Hvilken hårvoks bruker folket?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Bjerknez

Re: Hvilken hårvoks bruker folket?

Post by Bjerknez »

DrGreve wrote:
Bjerknez wrote:Haha, ja jeg er nok bare et forferdelig menneske :lol:

Dessuten var det helt frivillig å låne.
Forferdelig og forferdelig, det skal jeg ikke ta stilling til, men at din personlighet tydelig trer mer og mer frem jo mer du skriver er hevet over enhver tvil, etter min mening.
Ok. Da skal jeg spare dere for mer oppgulp fra min side.

De fleste som kjenner meg i dag vil nok se annerledes på det. Dette var tross alt en del år siden.

Takk for meg.
User avatar
DrGreve
Moderator
Posts: 2021
Joined: 06 Oct 2015 12:48
MC: Honda VFR800 ABS 2005
Location: Mo i Rana

Re: Hvilken hårvoks bruker folket?

Post by DrGreve »

Bjerknez wrote:
DrGreve wrote:
Bjerknez wrote:Haha, ja jeg er nok bare et forferdelig menneske :lol:

Dessuten var det helt frivillig å låne.
Forferdelig og forferdelig, det skal jeg ikke ta stilling til, men at din personlighet tydelig trer mer og mer frem jo mer du skriver er hevet over enhver tvil, etter min mening.
Ok. Da skal jeg spare dere for mer oppgulp fra min side.

De fleste som kjenner meg i dag vil nok se annerledes på det. Dette var tross alt en del år siden.

Takk for meg.
Folk er forskjellige, jeg ville ikke tatt renter i 78-79 når jeg var i marinen, og jeg ville heller ikke tatt det i dag.
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Hvilken hårvoks bruker folket?

Post by tshansen »

Bjerknez wrote: Ok. Da skal jeg spare dere for mer oppgulp fra min side.

De fleste som kjenner meg i dag vil nok se annerledes på det. Dette var tross alt en del år siden.

Takk for meg.
Hvorfor denne ekstreme trangen til å framstå som noe helt annet enn det «de som kjenner deg» gjør?
Jeg dømmer sjeldent folk før jeg har møtt de, å jeg gir alltid folk flere sjanser da jeg vet at første inntrykk ikke alltid gjenspeiler hvordan folk er!

Men når du lar folk bli kjent med deg via forum og andre sosiale media? Hva oppnår du med å late som du er noe du angivelig ikke er, i følge deg selv og de som kjenner deg godt?
Joda, det er kjekt å diskutere, ha andre meninger å skape litt temperatur! Men for oss som har fulgt deg en stund begynner ting å bli veldig klart! Jeg ser helt klart en rød tråd og vil være så direkte å si at du mangler litt sosiale antenner.

Nok en gang fyrer du til fra alle kanter, sørger for at folk blir engasjert, å med en gang du får tilsnakk eller motvind..... stikker du eller tar en pause! Klovneri og oppmerksomhetshoreri sier jeg.

Mvh
Thomas
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4549
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: Hvilken hårvoks bruker folket?

Post by Bikeridr »

Takk, Thomas :thumleft
Post Reply