OCC

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Gixxerman

Post by Gixxerman »

Sitter og laster ned episode på episode av Pimp My ride. Kan si så mye som at det programmet hadde heller ikke vært det samme om det ikke hadde vært så mange bajasser på én gang der. De lager et show som jeg syntes er helt genialt. Konseptet har jeg ingenting å utsette på. Sett 10 episoder allerede ikveld :D
Axxeman
Posts: 424
Joined: 30 Apr 2005 17:55
Location: Tromsø

Post by Axxeman »

Det eneste dummer er at de gjentar akkurat de samme greiene!
Kunne vært litt mer kreativ, men for all del genialt program!
Het Porsche på NMCF
Medlem nr. 100
User avatar
gsxr-(r)
Posts: 318
Joined: 29 Apr 2005 08:17
Location: Oslo

Post by gsxr-(r) »

heisann!! så de dere fler steder i byen idag jeg! kalr joha og Aker brygge...s-m-å-f-e-t-t-!
Ktm exc-r 530Sm. 2008mod.
User avatar
Cartman
Posts: 814
Joined: 23 Apr 2005 14:21
Location: Stavanger

Post by Cartman »

Og for alle som ikke kjenner hjemmesiden deres, ta en titt her. Mye flotte bilder
User avatar
indianeren
Posts: 973
Joined: 29 Apr 2005 14:54

Post by indianeren »

synes at OCC virker bygge litt cheesy sykler..iallefall ut fra tv-serien.

virker ikke som om det er samme kvalitet på det mekaniske som det estetiske. Luftverktøy og større hammere kompenserer for feil klaringer og moment..
Og strengt talt, så virker de ikke være så veldig lette å kjøre de syklene der.

Men, det er kunstverk uten tvil.

Og de pøser jo ut mere "vanlige" choppere som sannsynligvis er bygget for seriøs kjøring.
User avatar
mafia on 50cc
Posts: 37
Joined: 02 May 2005 23:43
Location: sandefjord

Post by mafia on 50cc »

har jo gått no programmer på tv om westcoast choppers eller hva de heter også da. de lager også masse fine custom sykkler

så har du exile eller no sånt . de lager sikkerlig barske og brutale choppere med litt britisk tvist
Nå : racing mopp
Før :chopper mopp
Før :scooter
Tumbleweed

Post by Tumbleweed »

OCC "lager" vel ikke spesielt mange sykler vel....rammer, motorer, forgassere, gafler, felger etc er prefabrikater. De få gangene de lager noe spesielt, er det rent kosmetiske ting. Lakkeringen blir også satt bort.
Og alvorlig talt, jeg syns det meste jeg har sett fra OCC suger big-time.

Begynner også å bli kraftig lei av den "kjeftinga" mellom far og sønn. Oppskrifta: Litt hamring, borring og sveising, masse kjefting om tidsfrister og deler som ikke kommer, Senior tar med seg gutta på bowling/lerdueskyting/aking etc, sykkelen blir så vidt ferdig etter enda mer sveising og hamring og drilling ogkjefting, og alle er fornøyde.

T'Weed
MC-fantom
Posts: 106
Joined: 06 May 2005 13:02
Location: Bodø

Post by MC-fantom »

Fatter ikke at noen gidder bruke så mye tid og penger på en Harley.
Hva er best? FJR 1300 så klart
User avatar
ChristR
Posts: 1381
Joined: 26 Apr 2005 20:41
Location: Fredrikstad
Contact:

Post by ChristR »

Tumbleweed wrote:OCC "lager" vel ikke spesielt mange sykler vel....rammer, motorer, forgassere, gafler, felger etc er prefabrikater. De få gangene de lager noe spesielt, er det rent kosmetiske ting. Lakkeringen blir også satt bort.
Da er West Coast chopper's noe annet. De lager felger og tanker og rammer selv.
2002 Aprilia RS 125 SBK
Snart: Råeste fargekombinasjon ever!! :D

1992 Citrion XM 2.0L
Snart Audi/Vw
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Har egentlig ikke sans for choppere........ Det var helt til jeg snublet over denne som OCC har bygd! http://dsc.discovery.com/fansites/amcho ... tbike.html
Nå fikk jeg lyst på maken! :oops:
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
User avatar
Cartman
Posts: 814
Joined: 23 Apr 2005 14:21
Location: Stavanger

Post by Cartman »

Tipper en stor del av de firmaene som kjøper en bike via OCC ikke gjør det for å ha en bike å vise frem, men for rimelig (i forhold til å kjøpe tv-tid mellom programmene) reklame tid i beste sendetid (over there)..

Har sett på et par av de som henter syklene, og de vet jo ikke hvordan de skal skreve over engang... (kanskje de ikke er vant med å skreve ;))
User avatar
Kriz
Posts: 2305
Joined: 26 Apr 2005 17:03
Location: Gjøvik
Contact:

Post by Kriz »

Desmo wrote:Har egentlig ikke sans for choppere........ Det var helt til jeg snublet over denne som OCC har bygd! http://dsc.discovery.com/fansites/amcho ... tbike.html
Nå fikk jeg lyst på maken! :oops:
Vet ikke hvor god den er å kjøre da :P
User avatar
Desmo
Posts: 9112
Joined: 22 May 2005 08:52
MC: Ducati Monster S4RS
Triumph Scrambler 900
Location: Lena

Post by Desmo »

Kriz wrote:
Desmo wrote:Har egentlig ikke sans for choppere........ Det var helt til jeg snublet over denne som OCC har bygd! http://dsc.discovery.com/fansites/amcho ... tbike.html
Nå fikk jeg lyst på maken! :oops:
Vet ikke hvor god den er å kjøre da :P
Det er kanskje litt spennende,men tenk deg CAT-sykkel. Burde hatt en dieselmotor. :D Hadde vært noe annet å trille inn til Gjøvika-by'n med det ,enn Duc'en!
"We have met the enemy and he is us!"
-Pogo
;)
Post Reply