Akkurat nå synes jeg den posten din passer perfekt Olav
Hyggelig å tenke på mulighetene for neste år...
Sykkel: lysten på å bytte litt, men vrient å selge Super Duke. Den er rett og slett for morsom og god å kjøre.Super Duke GT virker som litt mye penger i mellom for noe som er veldig likt. Da blir det budsjettmessige utfordringer om man skal til med sykkel #2.

Til veldig mye av kjøringen jeg gjør (og kunne tenke meg å gjøre) så ville en "John Deere" funket ypperlig, men jeg klarer bare ikke å ta på fotformsko og busserull enda.
Men gøy å tenke på
Turer:
Lindesnes når snøen (sånn omtrent) har gått, det må man prøve å få til.
HPR tar jeg alvorlig, byttet hvilke uker jeg har barna så det ikke skal bli NOE kluss
Jeg er sugen på en europa tur, men det lukter Alaska til sommeren (biltur...). Kombinert med litt sydentur med kidsa så tror jeg nok det må bli en uke på sparket i så fall.
Grustur skal jeg også se om jeg får med, kjører nok Super Duke om ikke budsjettet tåler en morsom grussak
Prehøst: bomma to ganger, prøver igjen i 2017
Bjerknez skrev:
Mine planer for 2017 er foreløpig veldig usikre. MC interessen har vært litt dalende. Kanskje dukker den opp igjen når vårsola dukker opp, men foreløpig har jeg ingen andre planer enn den obligatoriske sommeruten til Molde for å besøke famile etc.
Vi skal vel få sneket oss en tur over grensa for en pizza i Strømstad også