Vålerbanen 2.August - Regi: Senior MC Avd. Øst

Informasjon om MC relaterte treff og begivenheter.
Post Reply
Gixxerman

Vålerbanen 2.August - Regi: Senior MC Avd. Øst

Post by Gixxerman »

Ja da var guten kømmi hjem fra en skuffende tur :roll:

Dro opp med stort mot igår kveld, og lå over inne i et stort telt med plass til både sykler og masse folk. Var herlig å slippe og sette opp teltet men men.

Dagen startet grått, men det var tørt så jeg betalte for banedagen og krysset fingra. Det startet kl10 imorges, med bremseøvelser, og akkurat da vi var ferdig med dette så kom regnet gitt. Så ble det sporvalg i regn, greit nok bare det hadde tørket opp før den virkelige kjøringa...

... som startet etter lunsj fra 12-13. Vått på banen men opphold. Dro nå engang utpå bare for å sjekke underlaget. Lå på glippepunktet konstant, og følte meg som en treig og sleip ål gjennom svinga.
Ga opp etter to runder, og satt etter dette inne i teltet og krysset det jeg eier og har av fingre og tær...

... men neida. Det startet såvidt å tørke opp, men så kom regnet atter en gang, og denne gangen enda mer. Etter en halvtime-time, så ga jeg opp. Salet opp muldyret og hoppet i regndressen. Dagen ble en flopp - desverre...

Kom hjem for en halvtime siden, og sitter her nå og har jekket meg en øl. Det er da i det minste nyttig/brukbar fuktighet.
Skål :roll: *Raaap* =D>
FV
Posts: 2332
Joined: 27 Feb 2007 19:05
Location: Karmøy

Re: Vålerbanen 2.August - Regi: Senior MC Avd. Øst

Post by FV »

Kjipt at været skal ødelegge :(
User avatar
sorrow
Posts: 295
Joined: 12 Jul 2006 21:08
Contact:

Re: Vålerbanen 2.August - Regi: Senior MC Avd. Øst

Post by sorrow »

:smt044

Tenkte å reise, men stolte denne gang på værmeldinga til en forandring. Ser ut til at det var rett iallefall. Kjipt for alle som var der og _betalte_.
Var det noen som prøvde regndekk ?
CBR 900 RR 2001 Silver
Gixxerman

Re: Vålerbanen 2.August - Regi: Senior MC Avd. Øst

Post by Gixxerman »

Var en liten håndfull som prøvde regndekk ja. Misunnet dem den moroa, for det så jævla artig ut. Shit happens. Gatesykkel, gatedekk, dårlig vær... Ikke min cup of tea akkurat. Hadde en forhåpning om at idealsporet skulle tørke opp, og det gjorde nesten det, men regnet startet igjen da jeg skuller kjøre såklart. Typisk på en slik helg. Har jo hatt så jævla mye bra vær i det siste, så må det jo såklart bli slikt vær den dagen :roll:
User avatar
Bizcocho
Posts: 503
Joined: 11 Jul 2006 18:53
MC: 2012 Ducati 848 EVO, Termignoni slipon og sotet vindskjerm
Location: Oslo

Re: Vålerbanen 2.August - Regi: Senior MC Avd. Øst

Post by Bizcocho »

Gixxerman wrote:... men neida. Det startet såvidt å tørke opp, men så kom regnet atter en gang, og denne gangen enda mer. Etter en halvtime-time, så ga jeg opp. Salet opp muldyret og hoppet i regndressen. Dagen ble en flopp - desverre...

Kom hjem for en halvtime siden, og sitter her nå og har jekket meg en øl. Det er da i det minste nyttig/brukbar fuktighet.
Skål :roll: *Raaap* =D>
Haglet da jeg var der i mai, men dagen ble bra uansett :)
v Ducati 848 Evo 2012
x Kawasaki ZX636R 2005
x Suzuki SV650S 2003
Post Reply