MC-forumet.no

Norges hyggeligste MC-forum
Det er nå 24 apr 2019 23:04

Alle klokkeslett er UTC+02:00

Legg inn nytt emne  Svar på emne  [ 78 innlegg ]  Gå til side Forrige 1 2 3 4 5 6
Forfatter Melding
Legg innLagt inn: 10 apr 2019 11:26 

MC: Ducati Streetfighter 1098
Sted: Sør-Trøndelag
Borg skrev:
JK95 skrev:
Borg skrev:
Haha... Hjelm ble kjøpt et år før sykkelen (Neotec2). Mulig underbevisstheten innvirket på sykkelvalg :-k

Hahah, skjønner :lol: Fornøyd? Prøvde både Neotec og GT-Air 1 og 2 på messa, men helhjelm vinner ene og alene på at de ikke har den forjævlige åpningsknappen i knallrød midt på haka uansett hjelmfarge :roll:

Positivt er:
Hjelmen passer godt på hode og er behagelig å ha på.
Negativt er:
Den er alt for tett. Merker ingen forskjell ved å åpne ventilasjon. Har vært fornøyd med Schuberth C2 og C3 men reagerte allerede på de første turene på denne hjelmen. Funker kun under 6-7 grader :(
Kommunikasjonen synes jeg også er problematisk med en senterknapp samt pluss og minus. Alt for mange kombinasjoner som må huskes for å få til ting, samt slår den stadig av ved uhell med vinterhansker.

Med andre ord, anbefales ikke (desverre)

Skjønner :thumleft Meget enig, ikke at jeg ville hatt deres system, men det "hakket" de har laget for innfesting av sitt eget com-system betyr at utgående modell frister mer med tanke på montering av mitt eget ](*,)

Toppen

Legg innLagt inn: 10 apr 2019 18:55 
Brukeravatar

MC: BMW R1250 GSA Ice Grey
Sted: Sandefjord
JRO skrev:
3 glade gutter på Vindfjelltur, alle med 2019 modeller. Første gang jeg ser bilde av Speede'n til Borg. Nå gutter må dere begynne å skrive litt om de nye syklene deres, vi må jo høre hvor fornøyde dere er. Så hiv dere på tastaturet og gi oss en vurdering. :thumleft =D> \:D/

Vel..
Deilig høyere dreiemoment. Som tidligere sagt er jeg dårlig til å sette ord på 'ting'.
Det er bare helt herlig å kjøre denne sykkelen. :redface

Toppen

Legg innLagt inn: 10 apr 2019 19:40 
Brukeravatar

MC: 1992 Suzuki Intruder 750
snart veteran begge vi
Grattulere,Gielas.Du husker vel jeg såvidt dulta borti sykkelen din oppi bakka ved Lillamærr da vi skulle fylle drivstoff ?
Vi hadde det da artig på Sjusjøtreffa !!??
Og takk for spekemat og øl ene lordaskvællen oppi der...snill og kjekk kar du !! \:D/
Men å henn i æill værda er detta Vindfjertune`a ? :shock:

Toppen

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Legg inn nytt emne  Svar på emne  [ 78 innlegg ]  Gå til side Forrige 1 2 3 4 5 6

Alle klokkeslett er UTC+02:00