VÃ¥rslipp i Stavanger 1. Mai.

Informasjon om MC relaterte treff og begivenheter.
Winalot
Posts: 1777
Joined: 23 Apr 2005 19:31
Location: Stavanger

VÃ¥rslipp i Stavanger 1. Mai.

Post by Winalot »

hei og hå folkens :D

Tenkte bare jeg skulle hinte at det blir vårslipp som starter kl. 1100 på bryne og kolonnen kjører innom stavanger sentrum (ved teateret) ca kl. 11:50. Kolonnen blir på en menge av beregnet 1500-2000 motorsykkler av alle slag og det blir politieskorte, bare så det er sagt...

ALLE FRA OG MED LETT MOTORSYKKLER ER VELKOMMNE (MOPEDER KAN IKKE PÅ GRUNN AV MOTORVEIEN) :D
Image
User avatar
Cartman
Posts: 814
Joined: 23 Apr 2005 14:21
Location: Stavanger

Post by Cartman »

:smt040 MÅÅ bli fint vær!!
Winalot
Posts: 1777
Joined: 23 Apr 2005 19:31
Location: Stavanger

Post by Winalot »

jeeehahhh!

Latest weather update:

Godværet meldes her

Ser bra ut foreløpig.... de har gått fra regn til opphold/sol iallefall :D
Image
Winalot
Posts: 1777
Joined: 23 Apr 2005 19:31
Location: Stavanger

Post by Winalot »

Cartman, skal du hoppe på på torget eller?

Gleder meg *håper på fint vær* :|
Image
User avatar
Cartman
Posts: 814
Joined: 23 Apr 2005 14:21
Location: Stavanger

Post by Cartman »

Nope, ser ut til at vi kaster oss på utpå forus... håper på fint vær av flere grunner.. (selvsagt pga kjøringa ;)), tenkte jeg skulle filme litt... skulle jo leid noen å stå i veikanten og filme hele følget, men men... står ikke i ro jeg :P

Håper vi ses da, skal se etter deg (blant de tusen + :D)
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Post by Shortybebeh »

:(

Urettferdig!

Fader det suger å ikke ha sykkel....
Death Is The Road To Awe.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Slenger meg på jeg. Fader det suger å ikke ha skikkelig sykkel :P
Winalot
Posts: 1777
Joined: 23 Apr 2005 19:31
Location: Stavanger

Post by Winalot »

jippi, dette var gøøøy! :D

Masse folk som sto på bruene hele veien ut gjennom motveien og langs løypen. Ombestemte meg når jeg kom til Ålgård, da ville jeg heller bare ta hele runden :wink:

Var det kjekt eller Cartman?
Image
User avatar
Cartman
Posts: 814
Joined: 23 Apr 2005 14:21
Location: Stavanger

Post by Cartman »

¤leter febrilsk etter den største smiley`en på forumet¤

:smt040 *2.. Dette var bare helt sykt... sinnsykt bra vær i starten også...
Winalot
Posts: 1777
Joined: 23 Apr 2005 19:31
Location: Stavanger

Post by Winalot »

Dette var noe så inni granskauen tøft ja :D fikk du filmet forresten?

hørte du kommentatoren etterpå?

"dette er den ene dagen i året dere kan kjøre med blålys forran oss, ikke etter oss" og henviser til politimannen på siden av :smt003
Image
User avatar
Cartman
Posts: 814
Joined: 23 Apr 2005 14:21
Location: Stavanger

Post by Cartman »

Fikk filmet endel ja.. men ikke så mye som jeg håpte... har en plan for neste år ;)
Jepp, var ute på Bryne det... :D hehe, hørte det

Når vi stod ved utkjørselen på motorveien (ved gamle helikopterservice), så kom det et par biler og forsøkte å snike seg inn i kolonna... haha, da var det flere som sparket i bilen hans... (han stoppet rimelig kjapt ja ;))

I år var de mye flinkere til å holde biler borte fra kolonna, og dessuten holdt den bra sammen (iallefall der jeg kjørte - mot slutten), minimalt med folk som laget kluss (les biler) helt ned til egersund..

Vi ble enige om at idag burde være en "fri fart og ingen biler dag" :D
User avatar
Henriette
Posts: 29
Joined: 28 Apr 2005 09:24
MC: Honda CBR 400 RR
Location: Ã…s - Akershus

Post by Henriette »

Kjekt i dag, ja :) Herlig å kunne kjøre alene på sykkelen. I tillegg hadde jeg en liten "seiersrunde" i russebukse med en venninne (også hun i russebukse) bakpå :D Veldig stas. Eneste minuset er at jeg er blitt forkjølt... :roll: Har nok ingenting med at jeg kjører med for lite klær på... *plystrer uskyldig* :P
User avatar
Cartman
Posts: 814
Joined: 23 Apr 2005 14:21
Location: Stavanger

Post by Cartman »

Garantert ikke fordi du kjører i russe-bukse ¤kremt kremt¤ ;)

Nettopp fått lappen også?? Gratulerer...

Ellers får vi vel gratulere gjengen som planla dette med en meget vellykket dag... bukker og neier..
Noen som vet hvor mange som var med på turen? (ifjor var det vel 1900, men hørte snakk om at det var flere i år)
Winalot
Posts: 1777
Joined: 23 Apr 2005 19:31
Location: Stavanger

Post by Winalot »

Hehe, en bil som snek seg inn rett foran meg sto det folk og buet på og holdt hånda opp mot ham (deriblant meg) :D

Cartman, bor du på forus (bor på Godeset selv ser du)?

Synes da det ble et ganske godt tempo nedover (heldigvis ingen kontroller, hadde sikkert tjent inn hele budsjettet til politiet), jeg hadde hatt et lite forklaringsproblem... Jeg kjørte aldeles ikke uforsvarlig, men jeg holdt rekka :roll:

De hadde sperret alle påkjørslene til motorveien, var ganske vanskelig å komme seg på når det står tre goldwing'er i veien :D

Festlig med alle som står og vinker fra bruene! var ganske godt med oppmøtet i år :wink:
Image
User avatar
Cartman
Posts: 814
Joined: 23 Apr 2005 14:21
Location: Stavanger

Post by Cartman »

Nope, gjør ikke det... så ble en liten tur før selve turen også :lol:
Folk sitter i veikanten med kaffe og flagg... masse små unger som springer rundt og vinker... 17mai for voksne dette :D Måtte flire flere ganger av voksne i veikanten som vinket minst like ivrig som barna :D
Tror politiet hadde hatt det travelt om de skulle skrive bot til alle idag ... men penger hadde det garantert blitt av det (så på i-nett at det ikke var en eneste kontroll i stavanger omegn i dag... de hadde blitt (enda mer) mislikt om de satte opp noe slikt idag.. bedre å bare ta verstingene som kappkjører nedover

Så endel sure fjes i biler rundt omkring, sittende i dress og kikke på klokka (konfirmasjon + seint ute er en bra kombinasjon når du må vente til x antall hundre motorsykler har passert)


edit: nå kom det opp at det var kontroll i egersund
16:45 01.05.2005 Eigersund / Rogaland
KONTROLL PÅ RV44 VED TENGS.
Ta folk på returen... :x
Post Reply