Lindesnes 2017 21-23 April - Mission accomplished!

Informasjon om MC relaterte treff og begivenheter.
Post Reply
User avatar
Norse
Posts: 483
Joined: 03 Oct 2015 19:05
MC: BMW GS1200 -19
Honda Transalp 600 -97

Yamaha XJ900S Diversion -97
BMW R1100RT -98
BMW F650 ST -01
Suzuki GSX750E -80
Location: Stavanger

Re: Lindesnes 2017 21-23 April (oppdatert)

Post by Norse »

LordShaft wrote:Hadde ikke hjulpet å gitt beskjed for et år siden en gang! Denne helgen er jeg på vakt, å det er begrenset hvor mange vakter en kan belage seg på å få byttet i året! Å jeg har planer om å bruke opp good will'en til gutta i sommer når jeg skal nedover i alpene! Men det blir sikkert en koselig helg dette, ikke tenk på meg [emoji23][emoji23]
Blir du med på tur i mai da, "Lille-Lord" (5-7 mai), eller har du påtatt deg vakt for å kikke på snertne fruentimmer fra stasjonens utkikkstårn (under påskudd av å tørke slangen(e)(? Å sitte hjemme i fjellsiden oppi Åsane og se på køen som hoper seg opp etterhvert som stadig flere tar til vettet og peller seg bort fra Bergen kan jo også være et alternativ, men... :twisted:
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Lindesnes 2017 21-23 April (oppdatert)

Post by tshansen »

Norse wrote: Blir du med på tur i mai da, "Lille-Lord" (5-7 mai), eller har du påtatt deg vakt for å kikke på snertne fruentimmer fra stasjonens utkikkstårn (under påskudd av å tørke slangen(e)(? Å sitte hjemme i fjellsiden oppi Åsane og se på køen som hoper seg opp etterhvert som stadig flere tar til vettet og peller seg bort fra Bergen kan jo også være et alternativ, men... :twisted:
Jeg jobber fredag 5 mai, men etter dette har jeg første ferie uken min. har fri fra lørdag 6 mai til lørdag 20 mai :thumleft
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Bjerknez

Re: Lindesnes 2017 21-23 April - Hytter bestilt

Post by Bjerknez »

Jeg er fortsatt klar som et egg!

Jeg tror til og med jeg blir med om det kommer noen regndråper. Bare sånn for å fjerne myten om at jeg ikke tåler vann :lol:

Men under 2-3 grader og fare for snø blir litt drøyt for min del... :redface
Bjerknez

Re: Lindesnes 2017 21-23 April - Hytter bestilt

Post by Bjerknez »

Nei nå folkens er det på tide å få litt sirkulasjon i denne tråden! 8)

Så hva sier folket? Er vi klare gutta??? JAAA!!! :lol:
User avatar
Tommas
Posts: 5892
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: Lindesnes 2017 21-23 April - Hytter bestilt

Post by Tommas »

Begynner jo faktisk å nærme seg det her :thumleft

Så ja, jeg er klar =D>
Bjerknez

Re: Lindesnes 2017 21-23 April - Hytter bestilt

Post by Bjerknez »

Må ta en svensketur snart så jeg får kjøpt noe Weissbier kjenner jeg... Må jo ha med litt godsaker på turen 8)
Bjerknez

Re: Lindesnes 2017 21-23 April - Hytter bestilt

Post by Bjerknez »

Det var da som pokker så lite interesse det skulle være i denne tråden da!

Nå begynner jeg å merke at jeg vil ut på tur med gutta boys, drikke pils og kjøre bajass!
Også er jeg jo helt avhengig av å få skrytt litt av sykkelen jeg har bestillt samt slengt litt dritt om den gamle. Det er jo alltid den siste sykkelen som er den beste, og jeg tror nok den nye S1000R vil overgå den gamle med rikt monn! :lol:

Ojda må jo også få sin dose med tanke på tåppboksene (etter at jeg har fått lånt plass til ØL'en) og jeg må vel også kunne finne noe negativt på andre sykler. Blir trivelig dette! :lol:

Neida... dette blir nok like hyggelig som før med en oppegående gjeng som vet og oppføre seg. Aktpågivende og varsomt :thumleft
Okda
Posts: 527
Joined: 07 Nov 2015 17:58
MC: FJR 1300

Re: Lindesnes 2017 21-23 April - Hytter bestilt

Post by Okda »

Bjerknez wrote:Det var da som pokker så lite interesse det skulle være i denne tråden da!

Nå begynner jeg å merke at jeg vil ut på tur med gutta boys, drikke pils og kjøre bajass!
Også er jeg jo helt avhengig av å få skrytt litt av sykkelen jeg har bestillt samt slengt litt dritt om den gamle. Det er jo alltid den siste sykkelen som er den beste, og jeg tror nok den nye S1000R vil overgå den gamle med rikt monn! :lol:

Ojda må jo også få sin dose med tanke på tåppboksene (etter at jeg har fått lånt plass til ØL'en) og jeg må vel også kunne finne noe negativt på andre sykler. Blir trivelig dette! :lol:

Neida... dette blir nok like hyggelig som før med en oppegående gjeng som vet og oppføre seg. Aktpågivende og varsomt :thumleft
Nå begynner jeg å merke at jeg vil ut på tur med gutta boys, drikke pils og kjøre bajass

Hvis du gjør det i den rekkefølgen så burde dere ikke være i dette distriktet :) onkel er veldig ivrige her nede, spesielt der hvor det er forbikjøringsstrekk så ikke la dere frist av sånne "fine" veier :). De tok 130 lapper på en sommersesong for ett par år siden.
OkDa
Fjr 1300
freddy123
Posts: 1775
Joined: 05 Oct 2015 20:11
MC: sportster 883 iron...
yaaaamahahaha FZ8`n heftig racing

Lindesnes 2017 21-23 April - Hytter bestilt

Post by freddy123 »

Jeg gleder meg stort til dette, er smålig lei av de lokale rutene i nærområdet så det skal bli digg å komme over noen nye veier en ikke kjører hver dag [emoji2]

Samt drikke øl og grille i sol og fint vær [emoji41]

Sent from my iPhone using Tapatalk
Bjerknez

Re: Lindesnes 2017 21-23 April - Hytter bestilt

Post by Bjerknez »

Jeg og tommas har hatt en intern loddtrekning angående hvem som skulle kjøre en halvtime i forveien og evt. varsle om kontroller. Gratulerer med seieren freddy! :lol:
User avatar
ojda
Bamsefar
Posts: 9140
Joined: 09 Apr 2008 20:45
MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣
Location: Kristiania

Re: Lindesnes 2017 21-23 April - Hytter bestilt

Post by ojda »

Bjerknez wrote:
Ojda må jo også få sin dose med tanke på tåppboksene (etter at jeg har fått lånt plass til ØL'en) og jeg må vel også kunne finne noe negativt på andre sykler. Blir trivelig dette! :lol:

Neida... dette blir nok like hyggelig som før med en oppegående gjeng som vet og oppføre seg. Aktpågivende og varsomt :thumleft
Tro om man ikke liksågodt skal la tåppbåksen bli hjemme :-k Jeg har jo nok plass til pikkpakket mitt i sideveskene alikkavæL \:D/ :lol:
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
Bjerknez

Re: Lindesnes 2017 21-23 April - Hytter bestilt

Post by Bjerknez »

ojda wrote:
Bjerknez wrote:
Ojda må jo også få sin dose med tanke på tåppboksene (etter at jeg har fått lånt plass til ØL'en) og jeg må vel også kunne finne noe negativt på andre sykler. Blir trivelig dette! :lol:

Neida... dette blir nok like hyggelig som før med en oppegående gjeng som vet og oppføre seg. Aktpågivende og varsomt :thumleft
Tro om man ikke liksågodt skal la tåppbåksen bli hjemme :-k Jeg har jo nok plass til pikkpakket mitt i sideveskene alikkavæL
Bare tuller med deg Ojda. Den tåppboksen din er knalltøff :thumleft ;-)
Okda
Posts: 527
Joined: 07 Nov 2015 17:58
MC: FJR 1300

Re: Lindesnes 2017 21-23 April - Hytter bestilt

Post by Okda »

Dette skjer i Lyngdal den 22. april om det er interesse for denslagelsen.... trenger jo ikke bruke hele dagen - bare svinge innom på rette tidspunkt 8)

http://lyngdalsavis.no/kultur/nyopprust ... re/19.5594
OkDa
Fjr 1300
Okda
Posts: 527
Joined: 07 Nov 2015 17:58
MC: FJR 1300

Re: Lindesnes 2017 21-23 April - Hytter bestilt

Post by Okda »

Bjerknez wrote:Jeg og tommas har hatt en intern loddtrekning angående hvem som skulle kjøre en halvtime i forveien og evt. varsle om kontroller. Gratulerer med seieren freddy! :lol:

Vi sendte en i forveien for ett par år siden - det gikk greit det - de vinka han inn og alle vi andre som kom 600 meter bak og fikk alle blinkene fra lastebiler og trailere kunne kjøre forbi han der han holdt onklene og tantene med selskap mens vi andre durte forbi - god plan det :-k =D>
OkDa
Fjr 1300
Bjerknez

Re: Lindesnes 2017 21-23 April - Hytter bestilt

Post by Bjerknez »

Blåser litt liv i denne igjen. Bare en uke igjen gutta 8) :thumleft
Post Reply