stort treff i fredrikstad 26.09.09

Informasjon om MC relaterte treff og begivenheter.
Post Reply
thunstop
Posts: 1
Joined: 17 Sep 2009 00:49
MC: Aprilia RS 125 -09
Location: borgenhaugen

stort treff i fredrikstad 26.09.09

Post by thunstop »

hei

har lyst til å arrangere et treff for moped , lett-mc og biler. dette skal da skje i fredrikstad , litt usikkert på hvor enda men regner med at det blir øra, noen gode tips ?

vill at folk med fete biler med bra lyd skal komme ned og gi litt stemning med musikk osv. biler kan også kjøre drag race ! etter ønske.

prøver og få med så mange som mulig av lett , bil og moped folk, så blir det arrangert drag race. så tenkte jeg skulle høre med dere her om noen er interessert i å ta en tur ?


la oss lage et giga treff og arrangere dette neste år også! , selvfølgelig tidligere på sommeren:D

har fått med flere , men fortsatt ikkeveldig mange, kanskje toppen 20 hittil , snakk med alle du kjenner dra dem med!

masse trim og vinn!<

Dette skjer da den 26.09.09 - klokkeslett er fortsatt usikkert - noen forslag ? . mange jeg har snakket med vil ha dette på kvelden, og det stemmer jeg også for, men kom gjerne med forslag ;)

ps: se etter oppdateringer her !

-noen forslag til flere steder jeg kan legge dette ut så vi får med flere! :D
sted:ved Østfoldhallen

kl:fra/ etter 18:00

dato: 26/09-09
noe med dette du mener burde endres kom gjerne med kommentar :)

dette er det som gjelder!
Last edited by thunstop on 21 Sep 2009 00:56, edited 1 time in total.
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: stort treff i fredrikstad 26.09.09

Post by RH racing »

lovlig Dragrace eller bare sånn: vi kjører når snuten ikke er her.. skal mye til for å kjøre lovlig på Øra... kanskje lovlig med en del moppeder.. men er bare 60 sone der.. burde vel vært litt mere planlagt med tanke på at du har 1,5 uke på deg... og mc miljøet har vel trukket tilbake en del sykkler nå.. ikke like mange på veien lengre... vet om bra steder for streetracing.. (som ikke legges ut på nett)
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Post Reply