MC-forumet.no

Norges hyggeligste MC-forum
Det er nå 21 feb 2018 08:31

Alle klokkeslett er UTC+01:00

Legg inn nytt emne  Svar på emne  [ 94 innlegg ]  Gå til side Forrige 13 4 5 6 7
Forfatter Melding
Legg innLagt inn: 04 feb 2018 19:31 
Moderator
Brukeravatar

MC: Honda VFR800 ABS 2005
Sted: Mo i Rana
Bikeridr skrev:
DrGreve skrev:
Bikeridr skrev:
Ja, får se. Onsdag fra Rīga var mest prisgunstig. Planen var da "raka vägen" på E4/E12 og over Umbukta om jeg rekker det. I '16 kjørte jeg jo de 117 milene direkte til Rognan og slo ut bremseflapsene kl fempåmidnatt på flystripa på Rognan international airport :)

Du har jo ett siste alternativ hvis tiden blir knapp og det er å møte oss i Sverige på lørdag, enten i veikryss Dikanäs eller i veikryss Stalon men det må være siste mulighet siden du enda ikke har kjørt Villmarksveien? :)

Du mener jeg absolutt må kjøre villmarksveien? :)

Hvis været er bra, ja. Er det regn og skodde, not :)
Men det hadde jo vært trivelig å samle alle til en god middag, litt snaps og lyging kvelden før vi starter.

Toppen

Legg innLagt inn: 04 feb 2018 20:09 
Geocache General
Brukeravatar

MC: '11 Yamaha FJR 1300A
Sted: Babīte
DrGreve skrev:
Men det hadde jo vært trivelig å samle alle til en god middag, litt snaps og lyging kvelden før vi starter.

Den er jeg med på :)
Jeg holder Rīga Balsamen :thumleft

Har nesten booket og planlagt overnatting i Åsele, så tar jeg noen småveger i Sveariket på turen :D

Toppen

Legg innLagt inn: 12 feb 2018 23:52 
Moderator
Brukeravatar

MC: Honda VFR800 ABS 2005
Sted: Mo i Rana
@Jhn, jeg håper han kompisen din (om han blir med) er klar over kjøremønsteret vårt? :)
Bjørn klagde på at det korteste vi kjørte mellom 2 pauser var 8 km men der tror jeg han overdreiv kraftig... :lol:
Med 2 (3 med Esben) pratesjuke nordlenninger og minst 2 som røyker så er 10 mils etapper max jeg aksepterer :-#

Toppen

Legg innLagt inn: 13 feb 2018 21:41 
Moderator
Brukeravatar

MC: Suzuki V-Strom
DrGreve skrev:
@Jhn, jeg håper han kompisen din (om han blir med) er klar over kjøremønsteret vårt? :)
Bjørn klagde på at det korteste vi kjørte mellom 2 pauser var 8 km men der tror jeg han overdreiv kraftig... :lol:
Med 2 (3 med Esben) pratesjuke nordlenninger og minst 2 som røyker så er 10 mils etapper max jeg aksepterer :-#

Jeg er enig ang max lengde på etappene, og det er forsåvidt kompisen også. Han går ikke av veien for litt dritbra.
Jeg snakket med han for et par dager siden og da sa han at han sannsynligvis ikke kunne bli så tidlig.
Han og jeg må nok beklageligvis ta en ekstra tur i slutten av juli. \:D/

Bjørn overdrev nok litt ja ... det var neppe mer enn 7 km :lol:

Toppen

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Legg inn nytt emne  Svar på emne  [ 94 innlegg ]  Gå til side Forrige 13 4 5 6 7

Alle klokkeslett er UTC+01:00