Hva gjør du akkurat nå?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
User avatar
mekkern
Posts: 5119
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by mekkern »

Er muligens på Averøy i 100års lag...
men dette er jo fortsatt litt frem i tid..og tiden er jo fort en ting her... :-#
Et par i lompe med lauk er jo også godt da. \:D/
User avatar
mekkern
Posts: 5119
Joined: 22 Jan 2007 11:05
MC: "It's an old motorcycle, the wind is supposed to blow your helmet around, it's supposed to leak oil, the brakes should suck, and every now and then, it should scare you so bad you piss your pants."
Location: Tranby-Lier

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by mekkern »

Spiritofwinter wrote: Kan også nevnes at tiden jeg nå bruker på å lese forum er "dødtid" inn i mellom ølbrygging. I tillegg til noen brygg før jul så har det blitt brygget en batch med blond ale i går og en batch med brown ale i dag. De som er brygget siste dagene er brygget spesifikt mot en liten festivitet i starten på mai.

Sent fra min SM-G965F via Tapatalk
Lykke til mot våren og sommer 2020. \:D/
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by tshansen »

JRO wrote:Var ute i garasjen i dag for å forsøke en start på Enduroen, dere kan jo kikke selv. [youtube][/youtube]

gikk fint startet lett. :thumleft \:D/ =D>
Fysj og fy... er utrolig kjedelig lyd i den sykkelen din altså :evil: :plystre
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
ojda
Bamsefar
Posts: 9140
Joined: 09 Apr 2008 20:45
MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣
Location: Kristiania

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by ojda »

tshansen wrote:
JRO wrote:Var ute i garasjen i dag for å forsøke en start på Enduroen, dere kan jo kikke selv.

gikk fint startet lett. :thumleft \:D/ =D>
Fysj og fy... er utrolig kjedelig lyd i den sykkelen din altså :evil: :plystre

Motorsykkel låter generelt Bare Bæsj, sånn på vinterń lissom :twisted:
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
User avatar
kvase
Posts: 4034
Joined: 04 Oct 2016 10:43
MC: Dyslektiker
KTM 1290 SAR 21/22 mod
Er dyslektiker min verden kan være nesten slik som i artiklen her
http://www.dagbladet.no/2016/03/09/nyhe ... /43421895/
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by kvase »

tshansen wrote:
JRO wrote:Var ute i garasjen i dag for å forsøke en start på Enduroen, dere kan jo kikke selv. [youtube][/youtube]

gikk fint startet lett. :thumleft \:D/ =D>
Fysj og fy... er utrolig kjedelig lyd i den sykkelen din altså :evil: :plystre
Å det går jo ikke an å sitte på den det mangler sete :lol:
Stå mc e
Vi ble født for å være Ekte ikke perfekte
https://locatoweb.com
For turplanleging å sporinger GPX etc. https://www.myrouteapp.com/routelab
User avatar
kvase
Posts: 4034
Joined: 04 Oct 2016 10:43
MC: Dyslektiker
KTM 1290 SAR 21/22 mod
Er dyslektiker min verden kan være nesten slik som i artiklen her
http://www.dagbladet.no/2016/03/09/nyhe ... /43421895/
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by kvase »

Vi ble født for å være Ekte ikke perfekte
https://locatoweb.com
For turplanleging å sporinger GPX etc. https://www.myrouteapp.com/routelab
User avatar
intruder
Posts: 4285
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by intruder »

JRO wrote:Var ute i garasjen i dag for å forsøke en start på Enduroen, dere kan jo kikke selv. [youtube][/youtube]

gikk fint startet lett. :thumleft \:D/ =D>

Likte den lyden jeg..... :thumleft

Om ungdommene ikke hører stopper jeg og tar en god prat.....men endeLarmenvesten skaper
nok mer kontakt enn lille meg.. :smt031
User avatar
intruder
Posts: 4285
Joined: 03 May 2016 15:42
MC: 1993 Yamaha Virago 750
Location: Brumunddal
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by intruder »

intruder wrote:
JRO wrote:Var ute i garasjen i dag for å forsøke en start på Enduroen, dere kan jo kikke selv. [youtube][/youtube]

gikk fint startet lett. :thumleft \:D/ =D>

Likte den lyden jeg..... :thumleft

Om ungdommene ikke hører Intrudern stopper jeg og tar en god prat.....men endeLarmenvesten skaper
nok mer kontakt enn lille meg.. :smt031
User avatar
Spiritofwinter
Posts: 1636
Joined: 11 Oct 2015 23:19
MC: 2022 Husqvarna Norden 901
1979 Honda CX500C, Vinterprosjekt
Location: Ørsta

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Spiritofwinter »

JRO wrote:
Spiritofwinter wrote:Akkurat nå prøve jeg å lese meg igjennom en del av det jeg ikke har sett her inne på forumet. Har måtte prioritere litt vel mye jobb og andre ting i hverdagen siste tiden, så her er litt å lese igjennom. Men det er gledelig å se at her er litt aktivitet selv om det er vinter of enkelte av oss ikke har vert så aktive.

Kan også nevnes at tiden jeg nå bruker på å lese forum er "dødtid" inn i mellom ølbrygging. I tillegg til noen brygg før jul så har det blitt brygget en batch med blond ale i går og en batch med brown ale i dag. De som er brygget siste dagene er brygget spesifikt mot en liten festivitet i starten på mai.

Sent fra min SM-G965F via Tapatalk
Du lager vel ikke øl for å ha med på HPR i mai? :D :thumleft =D> Nei, tenkte meg det, men at det lages øl til giftermål som er på gang er nok mer sannsynlig. Hvis det blir noe øl igjen så kan det kanskje være med på HPR. [-X \:D/ Så 2020 spirit blir spennende, med nytt hus og giftermål må jo dette året være toppen.
Du er nok inne på noe, har fått beskjed om å stille ved alteret første helgen i Mai, å da må en ha noe godt øl utover kvelden [emoji12]

Skulle det bli noe rester til overs så har jeg god lastekapasitet på KTM`en, så det kan jo være der kommer med en smaksprøve eller to til HPR [emoji6]


Men akkurat nå sitter jeg på hotel i Måløy, lange dager på jobb gjør at jeg må ta inn på hotel for at jeg skal være i stand til å levere, selv om det er under 2 timer kjøring hjem. I kveld ble det også et par øl ute sammen med leverandør. Sist jeg møtte samme leverandør var vi i Oslo og ble etter hvert kastet ut fra både ene og andre plassen som sluttet å servere. I Måløy er det ikke helt samme problem, her sliter vi nok med å finne en plass som serverer øl etter kl 22... [emoji481]



Sent from my iPad using Tapatalk
User avatar
Borg
Posts: 1685
Joined: 14 Jun 2006 21:12
MC: BMW R 1300 GS
Yamaha Ténéré 700
Location: Larvik

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Borg »

Spiritofwinter wrote:
JRO wrote:
Spiritofwinter wrote:Akkurat nå prøve jeg å lese meg igjennom en del av det jeg ikke har sett her inne på forumet. Har måtte prioritere litt vel mye jobb og andre ting i hverdagen siste tiden, så her er litt å lese igjennom. Men det er gledelig å se at her er litt aktivitet selv om det er vinter of enkelte av oss ikke har vert så aktive.

Kan også nevnes at tiden jeg nå bruker på å lese forum er "dødtid" inn i mellom ølbrygging. I tillegg til noen brygg før jul så har det blitt brygget en batch med blond ale i går og en batch med brown ale i dag. De som er brygget siste dagene er brygget spesifikt mot en liten festivitet i starten på mai.

Sent fra min SM-G965F via Tapatalk
Du lager vel ikke øl for å ha med på HPR i mai? :D :thumleft =D> Nei, tenkte meg det, men at det lages øl til giftermål som er på gang er nok mer sannsynlig. Hvis det blir noe øl igjen så kan det kanskje være med på HPR. [-X \:D/ Så 2020 spirit blir spennende, med nytt hus og giftermål må jo dette året være toppen.
Du er nok inne på noe, har fått beskjed om å stille ved alteret første helgen i Mai, å da må en ha noe godt øl utover kvelden [emoji12]

Skulle det bli noe rester til overs så har jeg god lastekapasitet på KTM`en, så det kan jo være der kommer med en smaksprøve eller to til HPR [emoji6]


Men akkurat nå sitter jeg på hotel i Måløy, lange dager på jobb gjør at jeg må ta inn på hotel for at jeg skal være i stand til å levere, selv om det er under 2 timer kjøring hjem. I kveld ble det også et par øl ute sammen med leverandør. Sist jeg møtte samme leverandør var vi i Oslo og ble etter hvert kastet ut fra både ene og andre plassen som sluttet å servere. I Måløy er det ikke helt samme problem, her sliter vi nok med å finne en plass som serverer øl etter kl 22... [emoji481]



Sent from my iPad using Tapatalk
Er jo et par alternativ her...
1) ta med til HPR
2) snurr igang Pre-Høst med innslag av lokalbrygget drikke

Så, går du for 1 el 2 :-k
User avatar
Spiritofwinter
Posts: 1636
Joined: 11 Oct 2015 23:19
MC: 2022 Husqvarna Norden 901
1979 Honda CX500C, Vinterprosjekt
Location: Ørsta

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Spiritofwinter »

Borg wrote:
Spiritofwinter wrote:
JRO wrote:
Du lager vel ikke øl for å ha med på HPR i mai? :D :thumleft =D> Nei, tenkte meg det, men at det lages øl til giftermål som er på gang er nok mer sannsynlig. Hvis det blir noe øl igjen så kan det kanskje være med på HPR. [-X \:D/ Så 2020 spirit blir spennende, med nytt hus og giftermål må jo dette året være toppen.
Du er nok inne på noe, har fått beskjed om å stille ved alteret første helgen i Mai, å da må en ha noe godt øl utover kvelden [emoji12]

Skulle det bli noe rester til overs så har jeg god lastekapasitet på KTM`en, så det kan jo være der kommer med en smaksprøve eller to til HPR [emoji6]


Men akkurat nå sitter jeg på hotel i Måløy, lange dager på jobb gjør at jeg må ta inn på hotel for at jeg skal være i stand til å levere, selv om det er under 2 timer kjøring hjem. I kveld ble det også et par øl ute sammen med leverandør. Sist jeg møtte samme leverandør var vi i Oslo og ble etter hvert kastet ut fra både ene og andre plassen som sluttet å servere. I Måløy er det ikke helt samme problem, her sliter vi nok med å finne en plass som serverer øl etter kl 22... [emoji481]



Sent from my iPad using Tapatalk
Er jo et par alternativ her...
1) ta med til HPR
2) snurr igang Pre-Høst med innslag av lokalbrygget drikke

Så, går du for 1 el 2 :-k

Med tanke på hvordan ferier går opp/ikke går opp i forhold til bukkerittet og andre turer, skolestart, jobb++ så er det en fare for at det kan bli en ja takk begge deler, uten at jeg kan love for mye [emoji846]



Sent from my iPad using Tapatalk
User avatar
tshansen
Posts: 19236
Joined: 07 Mar 2006 02:07
MC: KTM 790 Adventure R 2019
Location: Bergen

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by tshansen »

Spiritofwinter wrote:
Du er nok inne på noe, har fått beskjed om å stille ved alteret første helgen i Mai, å da må en ha noe godt øl utover kvelden [emoji12]
Dæven Spirit... Skal du til å gifte deg igjen? =D> Gratulere. Er det ikke slik at faren til bruden skal betale :lol: :lol: Åpen bar. gjør det enkelt :plystre
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
User avatar
ashland
U-Svingen
Posts: 2641
Joined: 11 Oct 2015 20:11
MC: BMW R1250GS Rally -22
KTM 690 Enduro R -20
Location: Halden

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by ashland »

Spiritofwinter wrote:
Borg wrote:
Spiritofwinter wrote:
Du er nok inne på noe, har fått beskjed om å stille ved alteret første helgen i Mai, å da må en ha noe godt øl utover kvelden [emoji12]

Skulle det bli noe rester til overs så har jeg god lastekapasitet på KTM`en, så det kan jo være der kommer med en smaksprøve eller to til HPR [emoji6]


Men akkurat nå sitter jeg på hotel i Måløy, lange dager på jobb gjør at jeg må ta inn på hotel for at jeg skal være i stand til å levere, selv om det er under 2 timer kjøring hjem. I kveld ble det også et par øl ute sammen med leverandør. Sist jeg møtte samme leverandør var vi i Oslo og ble etter hvert kastet ut fra både ene og andre plassen som sluttet å servere. I Måløy er det ikke helt samme problem, her sliter vi nok med å finne en plass som serverer øl etter kl 22... [emoji481]



Sent from my iPad using Tapatalk
Er jo et par alternativ her...
1) ta med til HPR
2) snurr igang Pre-Høst med innslag av lokalbrygget drikke

Så, går du for 1 el 2 :-k

Med tanke på hvordan ferier går opp/ikke går opp i forhold til bukkerittet og andre turer, skolestart, jobb++ så er det en fare for at det kan bli en ja takk begge deler, uten at jeg kan love for mye [emoji846]



Sent from my iPad using Tapatalk
Gratulerer så mye med fremtidig giftemål =D> =D>

Synes du så absolutt bør snurre igang en pre-høst \:D/ fordelen ved å være sjefen der, er du setter tidspunktet, da slipper det å kollidere med ale annet :thumleft
fun is not a straight line
User avatar
ojda
Bamsefar
Posts: 9140
Joined: 09 Apr 2008 20:45
MC: "Helene-GS" BMW R1200GS-Rallye. 2018.
+ en Rally til: 2022 - Honda CRF300 Rally "Doffen"👍😇
2023 - Aprilia Tuareg660 "Amanda" 🫣
Location: Kristiania

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by ojda »

Gratulerer Spirit \:D/ '
Får håpe du har funnet ei som ikke har deg i for kort "lenke" nå da ;-) =D>
2020: 17000km. 19: 16.6k. 18: 22k. 17: 19k. 16: 28k. 15: 22k. 14: 24k. 13: 25k. 12: 19k. 11: 9k.
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4558
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Bikeridr »

Gratulerer Spirit :)
Post Reply