17.Mai

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Post by Shortybebeh »

Winalot wrote:
ChristR wrote:
Shortybebeh wrote:Min 17 mai.

Stod opp halv 12. Utførte diverse aktiviteter man ikke prater om.
:-k
ja... var en smule suspekt den setningen derImage
Setningen var da slettes ikke suspekt!

Det som eventuelt er suspekt er de tankene DERE gjør dere når dere leser setningen ;)

Ergo; deres tanker er suspekte... (':-


(P.S plystre-smilen funker ikke... D.S)
Last edited by Shortybebeh on 17 May 2005 22:14, edited 1 time in total.
Death Is The Road To Awe.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

medic1136 wrote:17. mai. er for meg det 17 mai egentlig er ment som. Jeg feirer 17 mai for å feire at Norge fikk egen grunnlov. Og dermed la grunnlaget for at Norge skulle bli en selvstendig nasjon 7. juni 1905.

Selv så kan jeg ikke bli lei 17. mai men nå er nok jeg litt mer glad i landet mitt en de fleste andre her inne (får tårer i øynene av å høre nasjonal sangen) :roll:
Se bare her... Her har vi rette spiriten. Veiva med flagg idag jeg også. Må liksom få med meg hele opplegget, ellers er ikke dagen komplett :)
User avatar
medic1136
Posts: 415
Joined: 26 Apr 2005 19:57
MC: yamaha MT09 SP 2023 model
Location: moss

Post by medic1136 »

17. mai uten flagg veiving, hmmmm. høres ut som en vanlig dag.

17. mai er en dag da man går for å se på toget vifte med flagget og rope hurra. spise pølser is og drikke brus, sammen med barna.

Hadde det ikke vært for 17.mai så hadde vi faktisk snakket svensk her i landet, eller enda værre ...........
User avatar
Griffin
Posts: 247
Joined: 26 Apr 2005 18:53
Location: Barteby

Post by Griffin »

Shortybebeh wrote: Det som eventuelt er suspekt er de tankene DERE gjør dere når dere leser setningen ;)
Du skulle bare visst hvilke tanker vi gjorde oss... :roll:

Høy kinky-faktor på de... Image

Fortell mer...Image
Last edited by Griffin on 17 May 2005 22:46, edited 1 time in total.
User avatar
Planitza
Posts: 46
Joined: 28 Apr 2005 16:25
Location: Trondheim

Post by Planitza »

medic1136 wrote:Selv så kan jeg ikke bli lei 17. mai men nå er nok jeg litt mer glad i landet mitt en de fleste andre her inne (får tårer i øynene av å høre nasjonal sangen) :roll:
Man er ikke ordentlig norsk før man kjenner presset bak øynene når nasjonalsangen blir spilt og flagget heises i varm vårbris!

.....Eventuelt i sur vind og hagelskur..Var mer likt det i dag.. :roll:

Men uansett; Er stolt av å være norsk :D
Kjøretøy:
¤Aprilia Sr 50 Ditech 2002-modell (på deltid)
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

Shortybebeh wrote:Min 17 mai.

Stod opp halv 12. Utførte diverse aktiviteter man ikke prater om. Spiste frokost klokken 14, en halv baguett med italiensk salat...
Deretter bar det til Lillestrøm klokken halv 4 for å høre på norges beste musikkorps spille sin 17-mai konsert på Torget, sammen med min gamle mor...
Etter en stund var det tivoli-tur! Sløste bort 200 kroner (tradisjon hver 17. mai) på lodd og trekke snorer...
Aldri karuseller.. liker ikke karuseller.. liker berg og dalbaner, men ikke karuseller...

Middagen ble kebab på Sibylla. Mmm..

Hele dagen ble selvfølgelig tilbragt på rollerblades.

Og nå er jeg hjemme igjen og sitter å ser på Istid på TV3!


Herlig 17. mai.

Eneste som manglet i dag var is og jordbær..
Var det ikke du som ikke likte 17mai da ?
User avatar
ChristR
Posts: 1381
Joined: 26 Apr 2005 20:41
Location: Fredrikstad
Contact:

Post by ChristR »

Shortybebeh wrote:(P.S plystre-smilen funker ikke... D.S)
Så det er den aktiviteten vi ikke snakker om?!?! Er du en skap-plystrer? :P

Men til topic...
17 Mai var bra.. 16 mai var bedre... :D
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
User avatar
Shortybebeh
Posts: 3456
Joined: 26 Apr 2005 12:13
MC: Rød Ducati Monster, 1998 mod. Gått 29 000 km da den ble kjøpt.
Jeg fikk lappen 06.09.07!
Location: Skjetten
Contact:

Post by Shortybebeh »

Kriz wrote:
Shortybebeh wrote:Min 17 mai.

Stod opp halv 12. Utførte diverse aktiviteter man ikke prater om. Spiste frokost klokken 14, en halv baguett med italiensk salat...
Deretter bar det til Lillestrøm klokken halv 4 for å høre på norges beste musikkorps spille sin 17-mai konsert på Torget, sammen med min gamle mor...
Etter en stund var det tivoli-tur! Sløste bort 200 kroner (tradisjon hver 17. mai) på lodd og trekke snorer...
Aldri karuseller.. liker ikke karuseller.. liker berg og dalbaner, men ikke karuseller...

Middagen ble kebab på Sibylla. Mmm..

Hele dagen ble selvfølgelig tilbragt på rollerblades.

Og nå er jeg hjemme igjen og sitter å ser på Istid på TV3!


Herlig 17. mai.

Eneste som manglet i dag var is og jordbær..
Var det ikke du som ikke likte 17mai da ?
Jo, og derfor feirer jeg den slik jeg selv vil, inntil jeg får barn ;)
Death Is The Road To Awe.
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

hørtes ut som du hadde en bra dag da... bedre en vanlig
mil0
Posts: 410
Joined: 26 Apr 2005 14:10
Location: Rogaland - Karmøy
Contact:

Post by mil0 »

Men til topic...
17 Mai var bra.. 16 mai var bedre... :D
må si meg enig der.. er ikke akkurat stor fan av store forventningsdager.
Yamaha Neos -

X
Rieju RS2 Matrix 2003
Rieju RS2 Matrix 2005
Eike_Oak
Posts: 1236
Joined: 27 Apr 2005 20:31

Post by Eike_Oak »

Var med på jentekveld jeg :D, dro på tivoli, noe som var litt gøyt men litt kjipt samtidig også (magen min har en moderat toleransegrense)

Kommer ikke over køen hos Burger King, i helvede så folk fjusket i den. Når det var min tur var det en som fjusket og kom inn rett før meg "Ka koster den hamburgeren ? Og den ? Smaker den godt ? Ka koster milkshake ?" (dere kjenner typen). Når hun tok brettet og skulle gå puttet jeg hånden i bukselommen og dultet borti brettet slik at brusen hennes falt med albuen, Guess what ? Jeg angrer ikke :P *småsur fremdeles :P*
- Skyt her -
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

Det er bra vettø hevn :twisted:
coolfantaman
Posts: 118
Joined: 28 Apr 2005 23:54
Location: Egersund

Post by coolfantaman »

Planene for 17 mai var lagt i forveien. Opp klokken 7, høre på salutten som smeller noe så inni hælvetes høyt(ekte dynamitt og greier) så skulle jeg ta på finstasen,( som faktisk er norges nasjonaldrakt, jepp vi snakker om bunaden) og gå til byen og se på barnetoget. Så var planen å rusle rundt å bruke alt for mye penger, og klokken 4 se det siste toget, kvelden skulle ende i en liten fyllekule. Men hvordan endte 17 mai? joda, jeg var på jobb (restaurant vinstokken, veldig bra en, 6 i vg) ifra 9.30 til 23.30 vi snakker 14 timer, 14 fuckings timer. men med 180 kr timen så gikk det jo greit, pluss ca 400 i driks.
Honda - The Power Of Dreams

Kjører Honda Shadow 125 ccm
Winalot
Posts: 1777
Joined: 23 Apr 2005 19:31
Location: Stavanger

Post by Winalot »

coolfantaman wrote:Planene for 17 mai var lagt i forveien. Opp klokken 7, høre på salutten som smeller noe så inni hælvetes høyt(ekte dynamitt og greier) så skulle jeg ta på finstasen,( som faktisk er norges nasjonaldrakt, jepp vi snakker om bunaden) og gå til byen og se på barnetoget. Så var planen å rusle rundt å bruke alt for mye penger, og klokken 4 se det siste toget, kvelden skulle ende i en liten fyllekule. Men hvordan endte 17 mai? joda, jeg var på jobb (restaurant vinstokken, veldig bra en, 6 i vg) ifra 9.30 til 23.30 vi snakker 14 timer, 14 fuckings timer. men med 180 kr timen så gikk det jo greit, pluss ca 400 i driks.
2990 kroner :wink:

Joda, min 17 mai baserte seg på å rusle rundt med en gjeng venner av meg og kjøpe masse jalla varer fra sånne boder :D de fleste gikk i stykker rett etter hjemkomst, men hey, de var da i det minste billige :roll:
Image
Gixxerman

Post by Gixxerman »

17.Mai = null fornuft. Skal ikke tenke på penga man kaster bort på ting som til vanlig anses som søppel. Personlig investerte jeg mine penger.... I øl og pizza :oops:
Post Reply