VÃ¥rslipp i Stavanger 1. Mai.

Informasjon om MC relaterte treff og begivenheter.
Winalot
Posts: 1777
Joined: 23 Apr 2005 19:31
Location: Stavanger

Post by Winalot »

hehe, fedre som var i veikanten med barnet i barnevognen.... sa sikkert til kona at han skulle lufte seg/barnet en liten stund ja 8-[

hmm, jeg stoppet på tengs, var ikke kontroll verken fremover eller tilbake :? Men jeg kjørte vel endel tidligere enn det da...

Synes det er kjipt å ha kontroll på en slik dag. De kunne heller bare kjørt inne i kolonnen og tatt villmannskjørerne spør du meg :roll:
Image
coolfantaman
Posts: 118
Joined: 28 Apr 2005 23:54
Location: Egersund

Post by coolfantaman »

sto selv og så på når kolonnen ankom egersund. sinnsykt mange i år. garantert fler en i fjor. det ble litt kø når folk skulle parkere her i egersund, så da var det like greit at en R1 sto og børna litt og lagde masse røyk :D folk sto og klapte og greier. sinnsykt gøy. en Hayabusa rusa litt i motoren. :twisted: folk ble nesten skremt. :twisted:
Honda - The Power Of Dreams

Kjører Honda Shadow 125 ccm
User avatar
Cartman
Posts: 814
Joined: 23 Apr 2005 14:21
Location: Stavanger

Post by Cartman »

Artikkel fra rogalands avis
Virket ikke som dette var noen offesiell telling, bare anntagelser

Ruta (slik at folk vet det til neste år ;)):
Turen gikk fra Jæren MC-s klubbhus på Bryne, forbi Schanche Olsen-kaien på Sandnes, ut på motorveien ved Kvadrat, gjennom Stavanger sentrum, og ut på motorveien mot Egersund. derfra passerte de Ålgård, kjørte riksvei 44 nordover, svingte av mot Varhaug og fulgte riksvei 505 mot Nærbø, før turen avsluttet ved Jæren MC-s klubbhus.
Winalot
Posts: 1777
Joined: 23 Apr 2005 19:31
Location: Stavanger

Post by Winalot »

Forresten, har du filmklippet ditt Cartman? trenger ikke å være redigert :)
Image
User avatar
Cartman
Posts: 814
Joined: 23 Apr 2005 14:21
Location: Stavanger

Post by Cartman »

:oops: tror det forblir privat :wink:
Winalot
Posts: 1777
Joined: 23 Apr 2005 19:31
Location: Stavanger

Post by Winalot »

kan du ikke bare klippe det til slik at vi bare ser ting som ikke viser noe spesiellt? er veldig nysjerrig :roll:
Image
User avatar
Cartman
Posts: 814
Joined: 23 Apr 2005 14:21
Location: Stavanger

Post by Cartman »

Jeg får for tiden ikke til å legge det inn på pc`en... store problemer med kortet jeg plugger kameraet til (måten jeg til nå har fikset problemet på: gå til innkjøp av flere og flere kassetter, og utsetter problemet til senere ) :smt017
coolfantaman
Posts: 118
Joined: 28 Apr 2005 23:54
Location: Egersund

Post by coolfantaman »

Cartman wrote:Jeg får for tiden ikke til å legge det inn på pc`en... store problemer med kortet jeg plugger kameraet til (måten jeg til nå har fikset problemet på: gå til innkjøp av flere og flere kassetter, og utsetter problemet til senere ) :smt017
Kjenner igjen denne typen løsninger. :lol: :lol:
Honda - The Power Of Dreams

Kjører Honda Shadow 125 ccm
Post Reply