Hva gjør du akkurat nå?

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
ArcticTiger
Posts: 2516
Joined: 06 Oct 2015 21:02
MC: -22 Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-06 Ducati Multistrada 1000 S DS
Location: Ænnebu, Vestfold

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by ArcticTiger »

ojda wrote:
ArcticTiger wrote:jeg regner med å være i Ande-bua fra ca midten av Juli og utover høsten, så er du hjemme blir det MC-kjøyring, Snøgg-Duggurd, Kaffe på termosen, burger på Kokeriet osv osv, alt som før :D
Betyr det at du flytter inn "På Årntli" på Andebu, eller bare midlertidig "Camping i Kjelleren"?
Det er litt tidlig å si. Men jeg blir boende der utover sommern og høsten ja :D
User avatar
Kant1
Onkel
Posts: 3185
Joined: 06 Oct 2015 06:10
MC: BMW R1250GSA 2019

Yamaha XTZ 660 Ténéré 1997 (Gamlegutten)

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Kant1 »

Nå koser vi oss dere...
Sesongen 2018 er fantastisk
https://locatoweb.com/map/single/1534130287
Nothing last forever---- Nichts is für die Ewigkeit
Norges kanskje beste MC blogg:
http://www.kant1.no
JK95
Posts: 3558
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by JK95 »

Mens vår kjære onkel bedriver tærging etter beste emne, er jeg på kundekveld hos Autosport, som når i samarbeid med Eberg skal ha Ducati i Trondheim. Dette kan gå mot en fin tid for Ducati nord for Sinsen \:D/
User avatar
Trondgv
Posts: 2977
Joined: 07 Oct 2015 13:15
MC: 1994 Ducati 900SS
Location: Karmøy

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Trondgv »

Nå har jeg nettopp bytta olje og filter på mopeden etter godt og vel 15000km, nesten ikke spon og se på magneten. Nå må jeg nesten gjøre som Olav å ta meg en liten tur. [emoji57]

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
User avatar
Andreas
Posts: 206
Joined: 19 Mar 2011 22:13
MC: Multistrada 1200S, Monster 796, Puch M50Cross

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Andreas »

JK95 wrote:Mens vår kjære onkel bedriver tærging etter beste emne, er jeg på kundekveld hos Autosport, som når i samarbeid med Eberg skal ha Ducati i Trondheim. Dette kan gå mot en fin tid for Ducati nord for Sinsen \:D/
Siden jeg er værfast på havet og ikke får til å være der selv, så får du legge ut noen bilder :D
JK95
Posts: 3558
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by JK95 »

Andreas wrote:
JK95 wrote:Mens vår kjære onkel bedriver tærging etter beste emne, er jeg på kundekveld hos Autosport, som når i samarbeid med Eberg skal ha Ducati i Trondheim. Dette kan gå mot en fin tid for Ducati nord for Sinsen \:D/
Siden jeg er værfast på havet og ikke får til å være der selv, så får du legge ut noen bilder :D
Må nok skuffe deg, ble ingen bilder :redface Men jeg snakket med opptil flere der om deg :lol: :lol:
knutk
Posts: 2360
Joined: 15 Jul 2009 07:56
MC: BMW R1250GSA, F850GSA, R90S

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by knutk »

Trondgv wrote: .............
Nå må jeg nesten gjøre som Olav å ta meg en liten tur. [emoji57]
.....
Gutter, dere eier ikke skam i kroppen.
Her sitter vi og kikker ut vinduet og puster på termometer for å få det til å bikke over til rød skala, og så skriver dere slike respektløse meldinger. [-X

Men bare vent. Når dere har hatt regn i hele juli skal jeg gni det inn og sende et bilde av sola \:D/
knutk
Posts: 2360
Joined: 15 Jul 2009 07:56
MC: BMW R1250GSA, F850GSA, R90S

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by knutk »

Trondgv wrote: .............
Nå må jeg nesten gjøre som Olav å ta meg en liten tur. [emoji57]
.....
Gutter, dere eier ikke skam i kroppen.
Her sitter vi og kikker ut vinduet og puster på termometer for å få det til å bikke over til rød skala, og så skriver dere slike respektløse meldinger. [-X

Men bare vent. Når dere har hatt regn i hele juli skal jeg gni det inn og sende et bilde av sola \:D/
User avatar
Epylypzon
Posts: 1187
Joined: 14 Oct 2015 09:32
MC: 2016 BMW R1200GSA
2012 BMW F800GS Trophy
2002 Yamaha WR426F
2001 BMW R1150GS

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Epylypzon »

Lager deleliste til 1150`n. :evil:
User avatar
Andreas
Posts: 206
Joined: 19 Mar 2011 22:13
MC: Multistrada 1200S, Monster 796, Puch M50Cross

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Andreas »

JK95 wrote:
Andreas wrote:
JK95 wrote:Mens vår kjære onkel bedriver tærging etter beste emne, er jeg på kundekveld hos Autosport, som når i samarbeid med Eberg skal ha Ducati i Trondheim. Dette kan gå mot en fin tid for Ducati nord for Sinsen \:D/
Siden jeg er værfast på havet og ikke får til å være der selv, så får du legge ut noen bilder :D
Må nok skuffe deg, ble ingen bilder :redface Men jeg snakket med opptil flere der om deg :lol: :lol:
:shock: Snakket om uten å kunne forsvare meg!? Det var sikkert bare usant uansett :lol:
JK95
Posts: 3558
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by JK95 »

Andreas wrote: :shock: Snakket om uten å kunne forsvare meg!? Det var sikkert bare usant uansett :lol:
Ja, så mye positivt som ble sagt om en fyr jeg ikke enda har hatt ordentlig glede av å slå av en prat med, så må det jo være usant :lol: Ryktes at du tenker å slutte å være værfast?
User avatar
Trondgv
Posts: 2977
Joined: 07 Oct 2015 13:15
MC: 1994 Ducati 900SS
Location: Karmøy

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Trondgv »

knutk wrote:
Trondgv wrote: .............
Nå må jeg nesten gjøre som Olav å ta meg en liten tur. [emoji57]
.....
Gutter, dere eier ikke skam i kroppen.
Her sitter vi og kikker ut vinduet og puster på termometer for å få det til å bikke over til rød skala, og så skriver dere slike respektløse meldinger. [-X

Men bare vent. Når dere har hatt regn i hele juli skal jeg gni det inn og sende et bilde av sola \:D/
Det har du helt rett i, skam eier jeg ikke. :lol:

Bare send så mange bilder av sola du klarer, vi får bare håpe at snøen er vekke til den tid. 8)
User avatar
Andreas
Posts: 206
Joined: 19 Mar 2011 22:13
MC: Multistrada 1200S, Monster 796, Puch M50Cross

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Andreas »

JK95 wrote:
Andreas wrote: :shock: Snakket om uten å kunne forsvare meg!? Det var sikkert bare usant uansett :lol:
Ja, så mye positivt som ble sagt om en fyr jeg ikke enda har hatt ordentlig glede av å slå av en prat med, så må det jo være usant :lol: Ryktes at du tenker å slutte å være værfast?
:shock: :redface

Ja, stemmer det, skal bli landkrabbe for en stund nå :D
JK95
Posts: 3558
Joined: 10 Oct 2015 10:40
MC: Uvisst pr dd
Location: Sundsvall

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by JK95 »

Andreas wrote: :shock: :redface

Ja, stemmer det, skal bli landkrabbe for en stund nå :D
Blir spennende 8)
User avatar
Trondgv
Posts: 2977
Joined: 07 Oct 2015 13:15
MC: 1994 Ducati 900SS
Location: Karmøy

Re: Hva gjør du akkurat nå?

Post by Trondgv »

Angrer på at jeg mobba østlendingene her en dag. Karmaen slår til. Webastoen er stilt inn til å tine snøen før jobb i morgen tidlig [emoji23]ImageImage

Sent fra min SM-G955F via Tapatalk
Post Reply