Mc-Messen 2009 Lillestrøm (!?)

Informasjon om MC relaterte treff og begivenheter.
User avatar
moto
Posts: 475
Joined: 05 Jan 2007 19:13
MC: NÅ KTM SMR 450
X -Gsxr 1000 2007
X -Gsxr 1000 2005
X -Gsxr 600 1998
Location: Nittedal

Re: Mc-Messen 2009 Lillestrøm (!?)

Post by moto »

vært på messa nå, er vel ikke så altfor mye å si. hehe var bedere sist gang mener nå jeg, men ikke mange ukene igjen så blir det tøre og fine veier \:D/
User avatar
Juliet
Posts: 895
Joined: 26 Dec 2007 23:22
MC: 2005 Sportster 1200
Location: Øvre Romerike

Re: Mc-Messen 2009 Lillestrøm (!?)

Post by Juliet »

Jeg har vært på messa i dag, les referat i bloggen min om dere har lyst :)

Ønsker gjengen en fin kveld på byen i kveld, skulle gjerne vært med....! Og ha en fin dag på messa i morgen!
Image
Vennlig hilsen Juliet
User avatar
jgrlars
Posts: 16
Joined: 06 Apr 2008 22:18

Re: Mc-Messen 2009 Lillestrøm (!?)

Post by jgrlars »

Hei.

Er det noen som vet om jeg kommer inn på søndag med en billett kjøpt på lørdag? :roll:
Yamaha XVS 650 A DragStar Classic
Image
Lars's logg
User avatar
Juliet
Posts: 895
Joined: 26 Dec 2007 23:22
MC: 2005 Sportster 1200
Location: Øvre Romerike

Re: Mc-Messen 2009 Lillestrøm (!?)

Post by Juliet »

Jeg vet ikke, men det kan godt hende!
Image
Vennlig hilsen Juliet
drivingnirvana
Posts: 152
Joined: 28 Aug 2007 00:02
Location: Oslo

Re: Mc-Messen 2009 Lillestrøm (!?)

Post by drivingnirvana »

Da har jeg vært der og. Det var gøy, en kg med brosjyrer er alltid fett å drasse rundt i varmen. Planen var å dra på lørdag, men jeg klarte ikke å vente og tenkte på helvetes trafikkaos (både kjøretøy og mennesker) på lørdagen... Og 70 kr i parkeringsavgift, fy faen, akkurat de messe-folka er GRÅDIGE!! Har hørt skrekkhistorier om hvor sinnsykt dyrt det er å stille ut der... Grådighet, altså.

Fikk satt meg på en Monster 696, den var utrolig lett! Jeg MÅ bare ha meg en slik en i 2010!! Helt klart noe jeg skal spare til det holder...


Det var forresten biler for en 15+ mill i den andre hallen :shock: Jeg ble helt satt ut over nivået på noen av bilene som var utstilt, helt sinnsykt... Heeelt sinnsykt...
Hei du
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Re: Mc-Messen 2009 Lillestrøm (!?)

Post by RH racing »

jgrlars wrote:Hei.

Er det noen som vet om jeg kommer inn på søndag med en billett kjøpt på lørdag? :roll:
nei..mest sannsynlig ikke så lenge folka i Gatebil får en del % av inngangspengene... disse gutta der gir ikke bort noen kroner gratis ;) men du kan jo prøve.. heh
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
Ulvinnen
Posts: 4874
Joined: 01 May 2007 21:16
MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell

2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km
Location: Akershus

Re: Mc-Messen 2009 Lillestrøm (!?)

Post by Ulvinnen »

jgrlars wrote:Hei.

Er det noen som vet om jeg kommer inn på søndag med en billett kjøpt på lørdag? :roll:
Det vil jeg tro du gjør, for de sjekket ikke billettene i trengeselen i dag, bare tok dem i mot. Og om det ikke skulle gå, er det ikke verre enn at du får gå tilbake til billettkøen. De som alt har billetter, slipper å stå i den køen straks de er innenfor døren. Da sluses de inn til venstre.
lgbekk

Re: Mc-Messen 2009 Lillestrøm (!?)

Post by lgbekk »

Ang flere dager på en billett.
Jeg antar at arrangøren ikke har planlagt å la folk gå flere dager på samme billett.
En viktig del av inntektene denne helgen kommer fra billettene. Da ville det være
dumt av dem å tillate dette. Det ville også medføre at man f.eks. kan gi billetten
videre til naboen så han går gratis dagen etter. Neppe det som er hensikten.
Det er vanlig at billettene til slike arrangement har ulike farger for hver dag, men
jeg vet ikke om det er tilfelle her.
Du kan jo også ringe og spørre da.
http://messe.no/no/nv/prosjekt/mc/Hjem/Kontakt-oss/
Eller du kan reise dit og prøve, det er opp til deg.
User avatar
Juliet
Posts: 895
Joined: 26 Dec 2007 23:22
MC: 2005 Sportster 1200
Location: Øvre Romerike

Re: Mc-Messen 2009 Lillestrøm (!?)

Post by Juliet »

Billetten på fredag ble kjøpt i kassa og like bak kassa gitt til fyren som slapp oss inn. Han stemplet meg på hånden. Han kastet billetten min, så jeg hadde ingen mulighet til å bruke den om igjen.
Hvis spørsmålet dreier seg om å gå flere dager på samme billett vil jeg si nei, det går ikke med mindre man ikke mister stempelmerket på hånden og de stempler med samme stempel hele helga..... Men hvis saken er at man har fått billett til lørdag , ikke får gått inn på lørdag og vil bruke billetten dagen etter, kan det gå så lenge billettene er like, selv om det høres litt merkelig ut...på fredag var det en helt firkantet hvit lapp med store tall på mener jeg å huske....
Image
Vennlig hilsen Juliet
User avatar
Ulvinnen
Posts: 4874
Joined: 01 May 2007 21:16
MC: Harley Davidson Sportster 883 Custom 2009 modell

2008: 10000 km
2009: 7000 km
2010: 6000 km
2011: 3900 km
Location: Akershus

Re: Mc-Messen 2009 Lillestrøm (!?)

Post by Ulvinnen »

lgbekk wrote:Ang flere dager på en billett.
Jeg antar at arrangøren ikke har planlagt å la folk gå flere dager på samme billett.
En viktig del av inntektene denne helgen kommer fra billettene. Da ville det være
dumt av dem å tillate dette. Det ville også medføre at man f.eks. kan gi billetten
videre til naboen så han går gratis dagen etter. Neppe det som er hensikten.
Det er vanlig at billettene til slike arrangement har ulike farger for hver dag, men
jeg vet ikke om det er tilfelle her.
Du kan jo også ringe og spørre da.
http://messe.no/no/nv/prosjekt/mc/Hjem/Kontakt-oss/
Eller du kan reise dit og prøve, det er opp til deg.
Det er da vel ikke snakk om å gå flere dager på samme billett? Jeg oppfattet spørsmålet slik at at Jglars har kjøpt en billett for lørdagen som han ikke fikk brukt da, og i stedet vil bruke den på søndag. Altså at han har betalt for å komme inn, bare for "feil" dag.
User avatar
jgrlars
Posts: 16
Joined: 06 Apr 2008 22:18

Re: Mc-Messen 2009 Lillestrøm (!?)

Post by jgrlars »

Heisann..

Bare for å oppklare. Hadde avtalt med venner at vi skulle på messa på søndag. Hadde ingen andre planer på lørdag, så tenkte jeg skulle ta en liten tur å kikke litt for meg selv. Blir ikke så stress da. Men var ikke så ivrig at jeg ville betale 70 for parkering, og inngangsbillett for begge dagene..

Nå var jeg på messa i dag (søndag), og det var helt ok. Synd jeg var blakk og ikke fikk kjøpt noe. Var noen fine tilbud der.. :roll:

Takk for svar :)
Yamaha XVS 650 A DragStar Classic
Image
Lars's logg
lgbekk

Re: Mc-Messen 2009 Lillestrøm (!?)

Post by lgbekk »

Ulvinnen wrote:
lgbekk wrote:Ang flere dager på en billett.
Jeg antar at arrangøren ikke har planlagt å la folk gå flere dager på samme billett.
En viktig del av inntektene denne helgen kommer fra billettene. Da ville det være
dumt av dem å tillate dette. Det ville også medføre at man f.eks. kan gi billetten
videre til naboen så han går gratis dagen etter. Neppe det som er hensikten.
Det er vanlig at billettene til slike arrangement har ulike farger for hver dag, men
jeg vet ikke om det er tilfelle her.
Du kan jo også ringe og spørre da.
http://messe.no/no/nv/prosjekt/mc/Hjem/Kontakt-oss/
Eller du kan reise dit og prøve, det er opp til deg.
Det er da vel ikke snakk om å gå flere dager på samme billett? Jeg oppfattet spørsmålet slik at at Jglars har kjøpt en billett for lørdagen som han ikke fikk brukt da, og i stedet vil bruke den på søndag. Altså at han har betalt for å komme inn, bare for "feil" dag.
Beklager, jeg har sikkert missforstått alt sammen jeg da.
Post Reply