lydkort og høytalere, hjelp??

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Post Reply
Wright
Posts: 360
Joined: 07 May 2005 20:39
MC: Ducati 748 Bip 2002 modell Troy Bayliss
Location: Egersund , Rogaland

lydkort og høytalere, hjelp??

Post by Wright »

har kjøpt er creative 7.1 lydkort og et 5.1 høytalersett fra samme merke, får lyd i alle untatt de 2 som skal være bak, instillingene er satt opp rett ,som 5.1 ,og fargene orange,grønn,svart står rett, kommer bare en liten suselyd i de bak.... noen som har noe ide?
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Dobbelklikk på lyddrivern nede i systray. Når den har åpnet seg så trykker du på Advanced på linjen øverst til høyre. Fortell meg hvordan det ser ut der, eller helst ta skjermbilde :wink:
Banditbiker
Posts: 3853
Joined: 26 Apr 2005 19:41
MC: HD FLSTCI Softail Heritage Classic

Post by Banditbiker »

.
Last edited by Banditbiker on 13 Nov 2008 20:56, edited 1 time in total.
Wright
Posts: 360
Joined: 07 May 2005 20:39
MC: Ducati 748 Bip 2002 modell Troy Bayliss
Location: Egersund , Rogaland

Post by Wright »

Gixxerman wrote:Dobbelklikk på lyddrivern nede i systray. Når den har åpnet seg så trykker du på Advanced på linjen øverst til høyre. Fortell meg hvordan det ser ut der, eller helst ta skjermbilde :wink:
den må tas litt mer ditaljert for at en som meg skal klare og forstå den 100%

banditbiker: kjører en speaker test via d programmet som fulgte med, lyd i de 2 bak da, den stemmen som sier 1 ord, men til musikk /film er d ikke et ord å få ut av dem..... :roll:
Kawasaki Zx750r Ninja.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Hvilken avspiller bruker du ? Ofte egne lydinnstillinger og slikt der i tillegg :?
Eike_Oak
Posts: 1236
Joined: 27 Apr 2005 20:31

Post by Eike_Oak »

Når du spiller av ting som ikke er Sourround får man ikke lyd i de bak, da må man "blande" hoyre/venstre med S høyre/venstre, dette kan som oftest gjøres med medfølgende drivere og software, hvis ikke finnes det sikkert plenty med 3rd party programmvare som gjør det samme
- Skyt her -
Wright
Posts: 360
Joined: 07 May 2005 20:39
MC: Ducati 748 Bip 2002 modell Troy Bayliss
Location: Egersund , Rogaland

Post by Wright »

Eike_Oak wrote:Når du spiller av ting som ikke er Sourround får man ikke lyd i de bak, da må man "blande" hoyre/venstre med S høyre/venstre, dette kan som oftest gjøres med medfølgende drivere og software, hvis ikke finnes det sikkert plenty med 3rd party programmvare som gjør det samme
har testa med film , ikke lyd da heller....

bruker vanligvis winamp da, ellers så kjørte jeg testen og noe musikk i et program som fulgte med kortet...
Kawasaki Zx750r Ninja.
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

Har samme problem med min creative 5.1... jævla creative drid...
Wright
Posts: 360
Joined: 07 May 2005 20:39
MC: Ducati 748 Bip 2002 modell Troy Bayliss
Location: Egersund , Rogaland

Post by Wright »

Kriz wrote:Har samme problem med min creative 5.1... jævla creative drid...
samme med en i klassen min, men når han tar ut centeren så spiller alle de andre, med centeren så spiller ikke de 2 bak, men d nytta ikke for meg ihvertfall...
Kawasaki Zx750r Ninja.
Wright
Posts: 360
Joined: 07 May 2005 20:39
MC: Ducati 748 Bip 2002 modell Troy Bayliss
Location: Egersund , Rogaland

Post by Wright »

Kriz wrote:Har samme problem med min creative 5.1... jævla creative drid...
da fikk jeg gangen i mine etter litt trykking i hytt og ver :oops: gi en lyd om du ikke har fått gangen i dine enda :wink:
Kawasaki Zx750r Ninja.
Post Reply