Gjerrigknark tråden

Her kan du diskutere akkurat hva du vil, det trenger ikke være MC-relatert.
Post Reply
Bjerknez

Gjerrigknark tråden

Post by Bjerknez »

Mener jeg har sett en lignende tråd tidligere, men fant den ikke igjen så starter en selv.

Dette er en tråd som i hovedsak handler om å gi bort/få ting helt gratis. Kanskje har du en MC del eller noe annet liggende som du allikevel ikke bruker som andre kanskje kan få glede av?

Her kan man poste ønsker samt publisere ting man vil gi bort. Frakt ansees ikke som betaling og må påregnes. Dette blir i så fall noe brukere må avtale seg i mellom.

______________________

Jeg kan jo starte selv.

Jeg ønsker:
Jeg har sett litt på slike bremseveske beholder beskyttere. Slike små "sokker" man trer på bremseveskebeholderen. Ønsker en slik for å skjule den jeg har. Alt er av interesse, men ønsker så klart ikke andre spesifikke sykkelmerker som logo på disse. Enten må det være en eller annen BMW logo eller så må den være helt nøytral. Kanskje også med noe humoristisk påsydd etc. :thumleft

Jeg gir bort:
Jeg har en helt totalt ubrukt caps som er sort med en stor Triumph logo på pannen. Siden jeg ikke har Triumph lenger og ei heller bruker caps så vil jeg gjerne gi bort denne. Frakt tilkommer og billigste mulig forsendelse er det som gjelder. Evt. kan den hentes/bringes gratis innenfor umiddebar nærhet. :thumleft
Flanker
Posts: 1250
Joined: 07 Oct 2015 22:44
MC: Triumph Tiger Explorer (2012)
Location: Svelvik

Re: Gjerrigknark tråden

Post by Flanker »

Hey, Mr. B... Den Triumph capsen høres ut som noe jeg trenger! Legger inn opsjon på den, men skulle gjerne sett et bilde for sikkerhets skyld :thumleft

Selv har jeg ryddet begge bodene i påsken, så det er jævlig magert med ting å gi bort... Det gikk en del på dynga, men jeg skal se over litt etterhvert her. Noe stæsj har man jo som man aldri bruker. Applauderer initiativet til denne tråden =D>
Bjerknez

Re: Gjerrigknark tråden

Post by Bjerknez »

Flanker wrote:Hey, Mr. B... Den Triumph capsen høres ut som noe jeg trenger! Legger inn opsjon på den, men skulle gjerne sett et bilde for sikkerhets skyld :thumleft

Selv har jeg ryddet begge bodene i påsken, så det er jævlig magert med ting å gi bort... Det gikk en del på dynga, men jeg skal se over litt etterhvert her. Noe stæsj har man jo som man aldri bruker. Applauderer initiativet til denne tråden =D>
Her har du den :thumleft

Image
Flanker
Posts: 1250
Joined: 07 Oct 2015 22:44
MC: Triumph Tiger Explorer (2012)
Location: Svelvik

Re: Gjerrigknark tråden

Post by Flanker »

Solgt til Herren med blå brite :thumleft Sender deg en PM!
User avatar
Tommas
Posts: 5890
Joined: 05 Oct 2015 13:39
MC: 2007 V-Strom 1000

Re: Gjerrigknark tråden

Post by Tommas »

Umontert Biltema depotstøtte doneres til trengende, kan hentes i Drammen-Lier :thumleft

Image
User avatar
supermons
Administrator
Posts: 6263
Joined: 18 Nov 2005 17:32
MC: Suzuki GSX750
Location: Hovedstaden

Re: Gjerrigknark tråden

Post by supermons »

Flott tråd!
Bjerknez wrote:Jeg ønsker ...
Har hatt et par sånne bremsesylindersokker, usikker på om jeg har dem i boden fortsatt, isåfall skal du få :)
Tror jeg hadde en sort og en blå. De er uansett dritbillige på Ebay (eller du kan bruke håndleddsvarmere).
Bjerknez

Re: Gjerrigknark tråden

Post by Bjerknez »

supermons wrote:Flott tråd!
Bjerknez wrote:Jeg ønsker ...
Har hatt et par sånne bremsesylindersokker, usikker på om jeg har dem i boden fortsatt, isåfall skal du få :)
Tror jeg hadde en sort og en blå. De er uansett dritbillige på Ebay (eller du kan bruke håndleddsvarmere).
Jeg tar i tillfelle den sorte hvis du ikke vil gi bort begge. Ser dem koster fra rundt 50,- på ebay + frakt etc. Ikke akkurat en sum som tar knekken på en, men allikevel en ting jeg ikke legger veldig stor vekt på. Men så lenge det er "gratis" så er det liksom greit :redface
Bjerknez

Re: Gjerrigknark tråden

Post by Bjerknez »

Tommas wrote:Umontert Biltema depotstøtte doneres til trengende, kan hentes i Drammen-Lier :thumleft

Image
Da tar jeg den, og leverer den tilbake på biltema og får tilbake pengene. Dette er jo gjerrigknark tråden er det ikke? :lol:

Neida... så lavt synker jeg ikke. Sikkert mange som vil ha denne. :thumleft
User avatar
JARODD
Posts: 83
Joined: 08 Oct 2015 21:42
MC: 2023 BMW R1250 GSA
Location: Oppegård

Re: Gjerrigknark tråden

Post by JARODD »

Biltema stropper gis bort.

Har aldri vært i bruk, da de ikke passer på min sykkel

ImageBiltema stropper by ??, on Flickr

Hentes i Oslo (Briskeby brannstasjon) eller i Oppegård.
User avatar
quattrokim
Posts: 823
Joined: 06 Oct 2015 08:38
MC: Nåværende: 2015 Kawasaki Versys 650
Tidligere: 2012 Kawasaki Versys 650
2010 Kawasaki ZX-10R MotoGP
2008 Kawasaki ZX-6R
Location: Frekhaug, Hordaland

Re: Gjerrigknark tråden

Post by quattrokim »

Original og nesten ubrukt katalysator til Kawasaki ZX10-R 2008-2010 gis bort. Har og 2 stk originale baklys til Versys 650, 1 rødt og 1 blankt. Passer på Z syklene og trur eg.
Nytt bakdekk på 10633 km, Metzeler Tourance NEXT

Nytt framdekk på 12673 km, Metzeler Tourance NEXT
Post Reply