MC-forumet.no

Norges hyggeligste MC-forum
Det er nå 20 aug 2018 21:08

Alle klokkeslett er UTC+02:00




Legg inn nytt emne  Svar på emne  [ 11 innlegg ] 
Forfatter Melding
Legg innLagt inn: 23 apr 2015 12:04 
Offline

Registrert: 21 aug 2014 19:19
Innlegg: 27
MC: Honda CB750C 1982
Hei.
Eg har ein Honda CB750C 1982-modelle. Eg har ganske nyleg rensa forgassarane og skifta olje, men no blinkar oljelyset når eg står i tomgang eller på veldig lågt turtal. Olja er heilt ny og rett nivå. Ikkje noko problem med motoren, så vidt eg kan sjå eller høyre. Og lyst forsvinn så fort turtalet kjem opp, òg på tomgang.

Derimot har eg byta til ei syntetisk olje. På MC-butikken fekk eg klar beskjed om at det er hipp som happ, men eg har òg høyrt at ein lyt bruke mineralolje til så gamle syklar fordi den syntetiske er tynnare. Kan dette ha noko med det å gjere, trur de? Viss ikkje, har det noko med oljetrykk eller målaren?


Toppen
   
Legg innLagt inn: 23 apr 2015 12:59 
Offline
Administrator
Brukeravatar

Registrert: 18 nov 2005 17:32
Innlegg: 6080
MC: Suzuki GSX750
Sted: Hovedstaden
Er viskositeten veldig annerledes på den i forhold til standarden som står i manualen? Det kan nok påvirke trykket. Har du toppet opp til max av det sykkelen tillater?

Har også hørt at gamle sykler ikke bør ha syntetisk olje, men har ingen bastante fakta å backe det opp med.

_________________
Min bikerlogg - Min veteran-MC - facebook.com/mcforumet


Toppen
   
Legg innLagt inn: 23 apr 2015 13:13 
Offline

Registrert: 21 aug 2014 19:19
Innlegg: 27
MC: Honda CB750C 1982
Tja, det veit eg ikkje, men eg har fyllt godt opp.
Det er vanleg 10W-40, viss det er dét du tenkjer på, slik det står i sørvismanualen. Men eg har forstått at syntetisk olje alltid er litt tynnare enn mineralsk olje. Difor tenkte eg at det kunne vere det.
Eg ser no at eg har gjort ein potensiell feil: Eg skifta olje medan motoren var kald – eg hadde ikkje køyrt han varm på førehand. Kan dette vere eit problem?

Somme plassar på nett meiner at dette kan vere trykkproblem, medan andre seier at det ikkje er noko å bry seg om, men eg blir jo usikker..


Toppen
   
Legg innLagt inn: 23 apr 2015 13:42 
Offline
Administrator
Brukeravatar

Registrert: 18 nov 2005 17:32
Innlegg: 6080
MC: Suzuki GSX750
Sted: Hovedstaden
Grunnen til at du skal skifte olje med varm motor er for at all oljen skal være så flytende som mulig, så den renner ut. Motoren må ikke være varm når du fyller på igjen. Men avlesing av oljenivå bør gjøres med varm motor.

Var 10W-40 jeg tenkte på ja, stemmer denne så burde det være OK.

Gikk den helt OK før oljebyttet?


Toppen
   
Legg innLagt inn: 24 apr 2015 09:40 
Offline

Registrert: 21 aug 2014 19:19
Innlegg: 27
MC: Honda CB750C 1982
Ja, eg har ikkje lagt merke til noko før, nei.
Då eg fyrte opp sykkelen for to dagar sidan gjekk lyset veldig mykje av og på. No er det blitt litt betre, og så vidt eg kan sjå så kjem lyset på fyrst og fremst når eg har bremsa raskt heilt ned og held clutchen inne (ved raudt lys, t.d.). Og så forsvinn det att veldig raskt. Det verkar veldig utydeleg, for no blinkar det ikkje regelmessig, men nærmast flikrar litt. Sorry, om det var litt dårleg forklart.

Når det gjeld varm/kald motor. Det er vel ikkje krise om det er små restar av gamal olje? Eller lyt eg skifte alt ein gong til?


Toppen
   
Legg innLagt inn: 24 apr 2015 23:57 
Offline
Brukeravatar

Registrert: 07 apr 2008 23:24
Innlegg: 743
MC: 12' Yamaha FZ8-S
15' Yamaha MT-07
07' Yamaha FZ6
01' Suzuki Bandit 600
Er enig med Mons over her.
Skulle gjerne brukt del-syntetisk, evt mineral når du skifta olje. Vet ikke når man begynte med syntetisk olje for fult på mc-motorer, men har en mistanke om at det var seinere enn '82.
De som sa det er hipp som happ har sikkert rett i det. Noen motorer reagerer ikke på om man fyller på syntetisk olje,
mens andre motorer trives best med litt mer "old fashion" olje :)
Kjipt å kaste bort ny olje, men jeg hadde vurdert å skifte til del-synt. Kjedelig med et oljelys som fusker. Plutselig en dag får du faktisk bruk for det. Sjekka føleren for oljetrykket? Kan også være den som begynner å bli gammal & trøtt.


Toppen
   
Legg innLagt inn: 27 apr 2015 09:01 
Offline

Registrert: 21 aug 2014 19:19
Innlegg: 27
MC: Honda CB750C 1982
Siter:
Sjekka føleren for oljetrykket? Kan også være den som begynner å bli gammal & trøtt.


Nei, det har eg ikkje. Korleis gjer eg det? Og korleis ser eg om den er sliten?


Toppen
   
Legg innLagt inn: 28 apr 2015 13:50 
Offline

Registrert: 21 aug 2014 19:19
Innlegg: 27
MC: Honda CB750C 1982
Det kan nesten verke som den kjem på fyrst og fremst når eg klutsjar rett før eg stoppar heilt opp. Nokon idé om kva det kan vere?
Kanskje eg berre må skifte olje igjen og sjå om det hjelp..


Toppen
   
Legg innLagt inn: 29 apr 2015 08:34 
Offline

Registrert: 21 aug 2014 19:19
Innlegg: 27
MC: Honda CB750C 1982
God morgon.
Eg sjekka oljenivået i går kveld og blei ganske overraska då eg oppdaga at det var tørt som i ein ørken, sjølv om eg fylte heilt opp for under to veker sidan. Eg er sjølvsagt uroa for at det kan vere ein lekkasje, men eg skjøner ikkje kor det skal vere; alt er skrudd att på plass, og eg har ikkje dilla noko med oljetilføringa bortsett frå å skifte filter. Det ser ikkje ut som det er noko som kjem ut av sjølve sykkelen. I alle fall ikkje når han står i ro.

Derimot ressonerer det med det eg har lest om syntetisk vs. ikkje-syntetisk olje på nett, altså at på somme gamle syklar så renn olja «rett gjennom». Eg er usikker på det er dét som er problemet, men eg har fylt på med halv-syntetisk no.

Finst nokon måte eg kan sjekke for lekkasjar ellers?


Toppen
   
Legg innLagt inn: 03 mai 2015 08:35 
Offline
Brukeravatar

Registrert: 10 jul 2013 16:16
Innlegg: 47
MC: Harley-Davidson Custom Bagger
Hei, Når du byttet olje (og oljefilter vil jeg tro), fylte du da olje inn i oljefilteret før du monterte dette? Hvis svaret er nei, er ca 1/2 liter olje (spørs hvor stort filter du har) "forsvunnet" inn i filteret, og nivået vil dermed være lavere etter du har startet motoren en gang.

Syntetisk vs mineral er en lang historie, men en kort versjon er at syntetisk vil kunne trenge inn plasser mineral olje ikke kan, og noen opplever lekkasje på denne måten. Men teorien er jo enkel, syntetisk er og blir den beste oljen og bør brukes også på motorer produsert før syntetisk olje kom på markedet, men IKKE på motorer hvor det er kjent at de vil starte å lekke ved bruk av syntetisk olje. Så med andre ord, flesteparten av veteransykler bruker en mineral olje til, kjent at de ikke liker syntetisk så veldig godt.

Hvis olje "forsvinner" er det 2 veier den kan ta, enten gjennom lekkasje som du vil se, eller inn til forbrenningsrummet som gir blå røyk i eksos.

Virker som oljetrykk måleren din virker, siden nivået var for lavt. Oljetrykket reguleres ved turtall, og når du tar inn clutch vil du jo også normalt slippe gassen, og dermed faller trykket....For lavt trykk og lampen vil lyse.

Tipper derfor heller at du ikke hadde olje i oljefilteret, og har fyllt opp til riktig nivå i tanken, startet sykkelen, og dermed vil endel olje komme inn i filteret og nivået i tanken vil være for lavt.


Toppen
   
Legg innLagt inn: 07 mai 2015 10:14 
Offline

Registrert: 21 aug 2014 19:19
Innlegg: 27
MC: Honda CB750C 1982
Eg har prøvd litt att og fram, og problemet har løyst seg.
Det kan rett og slett vere at du har rett, at olja rett og slett forsvant inn i filteret. Nybegynnarfeil, sikkert.
Takk for gode forslag!


Toppen
   
Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Legg inn nytt emne  Svar på emne  [ 11 innlegg ] 

Alle klokkeslett er UTC+02:00


Hvem er online

Brukere i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester


Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke svare på emner i dette forumet
Du kan ikke redigere egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette egne innlegg i dette forumet

Søk etter:
Gå til:  
Kjører på phpBB® Forum Software © phpBB Limited
Norwegian (bokmål) Language Pack © Lars Christian Schreiner