerdalen?

Diskutèr kjøreruter og veivalg i norge og utlandet.
Post Reply
User avatar
Magnalf
Posts: 439
Joined: 17 Jan 2006 18:31
MC: 07´ CBR1000RR | Fireblade *solgt*

Lyst på: Ny 1000 :)
Location: Vestfold

Skal til Trondheim. Gudbrandsdalen eller Østerdalen?

Post by Magnalf »

Hei!

Skal opp til Trondheim på sykkel til sommeren, men får ikke helt bestemt meg over hvem av "valleyene" jeg skal kjøre =P Hvem som er raskest har lite betydning. Noe som interesserer meg mer er hvem av dem som er mest morsom å kjøre med motorsykkel, mye å se på osv?

:D
Road Rider c" ,)
Banditbiker
Posts: 3853
Joined: 26 Apr 2005 19:41
MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic

Post by Banditbiker »

.
Last edited by Banditbiker on 05 Nov 2008 20:35, edited 1 time in total.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Kjørte over Dovre begge veier selv, og om man ikke har en litt sprek sykkel så er det ikke en kjempeartig vei akkurat. Ikke så mye vegetasjon på toppen der så det ble litt grått og trist. Lange strekker. Pass på å fylle på Shell'n på Dombås ! 10 mil til neste bensinstasjon :wink:
User avatar
Keihin
Posts: 827
Joined: 11 Aug 2005 23:19
Location: Lier
Contact:

Post by Keihin »

E6: mange småsteder og 60 soner. Mye fint å se på, men kjedelig kjøring bortsett fra over Dovre hvor man kan dra på litt.

Rv3: Fint lite bebyggelse, og begrenset med naturopplevelser. Til gjengjeld er det nesten bare 80 og 90 soner hele veien og en del morsomme veistrekninger.

Jeg foretrekker helt klart den siste. Både kjappere og mest morsom for oss som bare ser rett frem uansett =)
99 R1TIC
03 Audi RS6
Image
User avatar
Magnalf
Posts: 439
Joined: 17 Jan 2006 18:31
MC: 07´ CBR1000RR | Fireblade *solgt*

Lyst på: Ny 1000 :)
Location: Vestfold

Post by Magnalf »

Keihin wrote: Jeg foretrekker helt klart den siste. Både kjappere og mest morsom for oss som bare ser rett frem uansett =)
Hehe, godt poeng. :lol:
Road Rider c" ,)
Post Reply