[Tyrigrava] Det er onsdag

Informasjon om MC relaterte treff og begivenheter.
User avatar
xyvind
Posts: 674
Joined: 11 Feb 2016 13:32
MC: 2020 Yamaha Tenere 700

Re: [Tyrigrava] Det er onsdag

Post by xyvind »

Bjerknez wrote:
xyvind wrote:Bare vær der tidlig dere, og se hvor gøy det blir liksom.. [-(
Blir nok mer spennende det enn å komme kl. 19:00 når alle er dratt :smt005
Alle vet at det er vi ekte seriøse gutta som kommer i 19-draget, når alle klysene og pysene har dratt hjem til klesvasken sin :smt098
Du kødder ikke med klokka-sju-gutta på Grava.
Image
Bjerknez

Re: [Tyrigrava] Det er onsdag

Post by Bjerknez »

xyvind wrote:
Bjerknez wrote:
xyvind wrote:Bare vær der tidlig dere, og se hvor gøy det blir liksom.. [-(
Blir nok mer spennende det enn å komme kl. 19:00 når alle er dratt :smt005
Alle vet at det er vi ekte seriøse gutta som kommer i 19-draget, når alle klysene og pysene har dratt hjem til klesvasken sin :smt098
Du kødder ikke med klokka-sju-gutta på Grava.
Det er vel gjerne de som kommer senere som er pysene. Man må liksom spise middag først, si hei til barna, lufte hunden, henge opp tøyet før dem klarer å rive seg løs fra heimen.

Det er bare de EKTE gutta som drar rett fra jobb og driter fullstendig i både middag med familien og klesvasken! :twisted:
User avatar
xyvind
Posts: 674
Joined: 11 Feb 2016 13:32
MC: 2020 Yamaha Tenere 700

Re: [Tyrigrava] Det er onsdag

Post by xyvind »

Bjerknez wrote:
xyvind wrote:
Bjerknez wrote: Blir nok mer spennende det enn å komme kl. 19:00 når alle er dratt :smt005
Alle vet at det er vi ekte seriøse gutta som kommer i 19-draget, når alle klysene og pysene har dratt hjem til klesvasken sin :smt098
Du kødder ikke med klokka-sju-gutta på Grava.
Det er vel gjerne de som kommer senere som er pysene. Man må liksom spise middag først, si hei til barna, lufte hunden, henge opp tøyet før dem klarer å rive seg løs fra heimen.

Det er bare de EKTE gutta som drar rett fra jobb og driter fullstendig i både middag med familien og klesvasken! :twisted:
:smt089 Jeg vil ikke mere! Kos dere med vaflene.
Image
Bjerknez

Re: [Tyrigrava] Det er onsdag

Post by Bjerknez »

xyvind wrote:
Bjerknez wrote:
xyvind wrote: Alle vet at det er vi ekte seriøse gutta som kommer i 19-draget, når alle klysene og pysene har dratt hjem til klesvasken sin :smt098
Du kødder ikke med klokka-sju-gutta på Grava.
Det er vel gjerne de som kommer senere som er pysene. Man må liksom spise middag først, si hei til barna, lufte hunden, henge opp tøyet før dem klarer å rive seg løs fra heimen.

Det er bare de EKTE gutta som drar rett fra jobb og driter fullstendig i både middag med familien og klesvasken! :twisted:
:smt089 Jeg vil ikke mere! Kos dere med vaflene.
Tenkte jeg skulle spøre freddy om han ville dele nistepakken sin jeg... så ingen vafler på meg. En krone her og en krone der osv... :roll:
User avatar
EasyRider
Posts: 62
Joined: 21 Feb 2016 11:44
MC: Kawa :)

Re: [Tyrigrava] Det er onsdag

Post by EasyRider »

Først og fremst må jeg skuffe dere alle sammen. Det er ikke servering på grava før 4 mai hvis jeg husker riktig.
Så fram til da, må medbrakt nytes.

For det andre meldt dårlig vær. Og dessverre ligger tyrigrava slik til at det er skygge hvis en kommer etter kl 1700..så med det vær draget vi har om dagen så er det kaldt ja. Så kle dere godt.

HVIS jeg drar i morgen, er jeg nok der mellom fem og halv seks.

Sånn som det er nå er det stor tvil om jeg dukker opp.
Men det kommer flere muligheter senere i år.

@Bjerknes
Hadde ikke vært noe problem å møt deg eks. på shell stasjonen på Elvestad hvis du kom opp fra Moss. Eller i Askim hvis du kjører Sarp og opp via trøsken. Er fin svingvei det. Men du har vel lest det jeg jeg sa over her..tror ikke jeg kommer i morgen.

Men vi kan ta det ved neste korsvei (neste onsdag) hvis været blir bedre.
Har også tenkt på HØK. Ser jo at du er der. Men er vel ikke meldt noe bedre vær på torsdag?
Har aldri vært på Høk på en torsdag, er vel på tide :)
Kawasaki ZZR 1400 Black
User avatar
RuneMC
Posts: 2033
Joined: 26 Jun 2009 15:11
MC: 2016 CRF1000D
Location: Hyggen

Re: [Tyrigrava] Det er onsdag

Post by RuneMC »

Kjørte forbi der i kveld, mest fordi det er lenge siden jeg har kjørt der. Det er jammen blitt en salig blanding av større og mindre grupper syklister pluss biler i begge retninger. Og bilene kommer seg jo ikke akkurat enkelt forbi en sånn flokk med 25 stk ihuga treningssyklister, så da blir det titt og ofte litt venting bak noen biler og når man vel er kommet forbi både biler og syklister så ligger det selvfølgelig en sakte tråkkende syklist i den flotte svingen der framme... #-o

Ikke at kjøreturen dit nødvendigvis er det viktigste, men for meg blir det litt mindre interessant.

Til gjengjeld klaffet det for en sjelden gangs skyld med å faktisk kunne kjøre fritt her: https://goo.gl/maps/QGCgtFfkHg32
Utrolig sjelden at det ikke ligger en eller annen bil i 40 foran i de svingene, men ikveld tok jeg igjen en kø med slike biler først når jeg kom ned på sletta \:D/ (Er jo 70 sone hele veien) Absolutt et stykke krevende vei jeg har respekt for, da folk har kjørt ut og omkommet her, men samtidig er det en veldig givende rute når man kjører etter evne og ikke over evne.
User avatar
EasyRider
Posts: 62
Joined: 21 Feb 2016 11:44
MC: Kawa :)

Re: [Tyrigrava] Det er onsdag

Post by EasyRider »

Ser ut som jeg jeg gir blanke å prøver å ta en tur til grava i dag.
Har ikke kjørt sykkel på en uke.. og det er leeenge det. :)

Tipper jeg er på grava mellom 1715 og 1730.


Mulig vi ses?
Kawasaki ZZR 1400 Black
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: [Tyrigrava] Det er onsdag

Post by Jeanette »

Det stemmer som det ble nevnt over her, første åpningsdag med servering er 3. mai, og dermed blir det 4. mai for oss tohjulinger :thumleft
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: [Tyrigrava] Det er onsdag

Post by Jeanette »

Det er meldt sol i morgen og jeg tar turen til Grava med gbruaset og RuneS, og antakelig Inger Jo og Wiktor. Om flere er der, kom gjerne bortom og si hei :thumleft
Bjerknez

Re: [Tyrigrava] Det er onsdag

Post by Bjerknez »

Mulig jeg tar turen i morgen. I så fall er jeg der i 17:00 tiden. 8)
JLafton
Posts: 563
Joined: 23 Oct 2015 19:20

Re: [Tyrigrava] Det er onsdag

Post by JLafton »

Mulig jeg tar turen bortom jeg også :thumleft
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: [Tyrigrava] Det er onsdag

Post by Jeanette »

Er der antakelig i 16-1630-tiden selv. Se etter meg/en hvit VFR og si gjerne hei :thumleft
User avatar
EasyRider
Posts: 62
Joined: 21 Feb 2016 11:44
MC: Kawa :)

Re: [Tyrigrava] Det er onsdag

Post by EasyRider »

Ja, da er det onsdag igjen :) Er nok på grava fra kl 1700 og utover.

Mulig vi ses :thumleft
Kawasaki ZZR 1400 Black
Bjerknez

Re: [Tyrigrava] Det er onsdag

Post by Bjerknez »

Det er mulig Grava må avlyses i dag da jeg muligens må jobbe litt ekstra i dag. I så tillfelle så kommer jeg ikke før litt senere. Rundt kl. 18:00.
User avatar
Jeanette
Administrator
Posts: 7496
Joined: 05 Sep 2006 19:45
MC: 12 Honda VFR
X: 07 Yamaha FZ6-S
Location: Oslo

Re: [Tyrigrava] Det er onsdag

Post by Jeanette »

Flott tur til Grava i kveld :) Mange sykler og god stemning!

Image
Post Reply