Hallingdal Adventure Weekend 23 til 25 august

Informasjon om MC relaterte treff og begivenheter.
Post Reply
User avatar
Kant1
Onkel
Posts: 3185
Joined: 06 Oct 2015 06:10
MC: BMW R1250GSA 2019

Yamaha XTZ 660 Ténéré 1997 (Gamlegutten)

Hallingdal Adventure Weekend 23 til 25 august

Post by Kant1 »

Onkel Olav gjør det igjen:

Da Fjellkjør i Hallingdal avgikk ved døden ifjor (eller blei iallefall lagt i respirator) måtte noen ta over denne oppgaven.
Hallingdal er for vakker til at det ikke skal være et adventuretreff der.

Jeg fikk med meg noen ivrige sjeler, og nå har vi stelt i stand det som skal kalles "Hallingdal Adventure Weekend", helga 23. til 25. august.
Egentlig var det planen å ha det 16. til 18. aug, men da var hele Torpomoen booket til en fotballturnering.

Så da blei det helga etter, og når jeg seinere såg hvor Bukkerittet skulle arrangeres i år (I Aurdal i Valdres), blei det greit å la de lokale få en helg pause.

De to treffstedene er bare 45-50 minutter unna hverandre, og det er grunn til å tro at Bukkerittdeltakere vil forsyne seg av indrefileten i Hallingdal også :thumleft

Påmelding er åpnet på facebooksida (søk opp "Hallingdal Adventure Weekend)
Vi har satt et tak på 60 deltakere, og det nærmer seg halvfullt.

Og som en ekstra bonus, ser det ut til av GIØ treffet er helga etter dette igjen, så det kan bli en hektisk august i år også :lol:

Tanker og planer:

Felles grillmat på lørdagen (inkludert i deltakeravgiften)

En innføring i bruk av GPS, og det å kjøre spor.

Grønne, blå og røde turer. (det jobbes med ruter, og GPXfiler vil gjøres tilgjengelig)

Vi legger opp til flere fine ruter, og håper de langt fleste vil forsøke seg på "egen guiding" i mindre grupper

Vi skal ikke ha noe "gruskurs", for jeg, eller de andre er ikke instruktører. Men egne "veilednings-turer" for de helt ferske, skal vi legge opp til, en på fredag, og en på lørdag.

Treffet er mest tenkt for flersylindrede adventuresykler, og helst med knastedekk. Som deltaker vil du ha mest igjen for det :-D

Som sagt: Hallingdal Adventure Weekend på Facebook.
Screenshot_20220819-155136_Gallery.jpg
You do not have the required permissions to view the files attached to this post.
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
Post Reply