Sleng inn en link til din blogg

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Bjerknez

Sleng inn en link til din blogg

Post by Bjerknez »

Jeg liker å lese blogger som interesserer meg. Jeg liker at dem ikke er så høytidelige samtidig som jeg liker å få LITT mer personlig inntrykk av folk jeg kjenner kun gjennom forum etc. En annen grunn til at jeg besøker personlige blogger er fordi jeg vil få litt inspirasjon fra andre.

Jeg har den siste tiden lest en del om "Typography" og hvordan innhold presenteres etc. og jeg liker også å se hvordan andre har valgt å gjøre det.

En tredje grunn er at jeg gjerne vil bygge meg opp en favoritt liste i Chrome med en shortcut til alle bloggere her inne :thumleft

Min blogg kommer man til ved å klikke på linken i signaturen.

Så kom igjen folkens... En link til bloggen din takk :thumleft
User avatar
Tommas
Posts: 5890
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: Sleng inn en link til din blogg

Post by Tommas »

Setter stor pris på at folk holder bloggene sine her, så slipper jeg vimse rundt på mange steder 8)

Skal en blog være interessant, så kommer for min del feks layout langt nede på listen over viktige kriterier.

Denne feks, gjør jo nærmest vondt i øynene, men jeg har lest ALT 8)

https://www.crazyguyonabike.com/doc/pag ... 49828&v=eV
Bjerknez

Re: Sleng inn en link til din blogg

Post by Bjerknez »

Tommas wrote:Setter stor pris på at folk holder bloggene sine her, så slipper jeg vimse rundt på mange steder 8)

Skal en blog være interessant, så kommer for min del feks layout langt nede på listen over viktige kriterier.

Denne feks, gjør jo nærmest vondt i øynene, men jeg har lest ALT 8)

https://www.crazyguyonabike.com/doc/pag ... 49828&v=eV
Joda, men man vil jo gjerne lese litt mer personlige ting også veldig ofte. Altså ting som ikke nødvendigvis er MC relatert. Derfor så foretrekker jeg personers egne blogger mer. Hvis KUN MC stoffet er viktig så kan man like godt lese her inne ja.

Men som jeg nevnte i første post så er dte også andre grunner til at jeg gjerne vil se andres blogger. jeg følger med både Flanker og Snikkeren sin blogg her inne. Ikke ofte, men jeg titter innom fra tid til annen.

Den siden du linket til der gjorde vondt i øynene ja. Et eneste stort virrvarr som jeg ikke engang hadde vurdert og lese. Blir som å skrive ut en god bok med fonten Times New Roman på A4 ark med en stift i hjørnet. Blir liksom ikke det samme å lese.

jeg vil nå ha det litt "ryddig" og pent ja.. :lol:
Bjerknez

Re: Sleng inn en link til din blogg

Post by Bjerknez »

Bumper denne litt jeg... :redface
User avatar
hakhap
Mr Illustrator
Posts: 2929
Joined: 06 Oct 2015 06:50
MC: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Location: Buskerud
Contact:

Re: Sleng inn en link til din blogg

Post by hakhap »

Men men jeg rosa blogger ikke :D

misspelled with auto correct
" Tuono: Italian for Holy Crap this is Quick" - MCN
Youtube
Flickr
Instagram
Image
Bjerknez

Re: Sleng inn en link til din blogg

Post by Bjerknez »

hakhap wrote:Men men jeg rosa blogger ikke :D

misspelled with auto correct
Rosablogger styrer jeg lett unna, så det går bra. :)
User avatar
KliffArne
Posts: 705
Joined: 04 Jun 2016 19:01
MC: BMW R1150GS
Moto Gussi heimelaga
+diverse skrot

Re: Sleng inn en link til din blogg

Post by KliffArne »

Er vel stort sett bare selvsentrerte småjenter som driver og blogger?
User avatar
Jompa
Posts: 328
Joined: 18 Nov 2015 22:15
MC: 4-cylindret, luftkjølt japse
og V-twin fra US.

Re: Sleng inn en link til din blogg

Post by Jompa »

KliffArne wrote:Er vel stort sett bare selvsentrerte småjenter som driver og blogger?
Ja, nesten bare. Her er The Blog 8)

http://mcsiden.no/viewtopic.php?f=13&t=2678
User avatar
KliffArne
Posts: 705
Joined: 04 Jun 2016 19:01
MC: BMW R1150GS
Moto Gussi heimelaga
+diverse skrot

Re: Sleng inn en link til din blogg

Post by KliffArne »

Jompa wrote:
KliffArne wrote:Er vel stort sett bare selvsentrerte småjenter som driver og blogger?
Ja, nesten bare. Her er The Blog 8)

http://mcsiden.no/viewtopic.php?f=13&t=2678

Ja, og så du og Bjærrkness, da. Poteito / potato :roll:


Men hva er egentlig greia her, da? En eks-grønn og en grønn fra over there som for en tid tilbake var såååå enig i at linking til sine blogger var en uting på kryss av verdensveven. Er dette et forsøk på teste grenser?
User avatar
Kant1
Onkel
Posts: 3185
Joined: 06 Oct 2015 06:10
MC: BMW R1250GSA 2019

Yamaha XTZ 660 Ténéré 1997 (Gamlegutten)

Re: Sleng inn en link til din blogg

Post by Kant1 »

Jompa wrote:
KliffArne wrote:Er vel stort sett bare selvsentrerte småjenter som driver og blogger?
Ja, nesten bare. Her er The Blog 8)

http://mcsiden.no/viewtopic.php?f=13&t=2678
:thumleft
Den bloggen din er bare femmenal, Jompa.
Er fortsatt rett som det er innom der og mimrer meg tilbake til de gyldne 80 åra, men moppe og lettsykkel og alt som var gøy.
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
User avatar
Jompa
Posts: 328
Joined: 18 Nov 2015 22:15
MC: 4-cylindret, luftkjølt japse
og V-twin fra US.

Re: Sleng inn en link til din blogg

Post by Jompa »

KliffArne wrote:
Jompa wrote:
KliffArne wrote:Er vel stort sett bare selvsentrerte småjenter som driver og blogger?
Ja, nesten bare. Her er The Blog 8)

http://mcsiden.no/viewtopic.php?f=13&t=2678

Ja, og så du og Bjærrkness, da. Poteito / potato :roll:


Men hva er egentlig greia her, da? En eks-grønn og en grønn fra over there som for en tid tilbake var såååå enig i at linking til sine blogger var en uting på kryss av verdensveven. Er dette et forsøk på teste grenser?
Så vidt jeg husker var jeg ikke innblanda i den diskusjonen/krangelen/dramaet.
Men, kan jo godt se på dette som en test, regner med at jeg har fått stemplet "PASSED" fra de grønne her.
Bjerknez

Re: Sleng inn en link til din blogg

Post by Bjerknez »

Haha, måtte jo bli en diskusjon rundt dette også :lol:

Vi kom vel frem til den gangen at her inne var dette lov. På den andre siden var det ikke. Da lar man vær og gjøre slikt på mcsiden og benytter denne siden hvis man vil linke til bloggen.

Her snakker jeg da om link til egne blogger som ikke er postet i forum.

Men ja, den bloggen din på mcsiden er knall når det kommer til innhold Jompa :thumleft
freddy123
Posts: 1775
Joined: 05 Oct 2015 20:11
MC: sportster 883 iron...
yaaaamahahaha FZ8`n heftig racing

Re: Sleng inn en link til din blogg

Post by freddy123 »

Hakkje noke blogg ei [emoji6]

Nei jeg lar bloggingen være det har jeg ikke tid til enkelt og greit [emoji1]også har jeg ikke markeringsbehov som en bikkje som går og pisser på hver eneste lyktestolpe bortover [emoji1]

Neida bloggingen kan være kult visst det er om noe spennende men blir litt stress og følge mange syntes jeg da liker jeg nok forumer bedre hvor man kan ha alt samlet på et sted, ja jeg er lat [emoji6]


Sent from my iPad using Tapatalk
Bjerknez

Re: Sleng inn en link til din blogg

Post by Bjerknez »

freddy123 wrote:Hakkje noke blogg ei [emoji6]

Nei jeg lar bloggingen være det har jeg ikke tid til enkelt og greit [emoji1]også har jeg ikke markeringsbehov som en bikkje som går og pisser på hver eneste lyktestolpe bortover [emoji1]

Neida bloggingen kan være kult visst det er om noe spennende men blir litt stress og følge mange syntes jeg da liker jeg nok forumer bedre hvor man kan ha alt samlet på et sted, ja jeg er lat [emoji6]


Sent from my iPad using Tapatalk
Men du har jo en blogg her inne?
Hva er forskjellen, med tanke på det du mener om markeringsbehov mener jeg? :lol:

Jeg tenker på blogging litt sånn at her på forumet skriver man i en notisblokk, men i en egen blogg så fører man det inn med fyllepenn i en bok. Dessuten så blir jo alt samlet på ett sted og ikke avbrutt av andre ting. Så kommer jo interessen inn her også.

Så vi har vel alle et markeringsbehov tror jeg. :thumleft
User avatar
jhn
Posts: 2063
Joined: 10 Nov 2008 01:25
MC: Suzuki V-Strom
HD sportster 883

Re: Sleng inn en link til din blogg

Post by jhn »

Bjerknez wrote:
freddy123 wrote:Hakkje noke blogg ei [emoji6]

Nei jeg lar bloggingen være det har jeg ikke tid til enkelt og greit [emoji1]også har jeg ikke markeringsbehov som en bikkje som går og pisser på hver eneste lyktestolpe bortover [emoji1]

Neida bloggingen kan være kult visst det er om noe spennende men blir litt stress og følge mange syntes jeg da liker jeg nok forumer bedre hvor man kan ha alt samlet på et sted, ja jeg er lat [emoji6]


Sent from my iPad using Tapatalk
Men du har jo en blogg her inne?
Hva er forskjellen, med tanke på det du mener om markeringsbehov mener jeg? :lol:

Jeg tenker på blogging litt sånn at her på forumet skriver man i en notisblokk, men i en egen blogg så fører man det inn med fyllepenn i en bok. Dessuten så blir jo alt samlet på ett sted og ikke avbrutt av andre ting. Så kommer jo interessen inn her også.

Så vi har vel alle et markeringsbehov tror jeg. :thumleft
Jeg ser ganske annerledes på det ... et forum er for å skravle med folk, like- og ulikesinnede. Utveksle meninger.
En blogg er mere en egotrip, din private dagbok som du velger å offentliggjøre
Forskjellige interesser ja, helt klart
Post Reply