MC-forumet.no

Norges hyggeligste MC-forum
Det er nÄ 19 okt 2018 23:06

Alle klokkeslett er UTC+02:00

Legg inn nytt emne  Svar pĂ„ emne  [ 10 innlegg ] 
Forfatter Melding
 Innleggsemne: Gjerrigknark trĂ„den
Legg innLagt inn: 30 mar 2016 19:08 
Mener jeg har sett en lignende trÄd tidligere, men fant den ikke igjen sÄ starter en selv.

Dette er en trÄd som i hovedsak handler om Ä gi bort/fÄ ting helt gratis. Kanskje har du en MC del eller noe annet liggende som du allikevel ikke bruker som andre kanskje kan fÄ glede av?

Her kan man poste Þnsker samt publisere ting man vil gi bort. Frakt ansees ikke som betaling og mÄ pÄregnes. Dette blir i sÄ fall noe brukere mÄ avtale seg i mellom.

Jeg kan jo starte selv.

Jeg Ăžnsker:
Jeg har sett litt pÄ slike bremseveske beholder beskyttere. Slike smÄ "sokker" man trer pÄ bremseveskebeholderen. Ønsker en slik for Ä skjule den jeg har. Alt er av interesse, men Þnsker sÄ klart ikke andre spesifikke sykkelmerker som logo pÄ disse. Enten mÄ det vÊre en eller annen BMW logo eller sÄ mÄ den vÊre helt nÞytral. Kanskje ogsÄ med noe humoristisk pÄsydd etc. :thumleft

Jeg gir bort:
Jeg har en helt totalt ubrukt caps som er sort med en stor Triumph logo pÄ pannen. Siden jeg ikke har Triumph lenger og ei heller bruker caps sÄ vil jeg gjerne gi bort denne. Frakt tilkommer og billigste mulig forsendelse er det som gjelder. Evt. kan den hentes/bringes gratis innenfor umiddebar nÊrhet. :thumleft

Toppen

Legg innLagt inn: 30 mar 2016 23:28 
Brukeravatar

MC: Triumph Tiger Explorer (2012)
Sted: Svelvik
Hey, Mr. B... Den Triumph capsen hÞres ut som noe jeg trenger! Legger inn opsjon pÄ den, men skulle gjerne sett et bilde for sikkerhets skyld :thumleft

Selv har jeg ryddet begge bodene i pÄsken, sÄ det er jÊvlig magert med ting Ä gi bort... Det gikk en del pÄ dynga, men jeg skal se over litt etterhvert her. Noe stÊsj har man jo som man aldri bruker. Applauderer initiativet til denne trÄden =D>

Toppen

Legg innLagt inn: 31 mar 2016 02:02 
Flanker skrev:
Hey, Mr. B... Den Triumph capsen hÞres ut som noe jeg trenger! Legger inn opsjon pÄ den, men skulle gjerne sett et bilde for sikkerhets skyld :thumleft

Selv har jeg ryddet begge bodene i pÄsken, sÄ det er jÊvlig magert med ting Ä gi bort... Det gikk en del pÄ dynga, men jeg skal se over litt etterhvert her. Noe stÊsj har man jo som man aldri bruker. Applauderer initiativet til denne trÄden =D>

Her har du den :thumleft

Bilde

Toppen

Legg innLagt inn: 31 mar 2016 06:09 
Brukeravatar

MC: Triumph Tiger Explorer (2012)
Sted: Svelvik
Solgt til Herren med blÄ brite :thumleft Sender deg en PM!

Toppen

Legg innLagt inn: 31 mar 2016 08:17 
Brukeravatar

MC: Nada...
Umontert Biltema depotstĂžtte doneres til trengende, kan hentes i Drammen-Lier :thumleft

Bilde

Toppen

Legg innLagt inn: 31 mar 2016 08:43 
Administrator
Brukeravatar

MC: Suzuki GSX750
Sted: Hovedstaden
Flott trÄd!
Bjerknez skrev:
Jeg Ăžnsker ...
Har hatt et par sÄnne bremsesylindersokker, usikker pÄ om jeg har dem i boden fortsatt, isÄfall skal du fÄ :)
Tror jeg hadde en sort og en blÄ. De er uansett dritbillige pÄ Ebay (eller du kan bruke hÄndleddsvarmere).

Toppen

Legg innLagt inn: 31 mar 2016 08:51 
supermons skrev:
Flott trÄd!
Bjerknez skrev:
Jeg Ăžnsker ...
Har hatt et par sÄnne bremsesylindersokker, usikker pÄ om jeg har dem i boden fortsatt, isÄfall skal du fÄ :)
Tror jeg hadde en sort og en blÄ. De er uansett dritbillige pÄ Ebay (eller du kan bruke hÄndleddsvarmere).

Jeg tar i tillfelle den sorte hvis du ikke vil gi bort begge. Ser dem koster fra rundt 50,- pÄ ebay + frakt etc. Ikke akkurat en sum som tar knekken pÄ en, men allikevel en ting jeg ikke legger veldig stor vekt pÄ. Men sÄ lenge det er "gratis" sÄ er det liksom greit :redface

Toppen

Legg innLagt inn: 31 mar 2016 08:53 
Tommas skrev:
Umontert Biltema depotstĂžtte doneres til trengende, kan hentes i Drammen-Lier :thumleft

Bilde

Da tar jeg den, og leverer den tilbake pÄ biltema og fÄr tilbake pengene. Dette er jo gjerrigknark trÄden er det ikke? :lol:

Neida... sÄ lavt synker jeg ikke. Sikkert mange som vil ha denne. :thumleft

Toppen

Legg innLagt inn: 31 mar 2016 14:13 
Brukeravatar

MC: 2015 BMW R1200 GSA
Sted: OppegÄrd
Biltema stropper gis bort.

Har aldri vÊrt i bruk, da de ikke passer pÄ min sykkel

BildeBiltema stropper by ??, on Flickr

Hentes i Oslo (Briskeby brannstasjon) eller i OppegÄrd.

Toppen

Legg innLagt inn: 31 mar 2016 17:03 
Brukeravatar

MC: NĂ„vĂŠrende: 2015 Kawasaki Versys 650
Tidligere: 2012 Kawasaki Versys 650
2010 Kawasaki ZX-10R MotoGP
2008 Kawasaki ZX-6R
Sted: Frekhaug, Hordaland
Original og nesten ubrukt katalysator til Kawasaki ZX10-R 2008-2010 gis bort. Har og 2 stk originale baklys til Versys 650, 1 rÞdt og 1 blankt. Passer pÄ Z syklene og trur eg.

Nytt framdekk pÄ 12673 km, Metzeler Tourance NEXT

Toppen

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter  
Legg inn nytt emne  Svar pĂ„ emne  [ 10 innlegg ] 

Alle klokkeslett er UTC+02:00