MC-treff Rogaland

Informasjon om MC relaterte treff og begivenheter.
Post Reply
Anton
Posts: 143
Joined: 28 Sep 2008 10:20
MC: 2006 Aprilia SXV550
2004 KTM SMR525
1999 Yamaha YZF-R6
1998 Aprilia RS125
Location: Rogaland

MC-treff Rogaland

Post by Anton »

Heisann!


Siden vinteren tar inn for fullt er det ikke mange av de delvis varme dagene vi har igjen før vinterlagringen står for tur. Dermed vil jeg invitere motorsykkelførere til et siste treff før vinteren. Jeg har kontaktet styrelsen for utleie av Revebanen i håp om å få leie banen for en grei pris. Prisen per person er foreløpig ukjent, men vil kun gjelde de som ønsker å kjøre på banen. Det er ingen garanti for at jeg får leie banen, men sjansene vil være der. Enten det ellers blir vi nødt til å finne en stor parkeringsplass, da er Prior/Nortura ved Kviamarka (der det nye Tine meieriet blir bygd) et alternativ. Da vil det bli kjøretur rundt en del av Rogaland for så å stoppe på en parkeringsplass. Hvis noen har et annet forslag, er det gjerne velkommen.


Rask info om krav og lignende:
- Sykkel på over 125cc
- Penger om du vil kjøre på bane (om det blir) evt. kjøreutstyr
- Drikke evt. mat
- Har du fotokamera eller videokamera, gjerne bring det.

Kan komme til å oppdatere denne informasjonen etterhvert.


Datoen er foreløpig ukjent, må først få svar fra styrelsen for utleie av Revebanen.


Det vil bli påmelding, slik jeg vet ca. hvor mange som kommer og ønsker å kjøre på bane. Slik jeg vet sånn halveis om det blir for dyrt å kjøre på bane.

Om du skal melde deg på via. forumet, vennligst bruk dette skjemaet (meg som eksempel) og post her eller send meg PM:

Navn: Anton Ueland
Sykkel: 2006 Aprilia SXV550
Ønsker å kjøre på bane: Ja
Kamera: GoPro HD, Pentax K-X 18-55mm


Det er også mulig å melde seg på via. facebook.


Noen spørsmål? Ta kontakt.


Med vennlig hilsen
Anton
It's not just my bike, it's my identity - it deserves only the best.
Post Reply