Skal du se den tredje Star wars-filmen? Er du en fan?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
User avatar
LinnSurion
Posts: 614
Joined: 26 Apr 2005 15:20

Skal du se den tredje Star wars-filmen? Er du en fan?

Post by LinnSurion »

Følger du med på Star Wars?
Først så hadde jeg bare hørt om det, og så fikk venninna mi meg til å se de eldste filmane, og jeg ble bitt av basillen. Har nå sett de andre og venter spent på den siste. Er det noen andre der ute som er som meg?
Hva mener dere om Star Wars?
"I have many skills"
Nothing says "I love you" like a dorullnisse
Winalot
Posts: 1777
Joined: 23 Apr 2005 19:31
Location: Stavanger

Post by Winalot »

bestillt billetter til førstkommende fredag kl 20:30 8)

fan? nehh....

:D

mange fine damer da....
Image
mil0
Posts: 410
Joined: 26 Apr 2005 14:10
Location: Rogaland - Karmøy
Contact:

Post by mil0 »

Syns starwars virker litt teit, men jeg har da heller ikke sett på filmene så jeg skal ikke uttale meg så veldig for mye..
Yamaha Neos -

X
Rieju RS2 Matrix 2003
Rieju RS2 Matrix 2005
User avatar
Griffin
Posts: 247
Joined: 26 Apr 2005 18:53
Location: Barteby

Post by Griffin »

mil0 wrote:Syns starwars virker litt teit, men jeg har da heller ikke sett på filmene så jeg skal ikke uttale meg så veldig for mye..
Godt...

You may consider yourself lucky it was I and not the Emperor who read that. He is not as forgiving as I am...

Star Wars er en utrolig bra historie...ser du de nyeste filmene (episode I og II) så mener jeg at de er i god gammel Star Wars ånd... Utrolig stilig filmteknikk og effekter...

Ser du de eldste (Episode IV, V og VI) så ser du at de er meget godt laget med en meget god historie og riktig atmosfære... Når du tenker på NÅR de ble laget så er det utrolig mye bedre laget enn dagens filmer...
Beste scenen i hele serien hvis du ser bort ifra Episode III som jeg ikke har sett ennå, er jo faktisk sverdkampen mellom Darth Vader og Luke Skywalker i Episode VI (Return of the Jedi (1983). Ingen sverdkamper i resten av serien kommer opp mot denne...Noe med musikken og atmosfæren...

Tilbake til topic... Ja jeg skal se den... Men jeg skal se alle filmene først... Må finne noen som gidder å gjøre det sammen med meg en helg, for deretter og se siste... Får ikke med meg premieren, men jeg skal i aller høyeste grad se den... Kjøpe hele pakken på DVD skal jeg også...
mil0
Posts: 410
Joined: 26 Apr 2005 14:10
Location: Rogaland - Karmøy
Contact:

Post by mil0 »

liker ikke hele det opplegget med lasersverd og romskip greiene.

holder meg foreløpig til Lord of the Rings filmene.
Yamaha Neos -

X
Rieju RS2 Matrix 2003
Rieju RS2 Matrix 2005
TDK
Posts: 1098
Joined: 26 Apr 2005 15:55
Location: Asker

Post by TDK »

Jeg må få sett 2'ern før jeg kan dra meg til kinoen og se 3'ern....

Jeg er ikke akkurat noen fan, men filmene er greie...
Aprilia RS 125 FP
Uplombert Potte - El. Eksosventil - Uplombert CDI - Uplombert luftfilter
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Post by Shortybebeh »

Jeg har ikke sett alle filmene, men jeg elsker noen av effektene!

Så ja, skal se den nyeste ;)
Death Is The Road To Awe.
Kosh
Posts: 368
Joined: 26 Apr 2005 19:04

Post by Kosh »

Kommer ikke til å gidde, synes det er så harry med sverd når de har skytevåpen, og dessuten vet jeg jo hvordan det går. Det var ei på jobb som som så den på pressevisning, og hun skrøt veldig, så om man liker denslags er den sikkert bra.
V4 fun
coolfantaman
Posts: 118
Joined: 28 Apr 2005 23:54
Location: Egersund

Post by coolfantaman »

starwars?? trokkedet. Blir som noen av de andre sa litt lenger oppi her, litt for dumt. Lasersverd, laserkanoner og romskip og romvesner osv funker liksom ikke for meg. Skjønner ikke hva som er så spess med hele oppstyret. Men jeg har sett de fleste filmene fordi om. Både de fleste gamle og 1'ern å 2'ern. Ble rett og slett litt flau over filmen når jeg satt i kinosalen og de svingte med røde og grønne sverd mens det kom en dum zumme lyd. :roll:
Honda - The Power Of Dreams

Kjører Honda Shadow 125 ccm
User avatar
NoName
Posts: 3684
Joined: 23 Apr 2005 10:54
MC: 07 Buell XB12Scg
09 Buell 1125CR

Post by NoName »

Jeg er heller ikke så stor fan av filmene, men selvfølgelig skal jeg se den. Har alle de andre, så det blir vel å skaffe seg denne også etter hvert..

Film er best hjemme 8)
Tumbleweed

Post by Tumbleweed »

Var halvveis hekta da de første filmene kom for 120 år siden. Etter det har det blitt altfor høy nerde-faktor rundt filmene. Forsøker å styre unna ting folk er villige til å ligge ute i kø for. Skremmende mange nerder som vandrer rundt i kostymer, og som har alle plastfigurene hjemme på gutterommet.

(gjelder forsåvidt LOTR også, men det er en annen diskusjon)

Star Wars:
Høyst middelmådig science fiction - med solid effektmakeri.

T'Weed
coolfantaman
Posts: 118
Joined: 28 Apr 2005 23:54
Location: Egersund

Post by coolfantaman »

var det noen som var og så premieren
Honda - The Power Of Dreams

Kjører Honda Shadow 125 ccm
MC-fantom
Posts: 106
Joined: 06 May 2005 13:02
Location: Bodø

Post by MC-fantom »

Er ikke kjempefan, men skal nok se den etter hvert. Har sett de andre og på tross av allt det teite som at de rir på dyr når de har flyvende biler osv, så er filmene helt ok. Ellers liker jeg filmer om romvesen og slikt. Det vitner om god fantasi fra skaperne.
Hva er best? FJR 1300 så klart
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Kommer vel kanskje til å se den når den kommer ut på DVD. Syntes det er litt artig, men helt på tryne fan er jeg ikke :)
User avatar
haavard.ha
Posts: 284
Joined: 26 Apr 2005 19:17
Location: Rogaland - Karmøy

Post by haavard.ha »

Jeg liker ikke science fiction, syns det blir litt for tåpelig..
Har sett episode 1 for 6 år siden, og en av de eldste når den gikk på tv.
De var helt greie de, har sett både bedre og dårligere filmer.
Å ligge utenfor en kino, kle seg i kostymer og springe rundt med lasersverd osv. det blir bare for dumt :roll:
2001 Aprilia RS 125
Post Reply