Dagens runde:
https://goo.gl/maps/BiHdtqjVjK62Hva man gjÞr pÄ transportetapper, nÄr de blir kjedelige

Velteklosser fungerer ogsÄ fint som fothvilere

Frokost var avtalt til 8 i dag morges pÄ hotellet jeg sov pÄ. Jeg hadde mine misstanker det ikke var sÄ mange gjestene akkurat denne natten, jeg hadde feil!!
Frokostbuffen ble Äpnet nÄr jeg kom ned, av verdens mest hyggelige og snakkesalige kokk. Jeg var den eneste overnattnings gjest pÄ hotellet - lav sesong vis nok. Kokken hadde disket opp med ferske bakevarer, brÞd, ost

og skinke i alle varianter.
Det er sjeldent jeg har fÞlt meg mer beklemt og til mer bryderi enn akkurat da Ä hadde egentlig mest lyst Ä synke gjennom gulvet. Men det virket ikke sÄnn pÄ familien som drev stedet, de var fantastisk hyggelige
Mett og fornÞyd tok jeg sikte pÄ Timmelsjoch, det passet hadde kvernet litt i bakgrunn og nÄr ojda anbefalte det, ja da var valget lett
Mot Kreuzbergpass
Kapell pÄ utsiden av Toblach
Kaffe over JaufenpassVia Kreuzbergpass, Bruneck, Jaufenpass og Timmelsjoch, endte jeg i Huben, en dagsetappe pÄ bare rundt 22mil. Bortsett fra Halden - Oslo, har dette vÊrt den korteste kjÞrte strekningen. Men for noen pass og natur! Det rÞk med nesten 4 1/2 time, det ble temmelig mange stopper underveis. Ojda veit veldig godt hva han snakker om, Timmelsjoch var nydelig

kombiner gjerne det med Jaufenpass!
Opp Timmelsjoch
Utsikt fra Timmelsjoch
Utsikt over San Leonardo In PassiriaHvem som skvatt mest nÄr vi fikk Þye pÄ hverandre er ikke godt Ä si
Ved San Leonardo In PassiriaFÞr siste passet skulle bestiges mÄtte tanken igjen fylles. PÄ den tredje stasjonen fant jeg ut hvorfor ikke automatstasjoner tar kortene. Selv om det stÄr VISA og gud vet hva pÄ automaten tar f**n skapet kun italienske kort

Yess, da var det bare Ä lene seg tilbake i sola Ä vente pÄ eieren skulle finne det for godt Ä komme tilbake fra matpausen sin, heldigvis tok det ikke sÄ lange tiden...
SĂžlden viste seg Ă„ vĂŠre en eneste stor byggeplass, det er kanskje noe i det med lavsesong? Til slutt ga jeg opp og
kjĂžrte nordover og endre opp i Huben.
Morgendagen blir en liten omvei nordover, det er noe med det nÄr enn kjenner ferien gÄr mot enden. Litt vemodig og trist pÄ en mÄte...
Fra Landeck tenkte jeg svinge ned Paznaun dalden, fÞr det blir Flexenpass og Hochtannbergpass pÄ vei til Tysklands berÞmte Autobahn og Kiel.
Passer seg sÄnn blir det en tur om Louis og se etter vanntette stÞvler
Takk for denne gangen
//Ashland