Hvorfor er det så lite bråk her?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
User avatar
Jompa
Posts: 328
Joined: 18 Nov 2015 22:15
MC: 4-cylindret, luftkjølt japse
og V-twin fra US.

Re: Hvorfor er det så lite bråk her?

Post by Jompa »

jhn wrote:Jo, æ sa jo det ... har alltid vært from
Men ivrig kirkegjenger? Nææh, 8-10 ganger kanskje i hele mitt liv.
Man blir ikke from av å gå kirka
Å faen, da har æ gådd mange bomtura.
Hvem er forresen den der Kyrre Eliassen som de roper på i kirka?
User avatar
jhn
Posts: 2063
Joined: 10 Nov 2008 01:25
MC: Suzuki V-Strom
HD sportster 883

Re: Hvorfor er det så lite bråk her?

Post by jhn »

Jompa wrote:
Bjerknez wrote:Stort sett så trives jeg begge steder, selv om jeg nå merker jeg er litt "mett" på forumpjatt. Det kan jo sikkert være min egen feil siden jeg har vert ganske så aktiv de siste 2-3 årene både her og på mcsiden. Jeg har ikke noen horn i siden til noen. Joda, noen kommer man bedre overens med enn andre, men sånn vil det vel alltid være.

Personlig mener jeg at det stort sett er en "hard kjerne" som holder forumet aktivt. Fjerner man 5-10 stk. nøkkelpersoner så er det kjørt. Det skal ikke mer til tror jeg. Man vil på et tidspunkt komme til et metningspunkt alle sammen og jeg merker faktisk at mitt er ganske så nære nå. Det blir mye snakk om hva som er best/raskest etc samt skrytetråder som ikke ligner grisen. Jada, jeg har selv vert aktiv der så dette er ikke for å henge ut noen eller gi noen pekefinger. Det er vel bare sånn det er. Men uansett så er jeg litt mett på det.

Jeg er vel den som liker å bruse litt med hårene og gi sterke meninger og jeg har selv ikke under bevisste provokasjonsstunt klart og bli uvenner med noen. Vertfall ikke i mine øyne.

Men en ting er jeg ganske sikker på. Uten LordShaft sin enorme innsats så hadde dette forumet fortsatt ligget i tåka som et spøkelses slott. Av moderatorene så er set vel stort sett kun LordShaft som faktisk bidrar med skikkelig innhold her inne. Turrefferatene holder jo en egen standard. Veldig bra jobba! :thumleft

Noe mer enn dette har jeg vel ikke tenkt til å mene denne gangen. Jeg trived begge steder fortsatt og jeg kommer nokæ aldri til å forstå hvorfor det skal være enten heller.

Keep up the good work :thumleft

Nå har jo du selv aktivt bidratt til å bli kvitt flere av "den harde kjernen" på det andre forumet,
i din tid som moderator sørget du for å fucke opp stemningen istedetfor å moderere.
Godt jobba.
Om du fikk noen uvenner vet jeg ikke, håper ikke det.

Nest siste avsnitt i innlegget ditt sier vel hva du mener om noen av dem du fikk være med å bli kvitt.
De bidrar ikke med noe skikkelig innhold.
Hmmm, har ikke sett dette innlegget ... ser jo flere ting her som jeg kunne ta tak i, bl.a det du nevner jompa.
Også denne setningen: "Jeg trived begge steder fortsatt og jeg kommer nokæ aldri til å forstå hvorfor det skal være enten heller"
Han har jo delvis selv sørget for at det er enten eller, og det kommer han aldri til å forstå? Merkelig.
Der ikke vel egentlig ikke snakk om man trives på den ene eller andre, eller begge sidene .. den største forskjellen, kanskje den eneste, er den fantastisk idiotiske måten mc-siden modereres på ... det at voksne mennesker tror at de kan drive å bestemme når og hvor andre mennesker kan mene hva ... og det kommer han aldri til å forstå? De øvrige medlemmene er jo i stor grad de samme som her.
Og "sterke meninger og bevisste provokasjoner"? Tafatte greier som ikke skulle kunne skape uvenner ... bare litt sånn oppgitt himling med auan
User avatar
KliffArne
Posts: 705
Joined: 04 Jun 2016 19:01
MC: BMW R1150GS
Moto Gussi heimelaga
+diverse skrot

Re: Hvorfor er det så lite bråk her?

Post by KliffArne »

ArcticTiger wrote:Du Kliffern, den der, den syns jeg var litt for DRØYYY altså :shock: [-X [-X

Ja, det syntes vi alle. Og sånn som det lukta :-&
User avatar
intruder
Posts: 4280
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Hvorfor er det så lite bråk her?

Post by intruder »

Enkeltposter gidder jeg ikke legge noe arbeid i , men at arbeidsinnvandring og sympati for folk i nød gir fast fisk og liv i sølepyttene gjentar seg hver gang,,,.. :-({|=

.
Bjerknez

Re: Hvorfor er det så lite bråk her?

Post by Bjerknez »

Jompa wrote:
Bjerknez wrote:Stort sett så trives jeg begge steder, selv om jeg nå merker jeg er litt "mett" på forumpjatt. Det kan jo sikkert være min egen feil siden jeg har vert ganske så aktiv de siste 2-3 årene både her og på mcsiden. Jeg har ikke noen horn i siden til noen. Joda, noen kommer man bedre overens med enn andre, men sånn vil det vel alltid være.

Personlig mener jeg at det stort sett er en "hard kjerne" som holder forumet aktivt. Fjerner man 5-10 stk. nøkkelpersoner så er det kjørt. Det skal ikke mer til tror jeg. Man vil på et tidspunkt komme til et metningspunkt alle sammen og jeg merker faktisk at mitt er ganske så nære nå. Det blir mye snakk om hva som er best/raskest etc samt skrytetråder som ikke ligner grisen. Jada, jeg har selv vert aktiv der så dette er ikke for å henge ut noen eller gi noen pekefinger. Det er vel bare sånn det er. Men uansett så er jeg litt mett på det.

Jeg er vel den som liker å bruse litt med hårene og gi sterke meninger og jeg har selv ikke under bevisste provokasjonsstunt klart og bli uvenner med noen. Vertfall ikke i mine øyne.

Men en ting er jeg ganske sikker på. Uten LordShaft sin enorme innsats så hadde dette forumet fortsatt ligget i tåka som et spøkelses slott. Av moderatorene så er set vel stort sett kun LordShaft som faktisk bidrar med skikkelig innhold her inne. Turrefferatene holder jo en egen standard. Veldig bra jobba! :thumleft

Noe mer enn dette har jeg vel ikke tenkt til å mene denne gangen. Jeg trived begge steder fortsatt og jeg kommer nokæ aldri til å forstå hvorfor det skal være enten heller.

Keep up the good work :thumleft

Nå har jo du selv aktivt bidratt til å bli kvitt flere av "den harde kjernen" på det andre forumet,
i din tid som moderator sørget du for å fucke opp stemningen istedetfor å moderere.
Godt jobba.
Om du fikk noen uvenner vet jeg ikke, håper ikke det.
En diskusjon jeg ikke orker å begi meg ut på, men jeg har noen planer gående, så er dere heldige så vil dere ikke se så mye mere til meg fremover :thumleft

Å nei... Jeg bærer ikke nag til noen, så dette er ikke noen sutrepost fra min side. Faktisk så tror jeg dette kommer alle parter til gode :lol:

Keep up the good work folkens. Treffer dere meg langs veien så er jeg helt klart klar for dekksparking og litt drittslenging ;-)
ArcticTiger
Posts: 2519
Joined: 06 Oct 2015 21:02
MC: -22 Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-06 Ducati Multistrada 1000 S DS
Location: Ænnebu, Vestfold

Re: Hvorfor er det så lite bråk her?

Post by ArcticTiger »

Hæælllvette Bjerkiz, da blir det jo HELT DØDT her 8-[
Bjerknez

Re: Hvorfor er det så lite bråk her?

Post by Bjerknez »

ArcticTiger wrote:Hæælllvette Bjerkiz, da blir det jo HELT DØDT her 8-[
Haha, jeg tror nok det finnes nok av folk med munndiare her inne :lol:
User avatar
intruder
Posts: 4280
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Hvorfor er det så lite bråk her?

Post by intruder »

KliffArne wrote:
jhn wrote:Ang gudstjeneste ... æ blir alltid flirfull og finn på mange dårlige vitser når æ tenke på det som fortelles i kirka

Under gudstjenesten igår, så satt jeg rett foran et eldre par. Plutselig slapp gamlemor DEN brakfisen, tilogmed presten helt der oppe reagerte.
Da sier gamlemor til gubben; "Anton, e slapp akkorat ein lydlaus ein, ka ska eg gjera?" Hvorpå gubben svarer;" Fysst og fremmst trur e du bør skifta batteri i høyreapparatet!"

Søtt dætta Kliff....snart sitter du nok i menighetsrådet skal du se....som gissel.. ](*,)
Post Reply