Trenings topicen

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
User avatar
MowZ
Posts: 1275
Joined: 21 Jan 2008 15:44
MC: BMW S1000RR 14'
x:Yamaha YZF-R1 03'
x:Honda CBR 600F4 2000 modell
x:Vespa pk 50 xl
Honda replica 230ccm cross
Pocketbike 50 ccm
Location: Drammen
It’s my birthday

Re: Trenings topicen

Post by MowZ »

Haha :D

For meg er det viktigste som jeg sa at jeg klarer å være disiplinert og dra på trening selv om det er tungt. Da kommer det resultater som igjen er motivasjon som igjen gjør det letter å være disiplinert. Vinn vinn, ikke alltid like kult men hey.

Det verste er å komme i gang, vi er jo vanedyr så hvis du først kommer i gang og klarer å få til en rutine på treningen over tid så blir det unormalt å skulle skippe trening :-) Men i bunnen må det såklart ligge noe motivasjon og interesse!
BMW S1000RR, Simply the best!
User avatar
MowZ
Posts: 1275
Joined: 21 Jan 2008 15:44
MC: BMW S1000RR 14'
x:Yamaha YZF-R1 03'
x:Honda CBR 600F4 2000 modell
x:Vespa pk 50 xl
Honda replica 230ccm cross
Pocketbike 50 ccm
Location: Drammen
It’s my birthday

Re: Trenings topicen

Post by MowZ »

LordShaft wrote:Selv om det bare var små pirk, så gjorde korrekt løfteteknikk meg smertefri og ga meg økning i nesten alle øvelsene.

Så å la seg guide av noen som virkelig kan det, kan gjøre stor forskjell :thumleft
Akkurat dette pirket jeg har brukt mye tid på og føler jeg er på et helt annet nivå enn da jeg var "ung og dum". Det er uaktuelt å bruke en PT på "vanlig" gym, det får jeg ikke noe ut av, men noen som virkelig kan det er en annen sak.

Mulig jeg fremstilte som om jeg hadde noen problemer, men vil ikke si det annet enn at jeg har flatet litt ut på et platå selv om det går fremover. Og vil ikke si at det er noe unormalt.

Hva er totalen din?
BMW S1000RR, Simply the best!
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Trenings topicen

Post by tshansen »

freddy123 wrote: Men det er vel ikke så mange tips å få der annet en å pelle den jævla ræven ut og fortsette med treningen....


Sent from my iPad using Tapatalk
Du må definere for deg selv hva som er trening. Jeg holdt i mange år på med vekter (bli stor og stygg) å det var det eneste jeg så på som trening. Alt annet var bare cardio og ikke "godt nok"

Men du kan jaggu meg trene mye bra uten å gå på noe senter. Gå i fjellet, kroppsøvelser (push-ups, chins, dips, planke osv) Jogge, ja det er uendelig muligheter. Men det kan være tøft å komme igang når en har satt seg i sofaen. Prøv noe som ikke er så avhengig av fremgang. Om du er vekke en uke, så må du ikke begynne på nytt igjen liksom, slik det føles med vekter.
MowZ wrote:totalen?
Jeg har aldri trent på noe total på den måten, men hvis jeg legger sammen de beste godkjente løftene mine er jeg på 580 :thumleft
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
MowZ
Posts: 1275
Joined: 21 Jan 2008 15:44
MC: BMW S1000RR 14'
x:Yamaha YZF-R1 03'
x:Honda CBR 600F4 2000 modell
x:Vespa pk 50 xl
Honda replica 230ccm cross
Pocketbike 50 ccm
Location: Drammen
It’s my birthday

Re: Trenings topicen

Post by MowZ »

LordShaft wrote:
MowZ wrote:totalen?
Jeg har aldri trent på noe total på den måten, men hvis jeg legger sammen de beste godkjente løftene mine er jeg på 580 :thumleft
Nice, fordeling på øvelsene?
Og din matchvekt?
BMW S1000RR, Simply the best!
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Trenings topicen

Post by tshansen »

Sitter å ser dokumentaren

Fett versus Sukker
Hvor de prøver å utfordre de to store fiende i dagens kosthold (kommer an på hvem du spør)

[youtube][/youtube]

Det som overrasket meg mest med denne testen... er de katastrofale konsekvensene ren fett dietter har... Også kjent som ketose! Du praktisk talt spiser deg til diabetiker :shock:
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Post Reply