MC-FORUMET.no et judasforum ????

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Kosh
Posts: 368
Joined: 26 Apr 2005 19:04

Post by Kosh »

Enig med de siste. Synes det var en nokså forsiktig sarkasme, tatt i betraktning at vi blir kalt for forrædere. Nå ser jeg CC er tilbake på NMCF. Det var egentlig ikke så overraskende, utfra gamle meldinger i info-gruppen ser det ut til at han bare er der mellom mai og august.
V4 fun
User avatar
thtessem
Posts: 60
Joined: 21 May 2005 23:41
Location: Stavanger
Contact:

Post by thtessem »

ja ja ja

Dama etter et samleie: "d va itj akkurat nå stor instrument du hadd å fårrå med..."- Kailln: "Nei, men så har itj æ spælt i så store lokaler før heller..!"
Mvh
Tor Harald Tessem
http://www.thtessem.net
Savner mcen sin :-(
User avatar
TheDuke2
Posts: 642
Joined: 02 May 2005 15:14
Location: Raufoss

Post by TheDuke2 »

Gixxerman har da ikke sagt noe galt ,Synes det faktisk var ganske snillt i forhold til mange andre forumer jeg har vært på :)
User avatar
Dominator
Posts: 1057
Joined: 26 Apr 2005 22:46
MC: -93 Kawasaki ZZR1100 D1
Location: Bærum

Post by Dominator »

Slikt svada som trådstarter lirer av seg kan gjerne besvares med sarkasme og ironi, selv av moderatorer. Go Gixx! :smt041
Ragnhild
Posts: 5368
Joined: 01 May 2005 18:01
MC: BMW R1200GS Adventure
Location: Ikke kjør fortere enn skytsengelen din flyr

Post by Ragnhild »

Det er GODT å se at andre oppfatter humoren som gikk meg hus forbi.
Beklager om jeg virket sur, men jeg så mulighetene for en masse dritkasting. Og da var det bedre å si fra enn å komme i etterkant og rydde opp i såre følelser. Men så var det bare meg som var litt for rask og som ikke oppfattet humoren og ironien.

Kommer sikkert til å gjenta seg :wink: Stay tuned 8)
Image
Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
User avatar
ChristR
Posts: 1381
Joined: 26 Apr 2005 20:41
Location: Fredrikstad
Contact:

Post by ChristR »

Hva er en Judas person? :P :shock:
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
User avatar
KØLLA
Posts: 109
Joined: 22 May 2005 23:52
Location: YTRE

Post by KØLLA »

Var nok mest som et spørsmål jeg kom med, skal man ha litt fart og interesse så må en bare slenge ut noen friske påstander. Det som overasket meg var det kontante og usakelige svaret moderatoren kom med, muligens så kan det ha med samvittighet og umodenhet og gjøre ?????? .
Jalmar
Posts: 7988
Joined: 26 Apr 2005 07:53

Post by Jalmar »

ChristR wrote:Hva er en Judas person? :P :shock:
Judas var han som kysset Jesus for å vise Romerne hvem i forsamlingen som var Jesus når de kom for å arrestere han. Derav begrepet "Judas-kyss". (Dette er kortversjonen, den lange versjonen kan leses i Det Nye Testamentet) Jeg tror ihvertfall det var sånn. Det er lenge siden jeg hadde kristendomsundervisning på skolen. :lol:

Altså Judas forådte Jesus, så en Judas-person vil da være en person som foråder noen. Eller i overført betydning være oss som har gått over til et nytt forum og "forådt" nmcf.
1980 Kawasaki Z650SR "Gamle Blå" (I deler for øyeblikket)
2015 Kawasaki KLX250S
2023 Citroen e-C4
2004 Suzuki Liana 4WD
1987 Citroen 2CV Dolly
MikkeMus
Posts: 33
Joined: 29 Apr 2005 13:21
Location: Østfold

Post by MikkeMus »

Helt enig med gixxerman, shorty og winalot.

Herregud Ragnild, hva syter du for? Kølla starter en helt useriøs topic. Han fortjener ikke noe annet enn useriøse svar. Uansett skjønner jeg ikke problemet med innlegget til gixxerman.

ER JÆVLIG GLAD AT DU IKKE ER MODERATOR JEG RAGNILD :smt021
User avatar
KØLLA
Posts: 109
Joined: 22 May 2005 23:52
Location: YTRE

Post by KØLLA »

MikkeMus wrote:Helt enig med gixxerman, shorty og winalot.

Herregud Ragnild, hva syter du for? Kølla starter en helt useriøs topic. Han fortjener ikke noe annet enn useriøse svar. Uansett skjønner jeg ikke problemet med innlegget til gixxerman.

ER JÆVLIG GLAD AT DU IKKE ER MODERATOR JEG RAGNILD :smt021
Begynner du og kritiserer kvinnfolk og nå da din dust, det må da være lov til og ha forskjellige meninger om ting og tang i et forum. Uten forskjellige meninger så har jeg meget liten tro på at forumet har livets rett.
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Post by Shortybebeh »

Ja, og der startet drittslengingen du var redd for Ragnhild.. :lol:


Og du som skjeller ut Ragnhild. Slutt med det!
Det var ikke derfor jeg skrev at jeg tok gixx sitt innlegg med humor.
Det betyr ikke at jeg nå er "imot" Ragnhild! Og det regner jeg med at gjelder for alle som har "støttet" meg eller winalot eller gixx eller hvem som helst. (!)

Folk har forskjellige meninger. Man trenger ikke slå dem i huet med en hammer fordet!

TULLEGUTTER!

Hør nå på oss jentene! Gå å legg dere!

Og for guds skyld, steng denne meningsløse tråden før det blir mer tull!...!
Gixxerman

Post by Gixxerman »

KØLLA wrote:Var nok mest som et spørsmål jeg kom med, skal man ha litt fart og interesse så må en bare slenge ut noen friske påstander. Det som overasket meg var det kontante og usakelige svaret moderatoren kom med, muligens så kan det ha med samvittighet og umodenhet og gjøre ?????? .
Og nå prøver du deg igjen.. haha Image

Stiller man indirekte spørsmål får man svar på tale, enkelt og greit :wink:

EDIT: Bare Mikkemus og KØLLA(dreamteam :lol: ) roer seg litt så ser jeg inget problem i at diskusjonen fortsetter :)
User avatar
KØLLA
Posts: 109
Joined: 22 May 2005 23:52
Location: YTRE

Post by KØLLA »

Shortybebeh wrote:Ja, og der startet drittslengingen du var redd for Ragnhild.. :lol:


Og du som skjeller ut Ragnhild. Slutt med det!
Det var ikke derfor jeg skrev at jeg tok gixx sitt innlegg med humor.
Det betyr ikke at jeg nå er "imot" Ragnhild! Og det regner jeg med at gjelder for alle som har "støttet" meg eller winalot eller gixx eller hvem som helst. (!)

Folk har forskjellige meninger. Man trenger ikke slå dem i huet med en hammer fordet!

TULLEGUTTER!

Hør nå på oss jentene! Gå å legg dere!

Og for guds skyld, steng denne meningsløse tråden før det blir mer tull!...!
Det blir for dumt og stenge en tråd pga. litt uenighet, du må da se det jente at tråden ruller og går som pokkern. Er dette et forum eller skal det være en kameratklubb hvor alle skal være snill og grei med hverandre ????????
Ragnhild
Posts: 5368
Joined: 01 May 2005 18:01
MC: BMW R1200GS Adventure
Location: Ikke kjør fortere enn skytsengelen din flyr

Post by Ragnhild »

Shortybebeh wrote:Ja, og der startet drittslengingen du var redd for Ragnhild.. :lol:
Yepp, men nå får guttungene bare slenge drit :smt022 Det er deres skjegg og deres postkasse #-o
Image
Ørkendyret kjørte i 2007: 19.820 km, 2008: 22.000 km, 2009: 18.300 km
Er vanligvis å treffe på MCsidens forum
Winalot
Posts: 1777
Joined: 23 Apr 2005 19:31
Location: Stavanger

Post by Winalot »

Here we go...

Okey, først til mikke mus: Takk for støtten, men det er ingen vits å skrive slikt om andre på forumet på den måten...

KØLLA(vil bare bemerke at jeg mister litt fokuset hver gang jeg skriver det navnet der): Det er sant at vi må få lov til å ha forskjellige diskusjoner, men det er stor forskjell på en god diskusjon og "gang-war" mellom personene her inne :wink: Hvis dette skal utvikle seg til kun personhets mellom personer, så er stenge trusselen reell.

Skjerpings....
Image
Locked