kawa utseende

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

kawa utseende

Post by RH racing »

står å lurer på å kjøpe en zxr750r, men den er litt trøtt i tryne med dem dobble lyktene. er det no styling eller ombyggings greier å få tak i til dem?? vil ha ett nyere utseende på den... noen som vet om noen trimmetips og??
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
Furre
Posts: 518
Joined: 26 Apr 2005 12:40
MC: MV Agusta F4
Location: Oslo

Post by Furre »

jeg har selv mellom utgaven, altså ZXR400, selv syntes jeg den ser bedre ut en storebroren pga mindre lykter forrand. Har lett lenge etter en erstattning, men det beste blir vel å bare kjøpe en zx6r front med sidekåper og modde om bolt hullene :wink:
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

men vil fronten passe eller må man kjøpe hele kåpa?? man kjøper ikke en 400pga lyktene? hehe... 750 pga kraften... men vet dere om noen trimmings ting?? eller er det dritt dyrt til denne?
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
Furre
Posts: 518
Joined: 26 Apr 2005 12:40
MC: MV Agusta F4
Location: Oslo

Post by Furre »

RH racing wrote:men vil fronten passe eller må man kjøpe hele kåpa?? man kjøper ikke en 400pga lyktene? hehe... 750 pga kraften... men vet dere om noen trimmings ting?? eller er det dritt dyrt til denne?
Nei, det er jo klart, men syntes selv at utseende har også en del å si, men er jo klart at motoreffekt er en god prioritering. Du kan alltisd kjøpe Dynokit og effektanlegg, setter du på ett K&N powerfilter blir det værst ;) kan tenke meg at en rundt 7-8000 får du litt mer futt og mye grommere lyd :twisted:

Det du må får å få en ny front til å passe er jo bare ny plastikk, lykter(som passer til front kåpa) og nye sidekåper. let på Ebay, genialt når det kommer til å finne deler til en billig billig penge :D
Æ'ndalitten
Posts: 1209
Joined: 25 Apr 2005 23:24
Location: Æ'ndal

Post by Æ'ndalitten »

Jeg syns den er tøffest med de gamle runde lyktene, ikke bytt! [-o<
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

den er fet med gamle lyktene og jah... men jeg liker nyere ninja utseende bedre faktisk... dyno kit må da på. hehehe. k&n filter er jo såklart på alt. hehehe :evil:
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
kofalk
Posts: 44
Joined: 28 Apr 2005 11:29
Location: Tønsberg
Contact:

Post by kofalk »

RH racing wrote:den er fet med gamle lyktene og jah... men jeg liker nyere ninja utseende bedre faktisk... dyno kit må da på. hehehe. k&n filter er jo såklart på alt. hehehe :evil:
spar pengene for dynojet og kjøp deg noe annet istedet...
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

hva anbefaller denne herren da? jeg er ikke inne i mc verden enda...drevet med bil en del år... så nå er jeg over på to hjul. dvs, når jeg får lappen da...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
KØLLA
Posts: 109
Joined: 22 May 2005 23:52
Location: YTRE

Post by KØLLA »

RH racing wrote:hva anbefaller denne herren da? jeg er ikke inne i mc verden enda...drevet med bil en del år... så nå er jeg over på to hjul. dvs, når jeg får lappen da...
Kjøp hva du vil, men for guds skyld ikke kødd med utseende på en zxr750r. Husk dette er en skikkelig kultsdykkel som på sikt får en skikkelig samleverdi hvis den er i original stand. Kan ikke skjønne hvorfor du skal ha trim på dette jernet i og med at den har alt som skal til allerede. ( tettsteget gearkasse,gode bremser, bra fjæringkomponenter, flatslideforgassere og ikke minst en skikkelig tøff motor som tåler skikkelig mye juling.)
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

den går da ikke så bra da (er vant med 500hk cossy) så jeg vil gjerne grise den litt... ok,tar den i accen på første...men der og opp... kjedelig...
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
ChristR
Posts: 1381
Joined: 26 Apr 2005 20:41
Location: Fredrikstad
Contact:

Post by ChristR »

RH racing wrote:den går da ikke så bra da (er vant med 500hk cossy) så jeg vil gjerne grise den litt... ok,tar den i accen på første...men der og opp... kjedelig...
Veier nok litt mindre enn cossien da... :P
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

veier mye mindre... men likevel griser jeg den med cossyn....
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Kjøp en sykkel som går bedre istedenfor da :)
User avatar
RH racing
Posts: 4947
Joined: 17 May 2005 00:14
MC: Ninja - Troublemaker
Location: Borgenhaugen

Post by RH racing »

har da ikke penger til alt her i verden heller, kone og barn, cosworth og sykkel + hus. hehehe er dyyyyrt å leve skal jeg si dere. hehehe
kort reaskjonstid = ikke tenk, kjør på instinkt... gi full gass!!! BAD MANNERS MC!!

Streetracing is not a crime!!!
User avatar
ChristR
Posts: 1381
Joined: 26 Apr 2005 20:41
Location: Fredrikstad
Contact:

Post by ChristR »

RH racing wrote:har da ikke penger til alt her i verden heller, kone og barn, cosworth og sykkel + hus. hehehe er dyyyyrt å leve skal jeg si dere. hehehe
Koster å være kar vettu.. ;)
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
Post Reply