Hva gjør du akkurat nå?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
User avatar
Toven
Posts: 2723
Joined: 20 Aug 2008 17:50
MC: 2021 MT-09 SP
Location: Stathelle

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Toven »

Drikker kaffe og dypper safarikjeks 8) 8)
User avatar
Trondgv
Posts: 2977
Joined: 07 Oct 2015 13:15
MC: 1994 Ducati 900SS
Location: Karmøy

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Trondgv »

Venter på folk på krossbanen så er jeg klar til å spinne grus, skal prøve å få noen bilder [THUMBS UP SIGN]
User avatar
Bikeridr
Geocache General
Posts: 4558
Joined: 08 Oct 2015 09:28
MC: '11 Yamaha FJR 1300A "Alfred"
'19 Kawasaki Versys-X 300 ADV "Frosken"
Location: Babīte
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Bikeridr »

Pakker. Sistevakta i kveld 20-24, i morgen tidlig er det fly TRD-RIX og fritur \:D/
freddy123
Posts: 1775
Joined: 05 Oct 2015 20:11
MC: sportster 883 iron...
yaaaamahahaha FZ8`n heftig racing

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by freddy123 »

Toven wrote:Drikker kaffe og dypper safarikjeks 8) 8)
Akkurat det hørtes jææævelig godt ut [emoji2]

On-Topic: spiser middag oss gamlingene før det bærer ut på gymmen og 2 timers treningsøkt... bahh blir nok hardt [emoji36]


Sent from my iPhone using Tapatalk
Bjerknez

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Bjerknez »

Sitter og humrer litt for meg selv mens jeg tenker på reaksjonene jeg kommer til å få ved et evt. neste sykkelvalg :lol:

Er en sykkel som har vekket interessen min i det siste...
User avatar
Tommas
Posts: 5892
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Tommas »

Bjerknez wrote:Sitter og humrer litt for meg selv mens jeg tenker på reaksjonene jeg kommer til å få ved et evt. neste sykkelvalg :lol:

Er en sykkel som har vekket interessen min i det siste...

Pokker meg på tide. Du har hatt den BMW'en utrolig lenge!
JK95
Posts: 3560
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by JK95 »

Så ble det traktor på Bjerkiz også? :-#
User avatar
Toven
Posts: 2723
Joined: 20 Aug 2008 17:50
MC: 2021 MT-09 SP
Location: Stathelle

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Toven »

Bjerknez falt tilbake i forelskelse i denne flotte Kawa'n? :lol:
Image

OT: Sitter å ser på CSGO finale 8)
User avatar
Kant1
Onkel
Posts: 3197
Joined: 06 Oct 2015 06:10
MC: BMW R1250GSA 2019

Yamaha XTZ 660 Ténéré 1997 (Gamlegutten)

Re: RE: Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Kant1 »

Bjerknez wrote:Sitter og humrer litt for meg selv mens jeg tenker på reaksjonene jeg kommer til å få ved et evt. neste sykkelvalg [emoji38]

Er en sykkel som har vekket interessen min i det siste...
Ja den er lekker den nye Bobber'n fra Hinckley [SMILING FACE WITH HEART-SHAPED EYES]
Image

Sent fra min SM-G928F via Tapatalk
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
freddy123
Posts: 1775
Joined: 05 Oct 2015 20:11
MC: sportster 883 iron...
yaaaamahahaha FZ8`n heftig racing

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by freddy123 »

Blir du traktor gutt du også bjerknez [emoji13]

Sitter med tanken selv, men det er bare pågrunn av praktiske årsaker ved lengre turer... + at jeg syntes de ser litt barske ut da [emoji2]

Men foreløpig er jeg yamaha mann [emoji2]


Sent from my iPhone using Tapatalk
Bjerknez

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Bjerknez »

Onkel er så absolutt inne på noe her... :redface

freddy.... Traktor kan jeg med 95% sikkerhet si at du aldri kommer til å se meg på. Vertfall ikek en som er selveid. Jeg tror rett og slett ikke mitt fremtidige kjøremønster vil bedres med en traktor.

Enten blir det en eller annen rå streetfighter i 1000ccm+ klassen, eller så blir det en stilfull cruiser med respekt for seg selv. Jeg har jo kjørt cruiser før så vet hva jeg evt. går til.

Men jeg må gi det en sesong til for å se hvordan behovet/lysten blir fremover. Hvis ikke kjøregleden økes i løpet av neste år, så blir det nok ikke noe sykkelkjøp i det hele tatt. BMW'en er tross alt god for mange somrer til 8)
User avatar
Elolz
Posts: 760
Joined: 21 Feb 2011 23:02
MC: Honda VTR SP1
Location: Bergen/Askøy

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Elolz »

Slapper av med en Hansa fatøl og Diablo 3 etter en herlig Brit Floyd konsert. :thumleft Alle konserter burde ha sånt lysshow og laser! :D
Image
Image
Bjerknez

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Bjerknez »

Akkurat nå har jeg satt opp et Facebook Pixel script på firmasiden min, slik at jeg kan lage mer målrettede og effektive annonser. Gidder jo for pokker ikke å betale penger for at en nyskjerrig husmor klikker seg inn på nettsiden min. :thumleft
Adele
Posts: 354
Joined: 22 Feb 2016 16:22
MC: Ninja 300
Contact:

Re: RE: Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Adele »

quattrokim wrote:
Adele wrote:Prøver å gjøre lesker, men bruker bare tiden opp på internett igjen ):.



P.S. Jeg la merke til at bakhjulet ikke er stilt inn helt presist. Det er noen streker på siden å fordholde seg til og det virker å være stilt 1-2mm feil. Kan jeg la det være sånn til den skal på førstegangsservice eller bør det rettes på med en eneste gang?
Angående disse merkene på svingarmen så bør du måle om disse stemmer. Mine er hvertfall ikkje like på kvar side så sette eg hjulet på merkene er det skeivt. Måler det fort med ein meterstokk.

Sent fra min Nexus 6P via Tapatalk

Åå, okei. det skal jeg-dobbelt-sjekke. takk (:
=^_^=
Adele
Posts: 354
Joined: 22 Feb 2016 16:22
MC: Ninja 300
Contact:

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Adele »

supermons wrote:
Adele wrote:Prøver å gjøre lesker, men bruker bare tiden opp på internett igjen ):.



P.S. Jeg la merke til at bakhjulet ikke er stilt inn helt presist. Det er noen streker på siden å fordholde seg til og det virker å være stilt 1-2mm feil. Kan jeg la det være sånn til den skal på førstegangsservice eller bør det rettes på med en eneste gang?
Det første er et kjent problem :)

Det andre bør fikses! Har du hatt sykkelen på service? Eller har det oppstått i det siste? Tenker bare om hva som kan ha skjedd, om noen har byttet dekk/kjede og ikke montert igjen riktig. Jeg ville tatt den til forhandler og fått dem til å fikse, er jo ikke sånn sykkelen skal være. Du kan jo evt ta den opp på støtte og fikse selv, men tenker at hvis forhandler/leverandør har gjort det kan de fikse igjen også ;)
Den ble nok bare levert sånn.. Også har ike jeg oppdaget det før nå. Jeg visste jo ikke hva jeg skulle sjekke eller se etter. De har også klart å sette på noen andre ting litt feil, men det poåvirker bare det kosmetiske. Jeg vet ikke om jeg tør å ordne det selv, jeg har et vanvittig stort talent som gjør at alt jeg tar på blir ødelagt, hah.
=^_^=
Post Reply