Haha, her var det jo kommet mye rart. Noe platt og flau humor, mens andre har vært mer heldige i mine øyne som fikk meg til å trekke på smilebåndet
Ja, det er viktig å ta vare på "mannen" i oss, men på den annen side er en viss kontakt med den kvinnelige side også sunt tror jeg. Noen bruker sekret fra damas kjønn som brylkrem, mens andre anbefaler kvinneguiden for å få råd om hårstell. Jeg tipper at selv de barskeste mc førerer fikser seg litt på håret for å se sånn noenlunde ut i store forsamlinger. Noen pynter seg kun til bryllup, mens andre prøver og se sånn noenlunde ut hver dag. På MC turer er det dog lite behov for hårstell.
Jeg forstår at det bare er fleip, men jeg må innrømme at det er LITT flaut og lese at enkelte prøver og være mer "mann" enn dem er. Å fikse håret samt dra til frisøren tror jeg de fleste her inne har prøvd
Når det kommer til voks så skal jeg teste ut noen av alternativene som er nevnt her neste gange jeg kommer over dem. Men såkalt "butikkvoks" har jeg litt dårlig erfaring med. Klissete greier...
Hvordan er det folk her inne barberer seg da? Bruker dere en såkalt Gillette høvel og skum på boks fra Rema, eller bruker dere skikkelig manneshave som dette?