Facebook - skal, skal ikke?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
User avatar
jhn
Posts: 2063
Joined: 10 Nov 2008 01:25
MC: Suzuki V-Strom
HD sportster 883

Re: Facebook - skal, skal ikke?

Post by jhn »

Joda, det er nok greit.
Jeg lagde meg faktisk en Facebookkonto for 4-5 år siden, men har aldri skrevet et eneste ord der, og ingen bilder
Men det er et evig mas om å bli "venner"

Men dette er vel som å slose mot vindmøller ... Jeg vil tro at det tvinger seg fram litt mere aktivitet etter hvert
Bjerknez

Re: Facebook - skal, skal ikke?

Post by Bjerknez »

Det med Facebook synes jeg egentlig bare blir litt fjortis. Hender jeg slenger ut noe uhøytidelig der, men stort sett så bruker jeg chatten (Facebook Messenger). Enkelte innlegg fra noen ytterst få "venner" ineteresserer meg, men stort sett ser jeg bilder av unger som sikler, nyoppussede stuer og merkelige fyllebilder.

prøver og holde postingen på Facebook på et minimumsnivå når jeg tar meg en pjolter eller ti. Har stort sett lykkes bra med det :thumleft
User avatar
Kant1
Onkel
Posts: 3185
Joined: 06 Oct 2015 06:10
MC: BMW R1250GSA 2019

Yamaha XTZ 660 Ténéré 1997 (Gamlegutten)

Re: Facebook - skal, skal ikke?

Post by Kant1 »

"Facebook-skal, skal ikke??"

Vel, siden jeg våknet til en venneforespørsel fra unge Hansen idag, er vel svaret gitt?? \:D/
Selv var jeg standhaftig helt til i vår, da jeg gikk 'all in' og laget konto...med fargebilder og alltingens 8)
Og det er jo ikke direkte ubehagelig å være der...
Selv er jeg mest interessert i noen grupper jeg følger, og det er ekstremt mye potensiell info om man spør etter noe man lurer på..på rette plass.
Det er vel kommet for å bli, men det er oss sjøl som definerer hva VI ønsker å bruke det til.
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Facebook - skal, skal ikke?

Post by tshansen »

Kant1 wrote:"Facebook-skal, skal ikke??"

Vel, siden jeg våknet til en venneforespørsel fra unge Hansen idag, er vel svaret gitt?? \:D/
Selv var jeg standhaftig helt til i vår, da jeg gikk 'all in' og laget konto...med fargebilder og alltingens 8)
Og det er jo ikke direkte ubehagelig å være der...
Selv er jeg mest interessert i noen grupper jeg følger, og det er ekstremt mye potensiell info om man spør etter noe man lurer på..på rette plass.
Det er vel kommet for å bli, men det er oss sjøl som definerer hva VI ønsker å bruke det til.
Ja jeg tror det går veldig mye på hva du velger å bruke det til. Jeg husker jeg ble invitert til facebook helt i begynnelsen. Da var det egentlig bare en boltreplass mellom studenter. Det var "ingen" som brukte det.
Også gror du fast der inne, med daglige lesinger og påfyll. Samt, det blir litt avhengighetskapende. Men nå som jeg er tilbake, med helt blanke ark. Er det mye lettere å bruke det minimalt, det er lett å sile vekk den informasjonen en ikke trenger også velger jeg selv hvor aktiv jeg skal være. Det skal jeg prøve å holde til et minimum. :redface
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Post Reply