Hva har du gjort med motorsykkelen i dag?
Hva har du gjort med motorsykkelen i dag?
Spilte søk meg et puss, eller finnes faktisk ikke denne tråden her?
Om den så ikke finnes, så burde den det
Jeg har skrudd av den lille vindskjermen jeg monterte i fjor, krasjet totalt med matt Carbon. Tok et par bilder trodde jeg, men de har jeg nok sendt ut i cyberspace
Om den så ikke finnes, så burde den det
Jeg har skrudd av den lille vindskjermen jeg monterte i fjor, krasjet totalt med matt Carbon. Tok et par bilder trodde jeg, men de har jeg nok sendt ut i cyberspace
-
- Posts: 1775
- Joined: 05 Oct 2015 20:11
- MC: sportster 883 iron...
yaaaamahahaha FZ8`n heftig racing
Re: Hva har du gjort med motorsykkelen i dag?
idag har jeg sett hardt pg fortvilet på fz8`n denne ventinga går tregt fremover
jo også har jeg prøvd og slå på varmeholkene for og sjekke om det gikk nå som sykkelen har stått noen dager og spenningen til batteriet sikkert har sunket litt... det gikk ikke altså med tenningen og alt avslått selvfølgelig siden yamaha reklamerte med at disse ikke trengte relee og kjente selv på at batteriet var friskt nok til å drifte de visst ikke slo det seg av.
ser ut som været for morgendagen kan gjøre til at det blir en liten kveldstur med HD`n
jo også har jeg prøvd og slå på varmeholkene for og sjekke om det gikk nå som sykkelen har stått noen dager og spenningen til batteriet sikkert har sunket litt... det gikk ikke altså med tenningen og alt avslått selvfølgelig siden yamaha reklamerte med at disse ikke trengte relee og kjente selv på at batteriet var friskt nok til å drifte de visst ikke slo det seg av.
ser ut som været for morgendagen kan gjøre til at det blir en liten kveldstur med HD`n
Re: Hva har du gjort med motorsykkelen i dag?
Det er Høk i morgen freddy. Jeg, Ashland og JLafton er på høk i 15:30 tiden.freddy123 wrote:idag har jeg sett hardt pg fortvilet på fz8`n denne ventinga går tregt fremover
jo også har jeg prøvd og slå på varmeholkene for og sjekke om det gikk nå som sykkelen har stått noen dager og spenningen til batteriet sikkert har sunket litt... det gikk ikke altså med tenningen og alt avslått selvfølgelig siden yamaha reklamerte med at disse ikke trengte relee og kjente selv på at batteriet var friskt nok til å drifte de visst ikke slo det seg av.
ser ut som været for morgendagen kan gjøre til at det blir en liten kveldstur med HD`n
-
- Posts: 1775
- Joined: 05 Oct 2015 20:11
- MC: sportster 883 iron...
yaaaamahahaha FZ8`n heftig racing
Re: Hva har du gjort med motorsykkelen i dag?
Jeg har ikke mulighet til å være der såpass tidlig men mulighetene kommer nok utover sommeren skal du se
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
Re: Hva har du gjort med motorsykkelen i dag?
I dag har jeg montert Ducatideler på Hayabusa'n
Nærmere bestemt Brembo calipere fra Duc 999.. Det var enten det eller å overhale de gamle..
Nærmere bestemt Brembo calipere fra Duc 999.. Det var enten det eller å overhale de gamle..
I dont suffer from insanity, i enjoy every minute of it.
-
- Posts: 2523
- Joined: 06 Oct 2015 21:02
- MC: -22 Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-06 Ducati Multistrada 1000 S DS - Location: Ænnebu, Vestfold
Re: Hva har du gjort med motorsykkelen i dag?
Tøøøøft Sånne er det på Gammel-Multin og.
Re: Hva har du gjort med motorsykkelen i dag?
Sånn, da var jaggu gps modulen til kjedesmøringa på plass også.. Allt klart til sesong..
I dont suffer from insanity, i enjoy every minute of it.
Re: Hva har du gjort med motorsykkelen i dag?
Herlig opplegg!
Re: Hva har du gjort med motorsykkelen i dag?
Har blitt nesten ferdig med tilleggsbelysningen på sykkelen.
Samt byttet blinklysglassene.
Her er bilde som originalt:
Her er etter montering:
Slik ser monteringen ut av tilleggsbelysningen:
Her er lysene slått på.
Skal montere inn bryter slik jeg kan veksle mellom: av, Angel Eyes og full belysning.
Ja, det rødt foroverrettede lyset er ikke noe jeg var klar over ved bestillingen, men det er nå engang der.
Håpet er at jeg skal bli mer synlig i trafikken. Selv om at sykkelen er på størrelse med en halv bil, er det ikke rent få som innbiller seg at alt med bare ett lys foran er bare en moped, og følgelig fritt vilt!
Samt byttet blinklysglassene.
Her er bilde som originalt:
Her er etter montering:
Slik ser monteringen ut av tilleggsbelysningen:
Her er lysene slått på.
Skal montere inn bryter slik jeg kan veksle mellom: av, Angel Eyes og full belysning.
Ja, det rødt foroverrettede lyset er ikke noe jeg var klar over ved bestillingen, men det er nå engang der.
Håpet er at jeg skal bli mer synlig i trafikken. Selv om at sykkelen er på størrelse med en halv bil, er det ikke rent få som innbiller seg at alt med bare ett lys foran er bare en moped, og følgelig fritt vilt!
Re: Hva har du gjort med motorsykkelen i dag?
Det er utrolig hvor skarpt lyset er i de små lyktene...
Hvordan fungerer det til å lyse opp veien foran deg. Er det veldig merkbar forskjell? Selv merker jeg ganske stor forskjell bare med de lean angle lysene men de når ikke så langt fram, det er mest bare til sidene.
Hvordan fungerer det til å lyse opp veien foran deg. Er det veldig merkbar forskjell? Selv merker jeg ganske stor forskjell bare med de lean angle lysene men de når ikke så langt fram, det er mest bare til sidene.
I would like to apologize to anyone I have not yet offended.
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
Instagram
YouTube
MyRoute-app
Please be patient, I will get to you shortly
------------------------------------------------------------
2019: Nye dekk på 1900 km - Mitas E-07+
------------------------------------------------------------
YouTube
MyRoute-app
Re: Hva har du gjort med motorsykkelen i dag?
Det er mest av tåkelystypen. Får godt strølys nært sykkelen, men ikke så mye fremoverrettet.
Var kjekt å kunne se hvor jeg kjørte når det var mørkt ute og jeg skulle stoppe og se at det VAR trygt.
De sender to stråler noe fremover, men de havner liksom bakenfor hovedlysets treffpunkt.
Nå må jeg også si at de er med hensikt plassert langt nede, pga blending av motgående kjøretøy, følgelig kan jeg løfte strålen en god del men ønsker det ikke enda.
Var kjekt å kunne se hvor jeg kjørte når det var mørkt ute og jeg skulle stoppe og se at det VAR trygt.
De sender to stråler noe fremover, men de havner liksom bakenfor hovedlysets treffpunkt.
Nå må jeg også si at de er med hensikt plassert langt nede, pga blending av motgående kjøretøy, følgelig kan jeg løfte strålen en god del men ønsker det ikke enda.
-
- Posts: 2523
- Joined: 06 Oct 2015 21:02
- MC: -22 Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-06 Ducati Multistrada 1000 S DS - Location: Ænnebu, Vestfold
Re: Hva har du gjort med motorsykkelen i dag?
Neida, ikke gjort noe fysisk med Sykkern idag, jeg får den jo ikke før neste helg
Men, oppi hue kværner det som den villeste Mal-støm og svetten siler fra henda.. Planleggingen av Top-Båxx monteringen går for fullt, jeg har tight skjema neste helg, det er mye som skal skje.
Og jeg MÅ absolutt rekke å få montert Topp-Båxen på Ny-Multin før alle Gutta kommer forventningsfulle (og med tomme mager) til Ande-bua på Laurdag den 23.
Her er det Myye prestisje som står på spell
Det var bare såvidt jeg fikk kikka på Topp-Boxen før sønn min tok den med sørover. Han ringte meg en dag etter at han hadde fått sett litt nøyere på den, og sa det var en kontakt i den, og en ledningsbeta som fulgte med, så da har jeg vel siggaret-tenner akkurat som BusaTrond hadde på Blå-Tigern sin (nå Flanker). Så da må jeg finne ut åssen man kobbler den til sykkern, uten å rassere data-greiene på den
Noen som har noe tips om hvordan jeg kan koble den, så jeg ikke kortslutter G-punktet eller de variable kammene
Huffnei, det er ikke enkelt å være en Gammal Gubbe i denna Ny-motens værda
Men, oppi hue kværner det som den villeste Mal-støm og svetten siler fra henda.. Planleggingen av Top-Båxx monteringen går for fullt, jeg har tight skjema neste helg, det er mye som skal skje.
Og jeg MÅ absolutt rekke å få montert Topp-Båxen på Ny-Multin før alle Gutta kommer forventningsfulle (og med tomme mager) til Ande-bua på Laurdag den 23.
Her er det Myye prestisje som står på spell
Det var bare såvidt jeg fikk kikka på Topp-Boxen før sønn min tok den med sørover. Han ringte meg en dag etter at han hadde fått sett litt nøyere på den, og sa det var en kontakt i den, og en ledningsbeta som fulgte med, så da har jeg vel siggaret-tenner akkurat som BusaTrond hadde på Blå-Tigern sin (nå Flanker). Så da må jeg finne ut åssen man kobbler den til sykkern, uten å rassere data-greiene på den
Noen som har noe tips om hvordan jeg kan koble den, så jeg ikke kortslutter G-punktet eller de variable kammene
Huffnei, det er ikke enkelt å være en Gammal Gubbe i denna Ny-motens værda
- Palma
- Posts: 4744
- Joined: 09 Oct 2015 19:20
- MC: BMW R1150GS 2000mod. "Betty"
BMW F650GS 2001 Mod. "Litjkar'n" solgt 2018
BMW F650GS 2003 mod. "650'n" solgt 2018
BMW F800GS 2013 mod. "800'n"
Honda Crf250L 2020 mod. - Location: Tjura
- Contact:
Re: Hva har du gjort med motorsykkelen i dag?
Nå har du dratt på deg tungærbe ATArcticTiger wrote:Neida, ikke gjort noe fysisk med Sykkern idag, jeg får den jo ikke før neste helg
Men, oppi hue kværner det som den villeste Mal-støm og svetten siler fra henda.. Planleggingen av Top-Båxx monteringen går for fullt, jeg har tight skjema neste helg, det er mye som skal skje.
Og jeg MÅ absolutt rekke å få montert Topp-Båxen på Ny-Multin før alle Gutta kommer forventningsfulle (og med tomme mager) til Ande-bua på Laurdag den 23.
Her er det Myye prestisje som står på spell
Det var bare såvidt jeg fikk kikka på Topp-Boxen før sønn min tok den med sørover. Han ringte meg en dag etter at han hadde fått sett litt nøyere på den, og sa det var en kontakt i den, og en ledningsbeta som fulgte med, så da har jeg vel siggaret-tenner akkurat som BusaTrond hadde på Blå-Tigern sin (nå Flanker). Så da må jeg finne ut åssen man kobbler den til sykkern, uten å rassere data-greiene på den
Noen som har noe tips om hvordan jeg kan koble den, så jeg ikke kortslutter G-punktet eller de variable kammene
Huffnei, det er ikke enkelt å være en Gammal Gubbe i denna Ny-motens værda
Så du har liksom tåppbåks med lys og..Uttapå eller inni?? Eller er det kjøleaggregat til snøggduggurn?? Men du kan, nå som du har kasta alle prinsipper overbord, kle deg ut og stikke innom bilrema og kjøpe et lite moppedbatteri som du kammuflerer med kvikklønch og har bak i boksen og vips så har du både lys og varme i boksen...
-
- Posts: 2523
- Joined: 06 Oct 2015 21:02
- MC: -22 Ducati Multistrada V4 Pikes Peak
-98 Triumph Tiger 900
-06 Ducati Multistrada 1000 S DS - Location: Ænnebu, Vestfold
Re: Hva har du gjort med motorsykkelen i dag?
@Palma: Hmmm , ja der sa du noe. Det er vel best å holde seg unna det der G-punktet. Kortsluttning der, og hele Sykkern går til Hællvette
Men ikkeno lys eller varme i boxen, bare en sånn kontakt til siggaret-tenner (og jeg som ikke røyker a gitt ) eller kanskje lading av mobiltellefon. Men den gammle tellefon jeg har trenger jo bare lading hver 2. eller 3. uke....
Men ikkeno lys eller varme i boxen, bare en sånn kontakt til siggaret-tenner (og jeg som ikke røyker a gitt ) eller kanskje lading av mobiltellefon. Men den gammle tellefon jeg har trenger jo bare lading hver 2. eller 3. uke....
Re: Hva har du gjort med motorsykkelen i dag?
Du har både 12v DIN-plugg og USB-plugg i rommet under passasjersetet, så du skal nok enkelt og greit få strøm i bokksen