KJØRESKO / Alpinestars Supertech R

Her kan du dele dine erfaringer med diverse produkter, og finne brukererfaringer på produkter du selv vurderer.
Post Reply
inunf
Posts: 4909
Joined: 24 Mar 2006 19:33
MC: Ymse
Location: Ålesund

KJØRESKO / Alpinestars Supertech R

Post by inunf »

Image

Image

Positivt
Ekstremt komfortable kjøresko. Knirker ikke, sitter godt, og er gode å gå i. Kjennes ut som å ha på seg joggesko. Tåler mye juling. Disse har vært igjennom anslagsvis 10 000 km og 6 lowsidere i variabel fart siden 2011. Hadde jeg skadet meg om jeg hadde brukt andre støvler? Det vet jeg ikke, men nå har jeg sluppet uskadet fra det 6 ganger, så da tenker jeg at de gjør jobben sin.

Negativt
De er ikke gratis. De er heller ikke vanntette, for de som bryr seg om sånt. Kan bli litt klamme etter hard kjøring en varm sommerdag. Dette er bagateller.

Erfaring
Litt tilfeldig at jeg endte opp med disse. De ble levert inn på reklamasjon der jeg jobbet for noen år siden. Kunden fikk nye ved en feil, og disse ble reparert. De sto vel i veien i et år før jeg fikk dem fordi jeg var den eneste de passet til.

Oppsummering
Veldig god kjøresko til sportslig gatebruk og banekjøring. Komfortable og tåler en tur i asfalten. Verdt prisen? Det må du vurdere selv.

9/10
Post Reply