mc forumet vs nmcf

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Wright
Posts: 360
Joined: 07 May 2005 20:39
MC: Ducati 748 Bip 2002 modell Troy Bayliss
Location: Egersund , Rogaland

Post by Wright »

vi får begynne å snoke litt i straffeutmålinger og finne ut hva for noe sprell han har gjort da :lol: :lol:

andre gangen han forsvant alså ? ;)
Kawasaki Zx750r Ninja.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

medic1136 wrote:CC har planer om å gi en til nesten samme rettigheter som han selv. Dette for å kune løse problemer som kan oppstå. og i tilfelle han blir borte senere. Disse planene har han ikke fra seg selv, men sagt seg enig i etter at vi kom med forslaget.
Bare ***** merkelig at han ikke kunne hørt på oss før vi gikk til verks med det nye forumet da. Det er så sleipt og komme tilbake med en happy go lucky holdning som om ingenting har skjedd, og så skal alt være bra igjen. Har ikke fått det minste lille takk engang noen av oss, og det er vel vi som nå er de slemme fordi vi har "ødelagt" for han.
Piss i motvind, og bli bløt !
User avatar
medic1136
Posts: 415
Joined: 26 Apr 2005 19:57
MC: yamaha MT09 SP 2023 model
Location: moss

Post by medic1136 »

helt feil gix, han har skrytt masse av jobben dere gjorde. Det er heller ingen der som har sagt at dere er de "sleme" noe dere ikke er.

Og om det skulle bli slikt snakk (noe jeg tviler på) som er nok jeg den første som kommer til gjøre mitt for å sette en stopper for det.

Kan bare snakke for meg selv, men jeg skulle gjerne ha sett dere der inne også. Husk at grunnen til at disse forumene er startet er at vi alle har en felles interesse.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Skal han skrive takk til oss i et av innleggene der inne så kan han spare seg bryet. Et lite takk og en aldri så liten unnskyldning pr.mail derimot hadde smakt litt bedre. Ikke har han svart på noen av privat meldingene våre heller.
Winalot
Posts: 1777
Joined: 23 Apr 2005 19:31
Location: Stavanger

Post by Winalot »

Jeg vet at det kan virke litt "overivrig" for flere av dere der inne som så dette fra utsiden. Men hvis dere bare hadde visst hva vi har gjort for å forsøke å få tak i ham (og faktisk gjorde det, men han dukket ikke opp selv om han lovte det=dårlig holdning), så hadde dere forstått litt bedre. Vi hadde viet så utrolig mye tid til å få dette til å fungere, men så holder han ikke det han lover. Jeg synes beklageligvis at slik er livet, holder du ikke et løfte (flere ganger) kan du ikke regne med tillit :evil:
Image
Tumbleweed

Post by Tumbleweed »

Jeg syns alvorlig talt dere kan holde meningsutvekslingene vedrørende moderatorer og administratorer i de forskjellige fora for dere selv, evt bruk PM/MAIL Det ligger mye dårlig skjult devaluering i innleggene deres, og det er ikke JEG interessert i å lese. Det begynner å grense til personhets også.

T'Weed
Winalot
Posts: 1777
Joined: 23 Apr 2005 19:31
Location: Stavanger

Post by Winalot »

greit, jeg skal ikke hetse noen.... jeg måtte bare få det ut :)
Image
User avatar
Try
Posts: 61
Joined: 26 Apr 2005 09:35
Contact:

Post by Try »

Tumbleweed wrote:Jeg syns alvorlig talt dere kan holde meningsutvekslingene vedrørende moderatorer og administratorer i de forskjellige fora for dere selv, evt bruk PM/MAIL Det ligger mye dårlig skjult devaluering i innleggene deres, og det er ikke JEG interessert i å lese. Det begynner å grense til personhets også.
Personhets er ikke noe gøy, men disse guttungene :lol: er temmelig
frustrerte som du forstår, og alle har en grense for mye man orker
før det sprekker. De har prøvd over lang tid og få til kommunikasjon
med Admin, men forgjeves. Men noen dager etter at moderatorene har
forlatt "redet" dukker Admin opp igjen som troll av en eske, påfallende
spør du meg!!!
Æ'ndalitten
Posts: 1209
Joined: 25 Apr 2005 23:24
Location: Æ'ndal

Post by Æ'ndalitten »

For meg virker det som han vil ha siden oppe og gå selv også...det er bare det at han "ikke gidder" å styre med moderatorjobbene og sånn selv..
Men nå er det jo ingen som hvet akkurat HVORFOR han er vekk i så lange perioder; litt rart er det jo men.
Og det kan hende han ikke har anledning til å betjene siden det "halvåret" han pleier å være vekk...

PS: er det bare jeg som har lagt merke til at han er innom stort sett i MC-sesongen...?
User avatar
Try
Posts: 61
Joined: 26 Apr 2005 09:35
Contact:

Post by Try »

Æ'ndalitten wrote:For meg virker det som han vil ha siden oppe og gå selv også...det er bare det at han "ikke gidder" å styre med moderatorjobbene og sånn selv..
Men nå er det jo ingen som hvet akkurat HVORFOR han er vekk i så lange perioder; litt rart er det jo men.
Og det kan hende han ikke har anledning til å betjene siden det "halvåret" han pleier å være vekk...

PS: er det bare jeg som har lagt merke til at han er innom stort sett i MC-sesongen...?
Problemet er ikke at CC er borte slik jeg ser det, problemet er at
han bare forsvinner og ikke svarer på noen henvendelser, og ikke har
gitt _Admin rettigheter_ til noen så lenge han er borte.
Dette er jo veldig dårlig gjort mot de som faktisk har gjort en god jobb for å holde forumet igang.
User avatar
pelsen
Posts: 1117
Joined: 28 Apr 2005 07:53
MC: litt
Location: Oslo

Post by pelsen »

det ligger jo endel reklamebannere på NMCF, jeg antar disse gir litt inntekt til admin.
Når moderatorene driver forumet er det jo greit for admin å sitte å motta inntektene uten å måtte gjøre noe :?:
Tumbleweed

Post by Tumbleweed »

Try wrote:
Tumbleweed wrote:Jeg syns alvorlig talt dere kan holde meningsutvekslingene vedrørende moderatorer og administratorer i de forskjellige fora for dere selv, evt bruk PM/MAIL Det ligger mye dårlig skjult devaluering i innleggene deres, og det er ikke JEG interessert i å lese. Det begynner å grense til personhets også.
Personhets er ikke noe gøy, men disse guttungene :lol: er temmelig
frustrerte som du forstår, og alle har en grense for mye man orker
før det sprekker. De har prøvd over lang tid og få til kommunikasjon
med Admin, men forgjeves. Men noen dager etter at moderatorene har
forlatt "redet" dukker Admin opp igjen som troll av en eske, påfallende
spør du meg!!!
Skjønner bakgrunnen, men jeg synes fremdeles slike ting kan tas direkte med dem det gjelder. Men greit, jeg får la være å lese denne tråden.

T'Weed
User avatar
medic1136
Posts: 415
Joined: 26 Apr 2005 19:57
MC: yamaha MT09 SP 2023 model
Location: moss

Post by medic1136 »

Tumbleweed wrote: Skjønner bakgrunnen, men jeg synes fremdeles slike ting kan tas direkte med dem det gjelder. Men greit, jeg får la være å lese denne tråden.

T'Weed
enig med deg, jeg har også godt lei av å lese slikt. Og slik som denne tråden har utartet seg så begynner jeg å lure litt. Hadde det ikke vært bedre å ta opp problemet med vedkommende,enn å sitte her (på en side som den det gjelder ikke er på) inne å surmule for noe dere ikke får gjort noe med nå?

closed for min del
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Post by NoName »

Enig med deg Medic, er litt lei av å lese dette jeg også. Jeg går utifra at de som har noe på hjertet har fått sakt det nå. Skulle det være noen som fortsatt lurer på noe, så send den det gjelder en PM istedet. 8)
Locked