syns service kostnadene som RuneMC nevner var drøye, det vil da si at denne sykkelen koster over det dobbelt å serve som min MB E350 cdi 4-matic pr 100.000 km...
Første servicen ble tatt hos forhandler i Tyskland før jeg hentet sykkelen, og jeg er der nede for å besøke venner jevnlig så mulig jeg sjekker pris der ellers tror jeg nok jeg stoler på egne evner og tar servicer etter boka selv med god dokumentasjon.
Hvor viktig er "orginal" stempel i serviceheftet?
Re: Hvor viktig er "orginal" stempel i serviceheftet?
Ja, kan nok være jeg sjekker priser rundt omkring før neste service. Sjekket ikke i det hele tatt før service'n da det var praktisk å få det i nærheten.
Tror jeg regnet meg fram til ca 9,5K utifra regningen, om det utelukkende skulle vært ventilservice... Fortsatt ny rekord. (ca 6,5K for V-Strom'en)
En annen greie med service på verksted var at jeg tenkte det eventuelt kunne være firmware-oppgraderinger på en så ny modell - men er kanskje ikke like vanlig på MC som på bil ?
Tror jeg regnet meg fram til ca 9,5K utifra regningen, om det utelukkende skulle vært ventilservice... Fortsatt ny rekord. (ca 6,5K for V-Strom'en)
En annen greie med service på verksted var at jeg tenkte det eventuelt kunne være firmware-oppgraderinger på en så ny modell - men er kanskje ikke like vanlig på MC som på bil ?