Nye Top Gear?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Post Reply
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Nye Top Gear?

Post by supermons »

Regner med jeg ikke er den eneste som har sett det, hva synes dere?

Hadde hele programmet vært som Ariel Nomad-delen, hadde det vært bra, men Chris Evans som skriker kan du få billig av meg :(

Kult at Sabine S. er med :) Også skal Chris Harris være med i Extra Gear, en spinoff?
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Nye Top Gear?

Post by tshansen »

Jeg har ikke sett det, jeg kommer heller ikke til å se det! Top Gear er den trioen som har slutta. Navnet spiller ingen rolle! Det er James, Richard og Jeremy som får det der til å fungere så bra som det gjør. Du kan kalle det kakekrigen å det vil fortsatt være strålende underholdning.

Den dere amerikanske oppmerksomhetshoreri greien som chris evans driver med, ja det gidder jeg rett og slett ikke utsette meg for [-( [-(

(var jeg litt negativ nå?)
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
JK95
Posts: 3560
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: Nye Top Gear?

Post by JK95 »

LordShaft wrote:Jeg har ikke sett det, jeg kommer heller ikke til å se det! Top Gear er den trioen som har slutta. Navnet spiller ingen rolle! Det er James, Richard og Jeremy som får det der til å fungere så bra som det gjør. Du kan kalle det kakekrigen å det vil fortsatt være strålende underholdning.

Den dere amerikanske oppmerksomhetshoreri greien som chris evans driver med, ja det gidder jeg rett og slett ikke utsette meg for [-( [-(

(var jeg litt negativ nå?)
Er helt enig med deg i at det er de som slutta/ble sparka som er det ekte Top Gear :thumleft Men tenker å se det nye bare for å se hvor mye værre det kan bli. Det kan jo bli noe, men aldri det samme som Jezza, Capt. Slow og Hamster, de SKAL jeg se!
Tobben84
Posts: 333
Joined: 29 Oct 2015 21:26
MC: 2011 Triumph Scrambler
Location: Trondheim

Re: Nye Top Gear?

Post by Tobben84 »

For ikke å snakke om Matt Leblanc. Mer slitsom type skal du lete lengre etter.....
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Re: Nye Top Gear?

Post by supermons »

Tobben84 wrote:For ikke å snakke om Matt Leblanc. Mer slitsom type skal du lete lengre etter.....
Eller veldig kort? Han andre var jo dritirriterende!

Tviler ikke et sekund på at The Grand Tour (programmet til de tre originale) blir dritbra, men jeg håper Sabine S og Chris Harris gjør deler av det nye verdt å se på :)
User avatar
poulet_cavalier
Posts: 174
Joined: 08 Oct 2015 10:41
MC: 2015 BMW R1200GS
Contact:

Re: Nye Top Gear?

Post by poulet_cavalier »

Det Chris Evans mangler som tv personlighet tar han igjen i sitt medlemskap i det britiske arbeiderpartiet. Krampeaktig.

Men Matt LeBlanc gjorde en ok jobb syns jeg. Uten Clarkson kan man kanskje håpe på mer MC?

Kanskje blir det til slutt to ok motor programmer istedet for ett?
User avatar
Tommas
Posts: 5892
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: Nye Top Gear?

Post by Tommas »

Jeg hadde ganske lave forventninger, men allikevel ble jeg litt skuffet ;-)

De hopper jo etter Wirkola, så får gi de en sjanse eller to til.

Som Poulet sier, det kan jo ende opp med to gode programmer, og det er jo win-win :thumleft
JK95
Posts: 3560
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: Nye Top Gear?

Post by JK95 »

Gjorde som det sto på broom.no, nulkstilte meg selv, og synes det var ok, da i hovedsak pga Matt. Må bare få sett Extra Gear, tror det gir en god helhet :thumleft Så tror det blir helt ok, men har mer tro på trioen 8)
User avatar
hakhap
Mr Illustrator
Posts: 2929
Joined: 06 Oct 2015 06:50
MC: Aprilia Tuono V4 1100 RR
Location: Buskerud
Contact:

Re: Nye Top Gear?

Post by hakhap »

Jeg syntes det vart helt ok. Selvfølgelig er det ikke samme show uten de tre amigos og den er greit. Får se hvordan det utvikles

misspelled with auto correct
" Tuono: Italian for Holy Crap this is Quick" - MCN
Youtube
Flickr
Instagram
Image
User avatar
Leffy
Posts: 606
Joined: 22 Jan 2016 15:03
MC: Kawasaki Z1000
Location: Rena

Re: Nye Top Gear?

Post by Leffy »

Har ikke sett og ikke tenkt på det enda. Klarer rett og slett ikke Chris Evans og jeg tror jeg heller vil se maling tørke :thumleft

Gleder meg så innmari til The Grand Tour. Usikker om det kommer til og bli en ordning med Amazone her i landet, men man får da tak i programmet på andre måter :roll: :lol:
Last edited by Leffy on 02 Jun 2016 17:12, edited 1 time in total.
#IfYouDontRideYouDontKnow

Get your hands off my Jordans!

Mine Bilder
Instagram: oruneberg
voodoodoo
Posts: 453
Joined: 30 Oct 2015 21:50
MC: Suzuki Hayabusa 2013

Re: Nye Top Gear?

Post by voodoodoo »

Programmet suger, bortsett fra Sabine og Chris Harris.. Faktisk møtt begge flere ganger irl. Genuint bilgale og jordnære mennesker... Jeg og Chris Harris hadde en uformell konkurranse om hvem som var raskest rundt ringen i Passelat stv. Med 105hk tdi.. Han vant med lusne 5sek...
Det urettferdige var at han kun brukte sin som trekkvogn for
biltralla med 911 gt3... Men artig og jovial fyr...
I dont suffer from insanity, i enjoy every minute of it.
Post Reply