Fersk lapp på Europatur.

Her kan dere legge inn bilder og film fra turer og treff.
Bjerknez

Re: Fersk lapp på Europatur.

Post by Bjerknez »

Det er nettopp den "ærligheten" og ektheten som gjør dette til en meget oppegående reiserepotasje. Han hadde nok ikke vunnet noen redigeringspriser og serien hans blir sikkert ikke vist på NRK, men i mine øyne kunne dem glatt byttet ut de tørre overfladiske reisedokumentarene med jålete programledere på TV med Mr. Varpeide.

Jeg står fast ved det jeg sa. Den absolutt mest underholdende reiserepotasjen jeg noensinne har sett :thumleft
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Fersk lapp på Europatur.

Post by tshansen »

Dette er absolutt noe av det bedre jeg har sett på Youtube siden jeg begynte å bruke den siden. Det er noe med det amatør preget, samt dønn ærlig stemning som treffer helt i roten på eventyr hjertet mitt.
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
knutk
Posts: 2359
Joined: 15 Jul 2009 07:56
MC: BMW R1250GSA, F850GSA, R90S

Re: Fersk lapp på Europatur.

Post by knutk »

LordShaft wrote:Dette er absolutt noe av det bedre jeg har sett på Youtube siden jeg begynte å bruke den siden. Det er noe med det amatør preget, samt dønn ærlig stemning som treffer helt i roten på eventyr hjertet mitt.
Helt enig.
Jeg tror ikke vi tar inn over oss hvor mye tid og energi han har lagt i filmingen. Han har tross alt vært alene om all filmingen. Dvs at all film hvor vi ser han kjøre er utført ved å rigge opp kamera, kjøre tilbake og dra løypa på nytt. Deretter hente ned kamera utstyr og så fortsette turen.
Jeg er for lat til å gjøre slikt selv, men setter stor pris på å se at andre gjør det. Og i tillegg den litt , skal vi driste oss til å si naive? enkelheten. Han står på, og kommer ned på bena hver gang.
I forhold til proffe filmer hvor de har med egne fotografer kan man si at filmen kommer til kort, men i kategorien solo-prosjekt uten ekstern assistanse har jeg vondt for å komme på noe som topper hans filmer fra hele turen. Da tenker jeg både i forhold til foto og hans oppriktige væremåte.
freddy123
Posts: 1775
Joined: 05 Oct 2015 20:11
MC: sportster 883 iron...
yaaaamahahaha FZ8`n heftig racing

Re: Fersk lapp på Europatur.

Post by freddy123 »

Beste mc reisereferat jeg har sett så langt. Han redigerer og gjør alt så bra at jeg ikke kjeder meg ett eneste minutt og kunne fint sett mye mere [emoji2]

Jeg mener at den fint kunne finnet sin plass på NRK eller lignende også så bra er det faktisk.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Flanker
Posts: 1250
Joined: 07 Oct 2015 22:44
MC: Triumph Tiger Explorer (2012)
Location: Svelvik

Re: Fersk lapp på Europatur.

Post by Flanker »

Han jobber jo som fotograf for TV2, så kanskje han klarer å selge det inn der? Kudos for innsatsen med både tur og filming... Begge deler krever stor entusiasme!
Bergen

Re: Fersk lapp på Europatur.

Post by Bergen »

Overrasker hele tiden mr Verpeide :D
https://youtu.be/LmPEpoq9o0c
Post Reply